Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1628
Hei gutter!

Jeg lurer på om det finnes hacke programmer, der ofrets pc kobler seg opp til hackerens pc automatisk etter at ofret har kjørt server filen.

takk på forhånd.
Hacking med trojan virus?

Les deg opp på hva en trojaner er, hva ett virus er og hva hacking er, så kommer du deg nok litt lengre.
Tenkte du på rat's,trojaner, poisen ivy? Det er værtfall programmer der du kan koble deg opp til offerets pc når den personene er online og gjøre diverse ting.
Jeg har laget en java applet, som gjør at når du besøker siden min, så kommer det opp sånn java applet (Sånn som kommer opp når du er på www.jippii.no eller RuneScape?) å visst du velger Run, så laster den ned å opner server'n min
Men må påpeke at jeg ikke har konstruert den selv, men jeg vet da altså åssn jeg gjør d^^
Sitat av Taffer Vis innlegg
Jeg har laget en java applet, som gjør at når du besøker siden min, så kommer det opp sånn java applet (Sånn som kommer opp når du er på www.jippii.no eller RuneScape?) å visst du velger Run, så laster den ned å opner server'n min
Men må påpeke at jeg ikke har konstruert den selv, men jeg vet da altså åssn jeg gjør d^^
Vis hele sitatet...
Oi oi oi! Det hørtes inntresangt ut! har hørt om det men aldri prøvd på det, vet heller ikke åssen man får det til
Trådstarter
Sitat av Taffer Vis innlegg
Jeg har laget en java applet, som gjør at når du besøker siden min, så kommer det opp sånn java applet (Sånn som kommer opp når du er på www.jippii.no eller RuneScape?) å visst du velger Run, så laster den ned å opner server'n min
Men må påpeke at jeg ikke har konstruert den selv, men jeg vet da altså åssn jeg gjør d^^
Vis hele sitatet...
er det mulig for clienten å koble til serveren gjenom en router? hva slags trojan bruker du?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Den nyeste , kanskje ikke riktig å si nyeste. Mange flere om dagen. Den beste trojanen som er å få i dag er nok
etterfølgeren av spy-net. Han solgte programmet(source) til en som kaller seg jonhyk. Som igjen byttet navn på programmet. CyberGate heter det nye nå. Siste version er v1.01.18
lær deg metasploit!