Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 665
Fant igår en liten artig animasjonsfilm fra Pixar som jeg kjente igjen fra 2. klasse.
http://www.youtube.com/watch?v=QIXnfIPJshU

Men jeg kan huske en mye morsommere film av den samme musa, hvor han står på en colaboks og skal spille inn en film eller noe, om jeg ikke husker feil. Fant disse klippene på en eller annen nettside, men aner ikke hva den het. Noen av dere her som har vært borti det før? Eller greier å finne noen andre filmer av denne musa?
Har søkt meg ihjel, finner ikke en dritt.. Får jeg navnet på filmen så klarer jeg det nok, så jeg håper på å få deres hjelp her


Var litt usikker på hvor jeg skulle legge tråden, ligger den feil så er det bare å flytte den.
Heh husker disse filmene ja! De var kjeme morsomme ! Husker desverre ikke om noen andre..
Ja det var konge filmer! husker den med cola boksen
enanthate's Avatar
Trådstarter
Takker for svar!

Ser filmen om en halvtimes tid, skal bli artig
Du har vel ikke funnet svar på det du spurte om?
Pixar Short Films Collection - Volume 1 (2004) inneholder ingen av kortfilmene om musa.
enanthate's Avatar
Trådstarter
Fant ut det jeg og..
Ingen som vet noe?