Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1148
Hei!

Noen kompiser og jeg hadde tenkt å leie en hytte i Sverige til sommer. Det er selvfølgelig litt tidlig, men tenkte det var greit å få noen ideer hvor vi kan leie. Vi tenkte oss et sted der det mange ungdom og mye fest og morro. Helst ved sjøen. Noen med forslag hvor? Også eventuelt noen Svenske internettsider hvor man kan finne slike hytter?
hva med å besøke Arvika under Arvikafestivalen?
Mye pent rundt Gøteborg. Var i Marstrand, Molløsund, og Smøgen for 2 år siden. Mange unge i Marstrand, der har mange Gøteborgere hytte. Var der med båt, så vet ikke hvordan det er med leie der .

Da er det mulig å komme seg inn til en større by hvis dere måtte ønske det.
Sist endret av trigger; 29. november 2006 kl. 21:03.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av Kaptein Snus
Åre min venn
Vis hele sitatet...
Åre er vel etter det inntrykket jeg har fått mer et utpreget vintersportssted.
Jeg er forøvrig fullt enig i at vestkysten har mye fint å by på. Ta en tur nedover og besøk Strömstad (det er mer der enn fulle haldensere), og pass på å stikke innom Grebbestad.
Kommer dere helt ned til Marstrand og Gøteborg kan jeg garantere mye folk og mye moro på sommerhalvåret
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tenkt på Danmark da? Leide hytte der i sommer til 5000 kr ca + 400 kr i strøm. Da var vi 8 stk, så ble ikke så mye per pers. Kongetur, og tror det er billigere øl der og Betalte 140 kr for en kasse med 30 tuborg blant annet. Og det var like ved en laaaaaaang strand, og det var sol hver eneste dag

EDIT: lønner seg også å bestille hus utenom fellesferien/sesongen, da er det MYE billigere. Vårt hus koster egentlig 10 000, men fikk halv pris. Dette var i første uka i Juli.
Sist endret av Viva la Opium; 12. desember 2006 kl. 11:05.
Piteå Havsbad
ingen over ingen ved siden