Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 7494
Heij
Først og fremst, please ikke slett innlegge, flytt det heller til rett plass om det skulle være et problem.

Okei. Jeg lurer ganske kort bare på om det er mulig og drikke seg full på sånn Antibac Hånd Desinfeksjon? ( http://viictoriasiin.blogg.no/images...8577964997.jpg )
Tror nok det er tilsatt brekningsmiddel, så om du prøver vil det bli en ubehagelig tur Svaret blir vel derfor nei.
Det skal vell være fult mulig, det er jo ca 70% alkohol i det.
Om det er så veldig godt er en annen sak, og om det er farlig for deg vet jeg heller ikke.

Edit: Hva med å dynke en tampong i det, og putt under armen?
Om du har et promille-meter for hånden, så kan du sjekke om det fungerer.
Sist endret av ZELDUR; 29. januar 2011 kl. 16:15.
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Det skal vell være fult mulig, det er jo ca 70% alkohol i det.
Om det er så veldig godt er en annen sak, og om det er farlig for deg vet jeg heller ikke.

Edit: Hva med å dynke en tampong i det, og putt under armen?
Om du har et promille-meter for hånden, så kan du sjekke om det fungerer.
Vis hele sitatet...
Trodde det var bare på film det x) Funker det da?
Foresten så smakte jeg på Antibac'en og den smake helt kort bare hjemmbrent, kunne godt ha drukket meg full på det bare det er mulig
Sitat av MrTalmus Vis innlegg
Trodde det var bare på film det x) Funker det da?
Foresten så smakte jeg på Antibac'en og den smake helt kort bare hjemmbrent, kunne godt ha drukket meg full på det bare det er mulig
Vis hele sitatet...
Funker fjell, men regn med å bli full på 1-2-3 da
Jeg brukte det med ~96% hjemmebrygget under armen, når jeg skulle skjule ånden min for mor.
Edit: sjekk ut hva Antibac inneholder før du har i kroppen.
Sist endret av ZELDUR; 29. januar 2011 kl. 16:19.
Les ingrediensene, og skriv dem opp her. Da skal det være ganske lett å finne ut om det er mulig eller ikke.
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Funker fjell, men regn med å bli full på 1-2-3 da
Jeg brukte det med ~96% hjemmebrygget under armen, når jeg skulle skjule ånden min for mor.
Edit: sjekk ut hva Antibac inneholder før du har i kroppen.
Vis hele sitatet...
Kult
Men åssen fester jeg den da? Har sett på filmen nord at dem barberer seg på hodet, pusser det med sandpappir for så og dynke et par tamponger og taper dem fast på hodet sitt, må jeg barbere meg under arma da eller, skal jeg foresten ha under begge arma?
Sitat av MrTalmus Vis innlegg
Kult
Men åssen fester jeg den da? Har sett på filmen nord at dem barberer seg på hodet, pusser det med sandpappir for så og dynke et par tamponger og taper dem fast på hodet sitt, må jeg barbere meg under arma da eller, skal jeg foresten ha under begge arma?
Vis hele sitatet...
Du kan dø av det, men når du allerede har tenkt til å drikke antibac så får det vel gå.
Sitat av MrTalmus Vis innlegg
Kult
Men åssen fester jeg den da? Har sett på filmen nord at dem barberer seg på hodet, pusser det med sandpappir for så og dynke et par tamponger og taper dem fast på hodet sitt, må jeg barbere meg under arma da eller, skal jeg foresten ha under begge arma?
Vis hele sitatet...
Prøv deg fram, jeg var så og si hårløs da jeg gjorde det
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Sitat av Mongotryne Vis innlegg
Les ingrediensene, og skriv dem opp her. Da skal det være ganske lett å finne ut om det er mulig eller ikke.
Vis hele sitatet...
Innhold: Etanol, Denatureringsmiddel, Glyserol.
Står også øverst:

150ml desinfeksjonssprit med glyserol 75%. Etanolbasert. Nå med 4 alkoholer.
Sitat fra wikipedia :Rødspriten er tilsatt et denatureringsmiddel som gjør den ubrukelig til mat og drikke.

Blir jo akkurat det samme her, så jeg ville kke gjort det. Om du likevel vil, kan du lese her : http://freak.no/forum/showthread.php?t=53432
Sist endret av Mongotryne; 29. januar 2011 kl. 16:31.
Denatureringsmiddel, det er ikke noe godt å få i kroppen. Det er et middel som også er i rødsprit,whitesprite etc.
Hvordan du fjerner dette er jeg dog noe usikker på.

