Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1214
Er dette noe jeg kunne ha fortsatt med eller var det stygt? xD jeg er bare nyskjerrig, siden Rap var tydeligvis ingenting for meg, 15 Dislikes og bare 4 likes så jeg saug for og si det sånn men her er en kort rave låt jeg lagde!
http://youtu.be/IpjsZO9oAIo
Ranger fra 1 til 10
Har du brukt dance eJay?
Ikke det at jeg har peiling på hva som er bra eller ikke bra, men jeg likte det ihvertfall.. Elsker "america" radiospråk som var i sangen :P
Nei jeg brukte bare FL Studio 11.

Sitat av overwatch Vis innlegg
Ikke det at jeg har peiling på hva som er bra eller ikke bra, men jeg likte det ihvertfall.. Elsker "america" radiospråk som var i sangen :P
Vis hele sitatet...
Tusen takk! jeg likte også amerika greiene XD
Sist endret av WinterChoyld; 11. april 2014 kl. 21:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Det er ikke så mye å si på dette, annet enn at det var helt på trynet. Beklager, men det er det verste jeg har hørt den siste uken.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Det er ikke så mye å si på dette, annet enn at det var helt på trynet. Beklager, men det er det verste jeg har hørt den siste uken.
Vis hele sitatet...
Ok. bra jeg bare brukte en time på det da
Ett sted må alle begynne, og jeg personlig har hørt værre (sånn som køddebandet jeg og broren min har laga ("Støy" på youtube, uten å promotere)
Men jeg følte låta var litt kort, den mangler overganger, potensielle fadinger og pauser til oppbygninger etc.
Men igjen: Hva er tanken din bak musikken? Kreativitet, eller listepop?
Personlig lager jeg mest alternativ musikk. Liker folk det, så gjør dem det.
Viktigste er at du føler du kan "stå" for låtene dine selv (avhengig av karrieren du evt. satser på)
Men jeg har fortsatt hørt værre Så bare stå på
Vet dere hva, jeg bare gir opp musikk tror jeg. alle videoene jeg lager får stappfullt med dislikes så hva er vitsen uansett.
Sitat av Zondron Vis innlegg
Vet dere hva, jeg bare gir opp musikk tror jeg. alle videoene jeg lager får stappfullt med dislikes så hva er vitsen uansett.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner godt at du gir opp. Jeg mener, når man har brukt en hel time på en sang uten at det blir bra og man får massevis av likes, hva er vitsen liksom?
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Jeg skjønner godt at du gir opp. Jeg mener, når man har brukt en hel time på en sang uten at det blir bra og man får massevis av likes, hva er vitsen liksom?
Vis hele sitatet...
Faktisk, den andre videoen jeg har laget satt jeg og Spillte inn vokalene i 5 jævla timer og den har 15 dislikes nå
Sitat av Zondron Vis innlegg
Faktisk, den andre videoen jeg har laget satt jeg og Spillte inn vokalene i 5 jævla timer og den har 15 dislikes nå
Vis hele sitatet...
Fordi de er dårlige, eller bare myntet på et sært publikum.

Hvis alle kunne laget en sang som var verdens beste sang, på en time, eller 5 timer (wooooooow) så hadde alle gjort det! En grunn til at folk lever av det greiene her.

Fortsett å lag musikk, du har skjønt hvordan du gjør det. Legg i tid, bruk dager på en sang, mange timer om dagen, og ikke jag etter at folk skal like det du lager når du har begynt å lage musikk, lag sanger, hør på de og lær. Når du begynner å få noe som er f.eks. 3 min lange, legger du den ut på Youtube/soundcloud (same shit hvor du legger ut) for å få feedback!

Kos deg!
Sitat av FryingPan Vis innlegg
Fordi de er dårlige, eller bare myntet på et sært publikum.

Hvis alle kunne laget en sang som var verdens beste sang, på en time, eller 5 timer (wooooooow) så hadde alle gjort det! En grunn til at folk lever av det greiene her.

Fortsett å lag musikk, du har skjønt hvordan du gjør det. Legg i tid, bruk dager på en sang, mange timer om dagen, og ikke jag etter at folk skal like det du lager når du har begynt å lage musikk, lag sanger, hør på de og lær. Når du begynner å få noe som er f.eks. 3 min lange, legger du den ut på Youtube/soundcloud (same shit hvor du legger ut) for å få feedback!

Kos deg!
Vis hele sitatet...
Joda, ska prøve på det Priest in peril.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Zondron Vis innlegg
Ok. bra jeg bare brukte en time på det da
Vis hele sitatet...
Hvorfor vil du dele en sang du bare har brukt en time på? En time er ingenting.

Sitat av Zondron Vis innlegg
Vet dere hva, jeg bare gir opp musikk tror jeg. alle videoene jeg lager får stappfullt med dislikes så hva er vitsen uansett.
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke takler negativ kritikk eller ærlighet fra publikumet ditt så burde du ikke lage musikk nei. Finn deg en ny hobby.

Sitat av Zondron Vis innlegg
Faktisk, den andre videoen jeg har laget satt jeg og Spillte inn vokalene i 5 jævla timer og den har 15 dislikes nå
Vis hele sitatet...
5 timer er heller ingenting. Jeg bruker som regel 2-3 måneder på en låt før jeg i det hele tatt tenker på å publisere den. Da går det vel rundt alt fra 50-100 timer på hver låt.
Minner om musikken min kompis laget i tenårene. Fortsett med musikk du, lytt til konstruktiv kritikk for å bli bedre og ignorer destruktiv kritikk som ikke gjør noen nytte.