Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 796
Vet ikke helt hvor jeg skal plassere denne, så jeg smetter den inn på Vanlig diskusjon. Syns nesten vi skulle hatt et underforum som dekker reiser. Mener da ikke "tips til billig sydentur og billig sprit" typen tråder, men reiner med at det er noen freaker her som er ganske reisevante. Men til spørsmålet:

Reiser til Paris på Lørdag, skal være der en ukes tid. Noen her som vet om noen kule klubber/utesteder sentralt i Paris? Er bare 18 enda da (sucks balls), men det må da være noe kult for oss "barely legals" i verdensmetropolen? Ellers noen andre tips til noen aktiviteter som er litt uten om det "vanlige" å bedrive i Paris?

Er jo bare å søke! http://www.hotellerparis.no/uteliv.php

Aldri vært i Paris, men er jo bare å høre når dere er der nede, så er jeg helt sikker på at noen lokale franske folk vet dette, helt sikkert!!

Dessuten er det jo bare å prøve seg frem, stikk ut på kvelden, se dere rundt.

Have a nice trip ^^
Ja, har søkt rundt, men det nevnes neste aldri om det er 18 eller 20år steder. Men Moulin Rouge har vi allerede billetter til