Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 724
Noen som har peiling på hvordan jeg kan få nummeret mitt på listene til de indiske "Microsoft" oppringerne"?

Kunne godt tenkt meg å se hva de driver med på PCene de forsøker å kødde til. Da jeg jobber i bank og vi har mange kunder som har problemet, så skulle jeg likt å se hva de legger inn og hvor man kan rydde det bort fra registeret.

Bare la dem leke litt i et virtuelt milijø som jeg kan slette etterpå.
jeg ønsker det samme,

detsverre så er det ingen som gidder og ringe meg med dette heller
Logget inn for å fortelle en historie.

---

"Jeg" har hatt kontakt med disse "microsoft" folka rundt 4-5 ganger. Det er alltid hjemmetelefonen de ringer hos meg og min bestemor (faktisk!)

Første gangen la jeg på. En ukes tid senere ringte de igjen, og ville prate med min "wife." Min mor, som de trodde var min kone var ikke til stede. Men for å få de til å slutte, da spilte jeg heller med dem. Når de kommanderte meg til å slå på min "windows pee-see" sa jeg bare att jeg ikke brukte windows, og holdt meg til Macintosh OS som ikke er sant.

Endelig fred en liten stund, men de fant ut att de skulle ringe min bestemor rett etter att jeg hadde konsulert dama i retning til å kjøpe en Toshiba laptop som første datamaskin. Ettersom engelsken hos den 70-årige dama ikke er så bra, sa hun bare "Call me back in an hour."

Når hun hadde satt de til å ringe tilbake innen en time, ringte min bestemor meg. Jeg kom over, og ventet på en telefon. Når de endelig ringte tilbake (-Nøyaktig- en time senere.) satt jeg der og pratet med dem. Den samme dama som hadde pratet med meg hjemme hadde ringt min bestemor.

Den Indiske dama trodde att
1) Min mor var min kone.
2) Min bestemor var min kone.
3) Att jeg brukte Macintosh OS, men att "konene" mine brukte Windows.

Når jeg endelig fortalte att min relasjon med bestemora mi var urelevant for dem og sagt til dem att ingen av oss bruker Windows (Som ikke er sant, alle holder seg til Windows.) satte den Indiske dama meg over til en mann.
"Hoald oeeen, gettin' execuutiiv officur hiear!"

Det kom en mørk og sint stemme som bare sa att jeg skulle slutte å ringe dem hele tiden.

Det var forresten mye støy i bakgrunnen av alle samtalene jeg har hatt med dem, det får meg til å tro att det er mange kvinner der som ringer opp 'Microsoft kundene deres.'


EDIT ; http://www.youtube.com/watch?v=GnS_fJ4DR2A
Sist endret av Europeanut; 22. juli 2013 kl. 14:31. Grunn: youtube
Har også blitt ringt opp av de er par ganger. "Hellå, I am caaalling from Miiicroosoft, California." (med den værste indiske aksenten jeg har hørt) og var "varry shuure" at jeg hadde virus på pcen. Jeg valgte å gjøre som de sa helt til de trengte eposten min. Da sa jeg at den var og da kom det en helt annen tone på dama.