Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1489
Hei og hopp!

Det har seg slik at jeg kjøpte en Lenovo SL300 for ett år siden. Jeg er alt i alt meeeeget fornøyd med denne maskinen. Men etter ett år fant jeg ut at det var på tide å formatere maskinen, da jeg hadde installert og klikket meg litt for mye rundt på world wide web (tolk dette som dere vil). Problemet er at jeg har mistet den ene restore cden. Jeg begynte å formatere ved å bruke Rescure and Restore cden, men etterhvert får jeg beskjed om å sette inn en av de diskene jeg har mistet. Greit nok tenkte jeg, da får jeg gjøre dette manuelt da jeg har en windows xp cd liggende tilgjengelig.

Hvordan går jeg frem for å boote på denne cden? Jeg kommer bare rett inn i Lenovo sitt formaterings system når jeg slår på pcen.

Chris
Du må gå inn i BIOS, og derifra til BOOT SEQUENCE. Derifra setter du CD-ROM som førstevalg til boot. Når du da lagrer og restarter vil det komme opp en "Press any key to boot from CD", og så følger du bare instruksjonene for å formatere/installere XP
Jeg har nå prøvd det og får en error opp. Finnes det andre måter?
Sitat av InsomniA Vis innlegg
Jeg har nå prøvd det og får en error opp. Finnes det andre måter?
Vis hele sitatet...
Ville vært lurt å forklare hvordan error du får
Hvilken error?

alternativt kan du bare kontakte lenovo og bestille nye recoverydisker av de, null stress
Jeg tror jeg går for alternativet til moridin og bestiller nye recoverydisker. Takk for svar folkens...