Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 980
Noen av dere som har sett The kingdom? hva synes dere om filmen?
jeg så den nettopp, personlig er dette en film som har gjort sterkt intrykk på meg. Om hvor intens situasjonene der nede kan være. vet ikke helt hva jeg skal skrive. Denne filmen er på min top 3 liste, uten tvil.
syns den var dårlig jeg..
Helt grei.. ikke den beste jeg har sett, men absolutt ikke den dårligste!
Synes det var en bra film jeg! Undeholdene og spennende.
Filmen var ganske bra egerntlig. Ble ganske giret på slutten når de gikke inn i den blokken .
lit uventet sutt da at det skulle være en gammel man i en stille stue som var hjernen bak alt dette
Har sett den og tror jeg ville likt den, så den sammen med damen dog, og hun var ikke akkurat eksentrisk, noe som smittet over.

Actionen i filmen kan man ikke si noe på, og storyen var bra til å være actionfilm den også, og ser på chillmaster sin post at jeg kanskje må se den om igjen, for det fikk ikke jeg med meg.

Vil anbefale å ta seg tid til å faktisk SE den, fungerer ikke som "bakgrunns film"!
En helt grei film, fikk veldig "sett det før" følelse gjennom store deler av filmen.
men siste delen løfta hele filmen etter min mening. digga hele den blokk greia osv. å likte selve slutten også. skal også nevnes at introen var godt over brukbar
Åh takk for at du lagde denne tråden, jeg hadde helt glemt den filmen.
Jeg syntes den var dritbra!
Skal kjøpe den når den havner på kiwi for under hundrelappen.
Bullshit våpenteknisk. De skyter family med AG og treffer på alle skudda.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Filmen gjorde absolutt et sterkt inntrykk på meg. Den setter ironien av krig på spissen og hvor meningsløst det egentlig er. God skuespiller prestasjoner her også. Det som er så forferdelig er at det er sikkert akkurat sånn det skjer i virkeligheten...