Edit: ninja
Sist endret av ZELDUR; 29. januar 2011 kl. 16:31.
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Det skal vell være fult mulig, det er jo ca 70% alkohol i det.
Om det er så veldig godt er en annen sak, og om det er farlig for deg vet jeg heller ikke.

Edit: Hva med å dynke en tampong i det, og putt under armen?
Om du har et promille-meter for hånden, så kan du sjekke om det fungerer.
Vis hele sitatet...
putt den under leppa ondt som fan men du blir dritings på 30sek og når du tar den ut blir du edru på 30 sek

Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Du kan dø av det, men når du allerede har tenkt til å drikke antibac så får det vel gå.
Vis hele sitatet...
du kan jo fan ikke dø av det... du har såpass tjukk hud under arma at du dør ikke
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Sitat av xavi0n Vis innlegg
putt den under leppa ondt som fan men du blir dritings på 30sek og når du tar den ut blir du edru på 30 sek
Vis hele sitatet...
Har du dette fra egen erfaring? Og kan dette på noen måte "ødelegge" leppa mi?
Sitat av MrTalmus Vis innlegg
Har du dette fra egen erfaring? Og kan dette på noen måte "ødelegge" leppa mi?
Vis hele sitatet...
Deter bullshit. Ikke pokker om man blir dritings på 30 sec, så edru igjen på 30 sec.
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Sitat av xavi0n Vis innlegg
putt den under leppa ondt som fan men du blir dritings på 30sek og når du tar den ut blir du edru på 30 sek



du kan jo fan ikke dø av det... du har såpass tjukk hud under arma at du dør ikke
Vis hele sitatet...
haha, du virker ikke helt stabil du. Ville ikke tatt noe av dette som god fisk.

Jeg ville aldri ha drukket meg full på antibac, kom deg ned på butikken og kjøp noe skikkelig greier. Eller vent til du er gammel nok.... Ren idioti å leke med slike ting.

btw. tror du kan bli dritings av å stikke 2 spikere inn i stikkkontakten, husk å hold en i hver arm, så du er sikkert på at det går gjennom hjertet. Serr, du blir dritings på ettpar sekunder :P :P :P
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Sitat av cos Vis innlegg
haha, du virker ikke helt stabil du. Ville ikke tatt noe av dette som god fisk.

Jeg ville aldri ha drukket meg full på antibac, kom deg ned på butikken og kjøp noe skikkelig greier. Eller vent til du er gammel nok.... Ren idioti å leke med slike ting.

btw. tror du kan bli dritings av å stikke 2 spikere inn i stikkkontakten, husk å hold en i hver arm, så du er sikkert på at det går gjennom hjertet. Serr, du blir dritings på ettpar sekunder :P :P :P
Vis hele sitatet...
Ja, men om situasjonen er slik at man bor 12km unna nermeste butikk, skikkelig gira på å bli full og ikke har boost? Har foresten ikke penger heller ;p
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Har du lyst å ende i en situasjon hvor du kan få plager og ende med å spy \ få spasmer \ bli generelt sett dårlig \ verste tilfelle havne på sykehus.

Go ahead, Darwins teori om survival of the fittest lever i beste velgående, og den blir vist fram hver dag.

Er du så gira på å bli full på en lørdags kveld, uten tilgang på noe annet (da ser jeg på det som at du har heller ingen venner og ingen fest å gå på hvor du kan mooche noe) og sitte alene hjemme og drikke antibac, så har du seriøst større problemer enn at du ikke har tilgang på sprit og at det er en relativt kort buss\taxitur til butikken.
Sitat av MrTalmus Vis innlegg
Ja, men om situasjonen er slik at man bor 12km unna nermeste butikk, skikkelig gira på å bli full og ikke har boost? Har foresten ikke penger heller ;p
Vis hele sitatet...
ingen uten seriøse alkoholproblemer er så desperate.
Sitat av MrTalmus Vis innlegg
Ja, men om situasjonen er slik at man bor 12km unna nermeste butikk, skikkelig gira på å bli full og ikke har boost? Har foresten ikke penger heller ;p
Vis hele sitatet...

Om du har et så kraftig behov for å ruse deg vil jeg heller anbefale deg å prøve å finne noe annet du kan ruse deg på en "ting som blir som å spille russisk rulett."

Har foreldra dine no i skapet sine? - Har du kompiser du kan snylte av?

Hvis ikke noe av det går, får du nesten bare bynne å tjene noen penger og eller vente til du er gammal nok til å kjøpe øl.

