Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2079
Hei nyter rivotril daglig, og har akkurat tatt en 25mg atarax, er det sånn å skjønne at denne "booster" effekten av rivotrilen? føler meg en del sløvere alerede fant også dette på wiki;

Hydroxyzine has shown to be as effective as the benzodiazepine drug bromazepam

Vil dette si at jeg får i meg både rivo og bromazepam? føler meg hvertfall mer rusa en vanlig nå
Sleng innpå en Nexium i tillegg, Atarax har jeg ikke peiling på

Fra Felleskatalogen om Nexium:

Ved samtidig behandling med legemidler som metaboliseres via CYP 2C19, som f.eks. diazepam, citalopram, imipramin, klomipramin, fenytoin etc., kan dermed plasmakonsentrasjonen av disse øke, og en dosereduksjon kan være nødvendig.
Vis hele sitatet...
Funker ihvertfall på Diazepam

Fra Wikipedia om Klonazepam/Rivotril:

Clonazepam is lipid soluble, rapidly crosses the blood–brain barrier, and penetrates the placenta. It is extensively metabolised into pharmacologically inactive metabolites. Clonazepam is metabolized extensively via nitroreduction by cytochrome P450 enzymes, particularly CYP2C19 and to a lesser extent CYP3A4.
Vis hele sitatet...
Så bør gi bedre effekt ved Rivotril også

Kan ikke se at Atarax skal gi noen forsterket effekt ved bruk sammen med Rivotril i følge Felleskatalogen.
Sist endret av ialvik; 6. august 2014 kl. 21:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.