Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1381
Hei. Har en Sony z1c som er infisert av virus som jeg ikke klarer å kvitte meg med.

Er helt idiot når det kommer til data,
Greia er at mobilen duplikerer alle bildene mine så har sikkert 100 eksemplarer av samme bilde å når jg sletter dem kommer flere
Den bytter sanger automatisk på Spotify å avogtil legger den på av seg selv når jeg snakker i tlf.
Har prøvd med awg antivirus å malewerebytes men blir ikke kvit jævelskapet. Noen som har noen råd?
last ned stock rom og re-installer.
Legg så inn antivirus (jeg bruker Avast).
Hva slags virus er det snakk om? Symptomene du beskriver høres ikke akkurat som typisk virus-adferd. Men ja, gjør som han over sier og ta en factory reset. Det vil løse problemet.
Ok takk for hjelpen
Bytting av sanger kan skje om du kommer borti volumknappen, eller at skjermen skrur seg på i buksa og trykker på "next". Noe ala det samme når du snakker i tlf, skjermen skrur seg på og øret ditt trykker på avslutt samtale. Det med bilder vet jeg ikke, kanskje du har et eller annet som lagrer bilder?
Hvis telefonen er under 5år kan du alltids sende den inn da. Jo mindre du har roota telefonen fra før.
Det er veldig vannskelig å få virus på en android telefon, så det er sannsynelig at det er noe annet. Jo mindre du har tilatt "ukjente kilder"