Hvis du har tilgang til en eller annen som kan selge deg noe cannabis er det forsåvidt mye bedre en at du driver å prøver desperat å bli full på antibac.

(Med mindre du har seriøse psykiske lidelser.)

Du får ha lykke til med rusjakten din!
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Har du lyst å ende i en situasjon hvor du kan få plager og ende med å spy \ få spasmer \ bli generelt sett dårlig \ verste tilfelle havne på sykehus.

Go ahead, Darwins teori om survival of the fittest lever i beste velgående, og den blir vist fram hver dag.

Er du så gira på å bli full på en lørdags kveld, uten tilgang på noe annet (da ser jeg på det som at du har heller ingen venner og ingen fest å gå på hvor du kan mooche noe) og sitte alene hjemme og drikke antibac, så har du seriøst større problemer enn at du ikke har tilgang på sprit og at det er en relativt kort buss\taxitur til butikken.
Vis hele sitatet...
Haha, greit Da har jeg vel ingen venner. Hva så?

Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
ingen uten seriøse alkoholproblemer er så desperate.
Vis hele sitatet...
Kall meg alkis du
Sitat av MrTalmus Vis innlegg
Ja, men om situasjonen er slik at man bor 12km unna nermeste butikk, skikkelig gira på å bli full og ikke har boost? Har foresten ikke penger heller ;p
Vis hele sitatet...
Hvorfor på død og liv bli full? Også uten øl/vin/sprit ... er du ikke gammel nok til å 1) enten skaffe deg ordentlig alkohol eller 2) klare deg en kveld eller ti uten, så er du egentlig ikke gammel nok (IMO i huet) til å bli beruset på alkohol, punktum.

OT: Hvis du absolutt må, så få noen som har bil/buss/taxi for hånden til å skaffe drikkevarer, eventuelt skylde noen litt spenn for det. At du i det hele tatt vurderer å drikke antibac for å bli full synes jeg er direkte bekymringsfullt.
Sitat av MrTalmus Vis innlegg
150ml desinfeksjonssprit med glyserol 75%. Etanolbasert. Nå med 4 alkoholer.
Vis hele sitatet...
Blant annet metanol, propanol og annet snacks?
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Sitat av Weili Vis innlegg
Hvorfor på død og liv bli full? Også uten øl/vin/sprit ... er du ikke gammel nok til å 1) enten skaffe deg ordentlig alkohol eller 2) klare deg en kveld eller ti uten, så er du egentlig ikke gammel nok (IMO i huet) til å bli beruset på alkohol, punktum.

OT: Hvis du absolutt må, så få noen som har bil/buss/taxi for hånden til å skaffe drikkevarer, eventuelt skylde noen litt spenn for det. At du i det hele tatt vurderer å drikke antibac for å bli full synes jeg er direkte bekymringsfullt.
Vis hele sitatet...
Bekymringsfult? Jeg kan sånn foresten bare si til alle her i forumet: Æ E NORDLÆNING. Vi gjør ting dere aldri kommer til og gjøre sørpå. Vi er ikke noen jævla feiginger, vi tørr å ta sjaner her i livet.

Sitat av Wilibald Vis innlegg
Blant annet metanol, propanol og annet snacks?
Vis hele sitatet...
Metanol i antibac ja?
Sist endret av MrTalmus; 29. januar 2011 kl. 17:18.
Sitat av MrTalmus Vis innlegg
Bekymringsfult? Jeg kan sånn foresten bare si til alle her i forumet: Æ E NORDLÆNING. Vi ting dere aldri kommer til og gjøre sørpå. Vi er ikke noen jævla feiginger, vi tørr å ta sjaner her i livet.



Metanol i antibac ja?
Vis hele sitatet...
Det er en vesentlig forskjell mellom "sjaner" og rein idioti.
EDIT: jeg er forresten trønder, så den påstanden er ugyldig.
Sist endret av CatastrophicRoadKill; 29. januar 2011 kl. 17:21.
Sitat av MrTalmus Vis innlegg
Æ E NORDLÆNING. Vi gjør ting dere aldri kommer til og gjøre sørpå. Vi er ikke noen jævla feiginger, vi tørr å ta sjaner her i livet.



Metanol i antibac ja?
Vis hele sitatet...
Skal du påstå at dere nordlendinger er smarte også da? Metanol kan drepe deg, og kun en spiseskje vil gjøre deg blind. Å ta sjanser i livet er en ting, og ødelegge helsa si er en annen.
Sist endret av Mongotryne; 29. januar 2011 kl. 17:20. Grunn: Leif
Sitat av MrTalmus Vis innlegg
Bekymringsfult? Jeg kan sånn foresten bare si til alle her i forumet: Æ E NORDLÆNING. Vi gjør ting dere aldri kommer til og gjøre sørpå. Vi er ikke noen jævla feiginger, vi tørr å ta sjaner her i livet.
Vis hele sitatet...
Det er vesentlig forskjell på å ta sjanser og holde på med idioti.

