Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 639
Har nå en stund sett på litt dj utstyr, og har bestemt meg for å anskaffe meg en ny mikser og nye spillere. Med andre ord, jeg skal fornye alt.

Har sett litt på Pioneer sine cdj 1000, noen som har erfaringer med disse? Tror jeg går for å kjøpe brukt, da prisene på disse nye er ganske drøye.

Har også tenkt meg en djm 600 mikser, noen som har noen erfaringer her? Har sett litt rundt på youtube ol. og det virker som om den er en ganske bra mikser, men er den verdt prisen?

(Har Numark nå, og det har bare vært dritt. Så please ikke anbefal noe Numark :P )
Pioneer sine CDJ 1000 er verdens beste og mest brukte spillere. DJM 600 er ikke i salg lengre, men du finner nok noen fine og brukte på finn.

DJM 800 er den ultimate DJ-mikseren, men DJM 600 er en god start!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg bruker CDJ 1000MK3 og DJM 800. Himmelen. Kan ikke si noe annet.

Har også prøvd Reloop RPM-3. Veldig bra syns jeg. Det som er kult med den at du kan styre f.eks Ableton og Cubase direkte uten din. ekstrautsyr. Det kan du ikke med verden CDJ 1000 eller CDJ 2000. Anbefaler deg å ta en titt på det, men hvis du vil være helt safe, kjør Pioneer. Men ikkje kjøp gamle spillere, for guds skyld. Invester i CDJ 1000 f.eks. Er ikke mye verditap på dem om du ombestemmer deg heller.