Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 658
God dag...
Jeg skal kjøpe meg LCD skjerm, valget står mellom disse to.

1. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=...&view=detailed
2. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310190&cks=SER

Jeg bruker den mest til spilling, litt film og ellers bare tull. (Siden jeg er heldig får jeg begge til innkjøpspris via min far. rundt 2000 på begge) Hvilken burde jeg kjøpe?
jeg ville ha gått for nr to, da den både har vga og dvi, og man vet aldri når man plutselig kjøper nytt skjermkort som tilfeldigvis har dvi i tillegg

I tillegg er den et par kilo lettere, og ser nokså stilfull ut i forhold til nr 1
vil nok si 2'en ja....
Trådstarter
Veldig sant det med stilfull. Men det ser ut som jeg går for LG sin...Den er bedre og lettere som du sier.
Bare et lite spørsmål ved dødpixler, avhenger det litt av produsent, eller er det like mye sjans for å få dødpixler uansett hvilken produsent?
Gå for LGen du, en venn av meg har 19" utgaven, og den er veldig bra, også er det den DVIen da.
1eren hadde bedre lys styrke og kontrast forhold,, er og noe å ta med i betraktningen
Samsung lager veldig bra skjermer da. Bedre rykte enn LG i allefall. Selv om LGen kan se stilig ut kan det hende at den ikke er så bra som nr. 2.
Hvorfor ikke BenQ sin 8ms skjerm?
Sitat av exuz
1eren hadde bedre lys styrke og kontrast forhold,, er og noe å ta med i betraktningen
Vis hele sitatet...
Jeg er enig med deg der. Jeg ville nok gått for samsungen, siden spesifikasjonene er bedre på denne. Den er nok bedre å vise skikkelig svart og til å få fram fargene bedre.
Trådstarter
Sitat av nuguns
Hvorfor ikke BenQ sin 8ms skjerm?
Vis hele sitatet...
Fordi disse to får jeg som sagt til innkjøpts pris enkelt og greit!
Alle forhandlerene jeg har vært innom i det siste har alle skjermene. Rar forhandler dere bruker da.