Edit : Mindhive Roadkill94!
Sist endret av Zaek; 29. januar 2011 kl. 17:20.
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Da er vi vell reine idioter da Men uansett så var det ikke kranling jeg skulle fram til Er dære ståkk imot at jeg skal drikke det så greit, jeg gir faen da

Sitat av Mongotryne Vis innlegg
Skal du påstå at dere nordlendinger er smarte også da? Metanol kan drepe deg, og kun en spiseskje vil gjøre deg blind. Å ta sjanser i livet er en ting, og ødelegge helsa si er en annen.
Vis hele sitatet...
Jeg er såpass smart at jeg sjønner at det ikke er metanol i antibac
Drikk det om du vil. Det vi sier er at det er ikke rein etanol som man blir full på. Det inneholder stoffer som vil gjøre deg syk og som kan skade helsa di. Hva er så morsomt med å være full om du ligger rett ut og spyr resten av kvelden?
Sist endret av Mongotryne; 29. januar 2011 kl. 17:25.
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Sitat av Mongotryne Vis innlegg
Drikk det om du vil. Det vi sier er at det er ikke rein etanol som man blir full på. Det inneholder stoffer som vil gjøre deg syk og som kan skade helsa si. Hva er så morsomt med å være full om du ligger rett ut og spyr resten av kvelden?
Vis hele sitatet...
Jeg drikker til jeg spy ut resten av kvelden uansett jeg
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av MrTalmus Vis innlegg
Jeg drikker til jeg spy ut resten av kvelden uansett jeg
Vis hele sitatet...
Som nevnt over, Darwin lever i beste velgående, og han ler seg i søvn hver kveld.

Er målet ditt ved å drikke å spy hele kvelden finnes det brekningsmiddel å få kjøpt på apoteket, det er iallefall tryggere.

Men for all del, se hva darwin har å si.
Igjen, så er det en forskjell å spy av brekningsmidler som kommer til å gjøre kvelden til et helvette, enn å spy fordi man har drukket alt for mye.

Edit: Atxbyea kom før meg
Sist endret av Mongotryne; 29. januar 2011 kl. 17:27.
Sitat av MrTalmus Vis innlegg
Jeg drikker til jeg spy ut resten av kvelden uansett jeg
Vis hele sitatet...
tøff du da, tøffen?
skulle ønske jeg var så tøff som deg!
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Greit, har fått svar på det jeg ville ha svar på Om jeg prøver det ut eller ikke tørr jeg ikke å si, blir vell sikkert en hel diskusjon på hvor idot jeg er om jeg gjør det uansett

Takk allesammen egentli for alle svar
Sitat av MrTalmus Vis innlegg
Har du dette fra egen erfaring? Og kan dette på noen måte "ødelegge" leppa mi?
Vis hele sitatet...
du ødelegg ikke leppa di så lenge du ikke har den der i flere tima men den tere jo bort slimhinna akkurat der og da.... og ja jeg har prøvd...
Then so, hva har det vell og si at man setter helsa på spill, bare man kan bli dritings på lørdags kvelden! =)
Foreslår faktisk at du kjører på jeg! Høres forsåvidt ut som om du har/hadde bestemt deg allerede før du starten denne tråden så..
Husk stikke innom i mårra for og fortelle ossen dette gikk/du føler deg, så kan evt denne tråden bli en advarsel neste gang kids kommer spør om man kan drikke seg full på neglelakk fjerner/ruse seg på glade eller whatever
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Sitat av xavi0n Vis innlegg
du ødelegg ikke leppa di så lenge du ikke har den der i flere tima men den tere jo bort slimhinna akkurat der og da.... og ja jeg har prøvd...
Vis hele sitatet...
Du brukte vel sprit da og ikke antibac tenker jeg ? ;P
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Sitat av xavi0n Vis innlegg
haha titegn
Vis hele sitatet...
Titegn ? x)
Sist endret av MrTalmus; 29. januar 2011 kl. 17:37.
Dette kan bli spennende. Si ifra imorgen hvordan det gikk da. Hører vi ikke noe er du enten død eller ligger på sykehuset.
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
aa x) Jeg er ny her jeg ;p

