Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 9318
Her om dager kom de 2 lillebrødrene mine tilbake fra butikken og lyste av glede.
De hadde masse 20 kroninger, ca 400 kr hver, altså 20 mynter hver.

Det som de hadde gjort var og stikke hånda opp der pengene kommer ut av og dytte ut penger.
Dereter puttet de på feks 60 kr, trykker på utbetal, ingenting kom ut, men når de stakk hånda in da så fikk de det dobbelte ca.

Såklart var det noe gerent med denne maskinen, men det beviser bare at det ikke er invincible.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Til Kamma

Det som var med denne maskinen var at den gidde random summer, slik som ene gangen 80 andre gangen 160. Og det jeg mente i steg 2, var at du spilte med 1 kroners innsats, ca til du taper 6-7 ganger i strekk, så satser du 10 kr innsats. Men om du taper 4-5 ganger, også vinner du, så begynner du på nytt igjen til du har tapt 6-7 ganger etter hverandre.
Sist endret av cspromod2k; 28. februar 2007 kl. 07:32.
Vet ikke om dette funker enda men det gjorde det for en del år tilbake.

Det eneste du trengte var et papir som var dobbel så stor som en hundrelapp, en tråd og teip.

Først teipa du tråden til hundrelappen og deretter bretta man papiret med tråden inni med litt teip på sånn at alt satt fast.

Husker ikke helt åssen det var, men det funka fett.

Så var det bare å putte på til papir beten hadde kommet halveis med hundre lappen først seff, og røkke litt så den rullegreia dytta pengene ut igjen. Og der hadde man 100kr kreditt.
Sånn kunne man holde på om og om igjen.

Kjapt og enkelt

Beklager hvis dette var litt vanskelig og forstå men da er det ivertfall min feil, er egentlig ikke så flink å forklare ting
Seddel inntakene skal uansett være plomberte nå, så tror man kan droppe seddel-kreditt-juks.
Det var jo litt synd da...hehe
Sitat av magstr
Jeg vet godt hvem den jenta er
Vis hele sitatet...
Hvis dette stemmer ber jeg om at du stille men sikkert avliver denne jenta snarest. Har selv aldri blitt utsatt for dette, siden jeg aldri spiller, og ei heller mine venner eller familie,. men jeg bli så provosert av sånne folk, stjeler penger av gammle damer!!
Jet tuller ikke, hadde jeg vert vitne til hennes ugjerninger hadde jeg kneblet henne, ikledd henne sexy undertøy og overlatt henne til en tysk avvenningsinstitusjon som sexleketøy for eldre menn med farlige kjønnssykdommer
Sitat av Petter Pan
Jet tuller ikke, hadde jeg vert vitne til hennes ugjerninger hadde jeg kneblet henne, ikledd henne sexy undertøy og overlatt henne til en tysk avvenningsinstitusjon som sexleketøy for eldre menn med farlige kjønnssykdommer
Vis hele sitatet...
Der fikk du meg til å le ivertfall, ikke at jeg synes det serlig kult gjort å stjele penger av eldre mennesker.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Maskinen teller hvor mange ganger noen har spilt så ca. hver hundrede gang noen spiller får de jackpot, det er nok det de gamle damene har gjort, telt så løpt bort

Lo hardt av det peter pan skrev jeg og
Sist endret av Eirik0405; 3. juni 2007 kl. 00:11.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Raymond Vis innlegg
Det må være noe funkbare triks. En jeg kjenner han drar å spiller ofte.. han kan dra ned og slenge på noen 100 lapper, og vinne mye penger.. han har lagt alle pengene han har vunnet i en skål for litt siden og har vunnet mye 30 000 eller noe.. på kort tid

Forleden dro han ned, slang på penger på forskjellige automater.. kom hjem med 11 000.. hører historier HELE tiden at han vinner.. kan en mann ha så FLAKS eller er det noe triks..? Han sier det er bare flaks..!
Vis hele sitatet...
Beklager sen quote, men da jeg drev og spilte på de gamle automatene (i gamle så mener jeg de royal-maskinene, og de med 2000 i topp-premie), så kunne jeg legge på en 200-lapp et sted, spille maks innsats hele tida, og da gikk enten hele seddelen eller jeg vant topp-premien. Det var faktisk ikke sjelden at jeg vant. Spiller man riktig er sjansen større for å vinne.

