Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 6644
søkte litt rundt på google men fant bare tull.. ble tilbudt noen 10mg i sted.. d skulle visst funke litt mot nerver ellerno, men jeg tviler litt etter å ha lest litt om det

noen som vet litt mer? kommer man ned på d? jeg er skikkelig sugen, har nerver og shit.. det har vært tørt som kjertlene til kongen de siste ukene..
zyprexa har jeg snart gått på i 2år nå.
og det gir ikke no form ror rus.
kan hjelpe litt hvis du er psykotisk, hellers så risikerer
du bare å gå no synnsykt opp i vekt.


skal du ha noe for nervene så anbefaler jeg heller vival/valium
Sist endret av hasjen; 14. november 2006 kl. 14:43.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Zyprexa inneholder olanzapin, som er et antipsykotika.

edit: Var for treig der, ja. Er nok som hasjen sier. Noen mener visst at du er gal.. GAL! GHAL!!!
Sist endret av Mullah; 14. november 2006 kl. 14:28.
Jeg mener at zyprexa er litt av det motsatte av amfetamin. Man spiser/sover mere. Fungerer best mot psykoser.
Du blir ganske slått ut av dem ja, litt apedop à la Nozinan.. Kan egentlig ikke anbefales. Men de er forsøket verdt, alt etter hva problemet ditt er. Jeg vet at de kan brukes mot amfetamin etc - nedurer, du sovner.
dårlig effekt på angst og dårlig potensiale som noe å ruse seg på. Selv blir jeg bare agressiv og voldelig av dette apedopet.....
▼ ... mange måneder senere ... ▼
lavdosenevroleptika funker ikke angstdempende på den måten. da er feks truxal bedre tross alt. ufarlig når du bare vil rette litt opp i hjernen og være fin og ren når du omsider våkner (og får lov å sove ut).
Jeg gikk opp ti kg på en måned, thats all. Det var slik at legen ga meg antidepressive medikamenter, men så er jeg manisk-depressiv, og gikk inn i tre kvart års manisk tilstand pga medikamentene. Dette endte med en zillion selvmordsforsøk og til slutt psykehusinnleggelse. Jeg fikk Zyprexa mot "maniske episoder" (ble dog ikke tatt av hjernegiften cipralex, som var opphav til den hypre damen tok over sinnet mitt) og merket ikke annet enn den nevnte vektøkningen. Nå går jeg ikke lenger på Cipralex og Zyprexa, men medisiner som faktisk virker mot min lidelse.

Når det er sagt er jeg av de som skiller nøye mellom medisin og rusmidler. Zyprexa er kanskje greit å ha i skapet i tilfelle total badings for deg eller dine, men anbefaler ikke at det knaskes av ikkepsykotiske mennesker.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Om du ikke tar det fra før, vil du nok sove leeeeenge, og dårlig, og når du våkner spiser du ALT du har i kjøleskapet! Første gangen jeg tok det, ble jeg pressa i 60mg. Sov i nesten fire døgn, våkna opp, spiste et brød og sov litt til...

Anbefales IKKE!