Sitat av Xernox Vis innlegg
Dette kan bli spennende. Si ifra imorgen hvordan det gikk da. Hører vi ikke noe er du enten død eller ligger på sykehuset.
Vis hele sitatet...
Hehe^^ Tror jeg skal prøve det du prøvde Du brukte vell vanlig sprit du eller?
Sitat av MrTalmus Vis innlegg
Du brukte vel sprit da og ikke antibac tenker jeg ? ;P
Vis hele sitatet...
flytende antibac på en bomullsdott
Absorbering og promille

"Undersøkelser har vist at det ved hyppig hånddesinfeksjon kan påvises en minimal økning av alkoholmengden i blodet. Mengden var 0,04 promille, samme mengde som om man skulle ha drukket 2–10 ml lettøl."

"Man risikerer at alkoholikere, demente og barn kan misbruke sprit. Men hånddesinfeksjonsmiddelet både smaker og lukter vondt, derfor er det svært få som bevisst ønsker å drikke det."

good luck have fun =)
Sist endret av Sixpounder; 29. januar 2011 kl. 17:54.
MrTalmus's Avatar
Trådstarter
77 4
Sitat av xavi0n Vis innlegg
flytende antibac på en bomullsdott
Vis hele sitatet...
I'm on it Gir lyd fra meg imorgen om jeg fortsatt lever!
Jeg syntes du bare skal bælme ned den vesla flasken!

Alt av brekningsmidler og bedritne tilsetningsstoffer, tilsatte fettstoffer – for at ikke huden skal tørke ut, motbydelig smak, minimalt med alkohol selv i største flasken, osv. osv. Hva spiller vel det for rolle – når du en kort stund etterpå ligger over dass og spyr som en gris? Hvis du i det minste blir full.

Det blir du ikke.. Brekningsmidlene i det stoffet, som det er plenty av, virker atskillig fortere enn alkoholen.

Noen ganger skjønner jeg ikke hva folk tenker på.

En barndomsvenn av meg er skikkelig alkis, av verste sort. Dritings like etter at han har våknet, sovner, drikker, sovner osv. Pisser seg ut i fylla, og er i det hele tatt ikke noen god reklame for substansen.
Jeg har sett ham drikke etterbarberingsvann i fem-tiden en mandags morgen, fordi han ikke klarte vente til polet åpnet. Rødsprit (av den gamle typen, den nye fikser ikke selv de verste av de helt ødelagte) var greit nok for ham, vindusspylervæske til nød.
Hvis du har tenkt deg den veien har du rette innstilling.
Sist endret av Bellissimolto; 29. januar 2011 kl. 18:34.
"minimalt med alkohol selv i største flasken, osv. osv."

70 % alkohol er da i grunn ganske mye det! Om du har di småe på 250 ml blir du kanskje sånn middels brisen? lykke til gi lyd fra deg senere i kveld da om d går ann.
Hvor gammel er egentlig trådstarter? Dette er forøvrig oppskriften på en dårlig kveld.
http://app.ecoonline.no/ecosuite/sho...C1R&msdsLang=1

SIKKERHETSDATABLAD
ANTIBAC DENTAL HÅNDDESINFEKSJON 85%
Varenavn: ALKOHOLER, N.O.S. (etanol og 2-propanol i løsning)
---------------------
Cherie/"70 % alkohol er da i grunn ganske mye det!".. men ikke på langt nær til å bli børst, når du spyr det opp. Men i HMS-bladet her står det at en av bivirkningene er beruselse, så for all del! Kanskje pappa har en dunk med litt spylervæske i garasjen også?
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av MrTalmus Vis innlegg
Bekymringsfult? Jeg kan sånn foresten bare si til alle her i forumet: Æ E NORDLÆNING. Vi gjør ting dere aldri kommer til og gjøre sørpå. Vi er ikke noen jævla feiginger, vi tørr å ta sjaner her i livet.



Metanol i antibac ja?
Vis hele sitatet...
du blir ikke superhelt av å være nordlending. og det er litt lurt å passe på hva du får i deg, du kan ikke ta sjanser, hvis du ligger i en kiste

hørte forresten om en unge som hadde blitt sett i en barnehage her omkring, men h*n drakk antibac. ungen ble shitfaced

og hvorfor lage tråd om du ikke vil ta hintet om at det er farlig?
Sist endret av drittsekken; 1. februar 2011 kl. 16:35.
Takk for at du trygt plasserer oss fra nordnorge i idiotbåsen. Er selv fra nord ok ikke faen at jeg hadde drukket antibac!

Skulle dog ønske det kom en liten rapport om hvordan dette gikk!