Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2088
jeg kom over denne siden; fantastisk tenkte jeg men.. wtf
noen som har bestilt noe herfra?

oransje pot ser gøy ut.

http://www.herbalsmokeshops.com/lega...bal-smoke.html
med andre ord så blir du mer stein på tobbak??
haha
Aldri hørt noe positivt om legal buds. Ville styrt unna jeg ass
Hva er virkemiddle i plantene?
Har aldri testet det selv, men har heller ikke hørt om noen som har hatt noe bra erfaringer med det heller..kjøp heller the real shit..!
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av selvmord Vis innlegg
Har aldri testet det selv, men har heller ikke hørt om noen som har hatt noe bra erfaringer med det heller..kjøp heller the real shit..!
Vis hele sitatet...
Kanskje en god grunn til at folk vil prøve legal buds. Lurte på og kjøpe 1/2 pound og håpe på det beste. Lest litt på internett og folk sier at man blir høy men ikke på langt nær så bra som på pot. Går på pissings så har ikke noe valg
Sitat av Mattiti Vis innlegg
Kanskje en god grunn til at folk vil prøve legal buds. Lurte på og kjøpe 1/2 pound og håpe på det beste. Lest litt på internett og folk sier at man blir høy men ikke på langt nær så bra som på pot. Går på pissings så har ikke noe valg
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro at det er bedre for deg å røyke tobakk, både for smaken og effektens skyld, enn å prøve å røyke mest mulig av disse legal bud-greiene på jakt etter en funksjon som produktet ikke innehar.