Ang triks vi fant ut på maskiner, kan jeg nevne noen. Vi hadde en maskin som hette lotti på kjøpesenteret. Der la alle innkast seg på plata over der gevinst detter ned. Der kunne man banke på med hånda, så ramla innkast ned.

Den ene av automatene med display leste gamle 50-øringer (de gamle store) som 20-kroninger. Kom med en pose 50-øringer en dag, da var de i gang med å reparere -.-

En joker-poker maskin med to spesielt store knapper foran på høyre og venstre side, disse to knappene ble løse etter hvert som de ble brukt. De kunne man ta av og dermed se rett inn i maskinen - tilogmed se seddelbunten der seddel-innkast la seg! Disse fikk vi tak i på finurlig vis - og ble lagt merke til og fikk kjeft dagen etter Da turte vi ikke det mer. Fikk ut 1500 tilsammen ca.

Hvis man virkelig vil legge ned tid i å vinne på automater, er jo det beste å stå og følge med på et par automater hele dagen det beste. Se an mønsteret, hvor mye penger den tar inn ca før storgevinsten kommer. Har folk spilt f.eks. noen tusen kr over tid, så kan man ganske sikkert spille opp mot 500 og få storgevinsten på 2000. For eksempel, da. Jeg gjorde det aldri men hørte om folk som gjorde det.

De nye "snille" maskinene som nå finnes, er en spøk å spille på! Vil anse meg selv som en god blackjackspiller, vet hva jeg skal gjøre på de aller fleste hender.
Om jeg spiller laveste innsats på 3 hender på den nye maskinen, så er det mulig å vinne forsiktig over tid (lite). Men så fort man øker innsatsen bare litt, så er det umulig å vinne, da lever maskinen sitt eget liv. Ganske utrolig. Så den maskinen er det bare å holde seg langt unna!

Det verste jeg har opplevd var da jeg var så innbitt på å få topp-premien, at jeg spilte bort 800 på den samme maskinen! Stor feiltakelse. Ved siden av stod en mann og spilte. Da jeg var ferdig og med kjeven i bakken, la han på en 100-lapp og tok topp-premien. Da ble jeg rimelig sur!
Sist endret av Taurean; 30. april 2011 kl. 02:25.
Det sykeste er og se noen putte på en random 10'er og trykke en gang på maks innsats og vinne 2000 kr. Alt man tenker er hvorfor man ikke bare putta på den 10 kroningen selv :P
Sitat av murloc Vis innlegg
Det sykeste er og se noen putte på en random 10'er og trykke en gang på maks innsats og vinne 2000 kr. Alt man tenker er hvorfor man ikke bare putta på den 10 kroningen selv :P
Vis hele sitatet...
Særlig hvis det er en sånn som alltid kniper på krona og aldri spiller ellers. Det irriterer meg aller mest! Så går de rundt med hevet nese og tror de er flinke
Sitat av murloc Vis innlegg
Det sykeste er og se noen putte på en random 10'er og trykke en gang på maks innsats og vinne 2000 kr. Alt man tenker er hvorfor man ikke bare putta på den 10 kroningen selv :P
Vis hele sitatet...
Jeg husker at en fyr stod å spilte på en automat, han slutten å spille på automaten han spillte på og flyttet seg til den ved siden av, jeg puttet på 20kroning på automaten han hadde spillt på, første trykket og 2000kr

Skulle sett ansiktet til han duden-- pricless

gamle knipse kassene kunne man legge på 1 krone så slå kronen over så den datt ned på venstre side, skru automaten av og på, så stod alle gevinstene på fullt, så var det bare å kjøre på å tømme dem!

Savner kronespilla as, vant faktisk mere en jeg brukte