Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 3590
heisann!
i begynnelsen av denne uka så skule jeg røyke med noen kamerater...
å er over en måned siden sist å denne bønna var visstnok ganske heftig sa di å jeg har vært ganske hard på røykinga tidligere så jeg tenkte ikke så mye på at den var kraftig
etter 3 piper(på vannpipe, bøtte og diablo(en sinnsyk vannbong som knekker deg helt ) så kjente jeg at jeg ble veldig dårlig å var sinnsykt stein så jeg gikk i senga til kameraten min å la meg der.
hadde ikke sjangs til å sove å når jeg lukket igjen øyenene å så masse rare farger å det var sinnsykt fett men varjo ganskedårlig samtidig så var en blandet følelse lissom

så kjente jeg:
"faen nå må jeg spy" så kom meg inn på dassen(noe som tok sin tid naturligvis) åsså så jeg i speilen å var helt gul i trynet. var like gul som en banan i ansiktet...
kan dette komme av at jeg har fått i meg litt for mye thc??
kom meg etterhvert å da var jeg bare vanlig stein lissom...

mvh amhx
Jeg har ikke hørt om at folk blir gule, men ejg har en kamerat som kan bli grønn i annsiktet hvis han røyker mye på en kveld.
Kanskje du har gulsot ?

-papa
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Lyset på badet kombinert med inntaket av THC kan nok ha spilt øynene dine et puss.
Trådstarter
Sitat av paparoach
Jeg har ikke hørt om at folk blir gule, men ejg har en kamerat som kan bli grønn i annsiktet hvis han røyker mye på en kveld.
Kanskje du har gulsot ?

-papa
Vis hele sitatet...

hva faen er gulsot??
har fått sånn 2 ganger..
d ene var på mandag åsså for 10 månder siden elns...

Sitat av z0p
Lyset på badet kombinert med inntaket av THC kan nok ha spilt øynene dine et puss.
Vis hele sitatet...
kameraten min sa å at jeg var gul som faen i trynet...+at d har skjedd før mn da var æ på bensinstajonen når æ så d...

å forrige gang var æ å med en kammerat...
han sa å at æ var helt gul i tryne:S
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Om man blir gul i huden _kan_ det skyldes leveren. Gulsot - hepatitt e.l. som paparoach sa, men dette er svært lite sannsynlig ut i fra det du sa.
Sist endret av z0p; 23. november 2006 kl. 14:50.
Sitat av amhx
hva faen er gulsot??
Vis hele sitatet...
Hva faen har vi google til?

http://no.wikipedia.org/wiki/Gulsott
Sist endret av busemann; 23. november 2006 kl. 14:49.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
naiiSt: Der tar du feil. Gulsott kan være et symptom på hepatitt C
Trådstarter
jeg er ikke gul i øyan å sånn...
gulsott har jeg ikke
jeg ble ikke gul på nesa rett rundt nesa å rundt øyan å på leppene..der var æ mer bla åktig
Har opplevd noe lignende en gang selv, for cirka 5 år siden. Jeg ble dog grønn i ansiktet, og jeg følte meg heller ikke helt på topp. Hadde røyka en god del den kvelden...
Hehe, tror neppe det er gulsott. Men sjekk etter om du har "betongfarget avføring" bare for å være på den sikre siden...
Trådstarter
Sitat av Slaktern
Hehe, tror neppe det er gulsott. Men sjekk etter om du har "betongfarget avføring" bare for å være på den sikre siden...
Vis hele sitatet...
LOL!!
har ikke gulsott eller heppatitt eller whatever!
dette kom av at jeg røykte hasj!!!!
jeg er ikke gul i trynet nå!
var bare sånn den kvelden!

sorry hvis æ virker sinna men blir lett litt aggresiv=S:P
Jeg skjønte det da #€%#, jeg skulle bare understreke at jeg ser på betongfarget avføring som et morsomt fenomen... Håper ingen som leser dette har gulsott da.

Og neste gang foreslår jeg at du heller angriper noen av de som faktisk trodde du hadde gulsott.
Sist endret av Slaktern; 23. november 2006 kl. 17:34.
Merkelig at alle som får disse symptomene har røykt ekstra heavy rett før de oppdager sin plutselige fargeendring.

Har stoffene gått fullstendig til hodene deres, eller er dere bare direkte dårlige til å dra logiske slutninger?
De fleste har vel spydd etter et litt for brasiøst trekk ?
Jeg ble kalt hulken etter en sprøyte (vaksine mot tuberkulose elns) fordi jeg ble grønn. :/
Trådstarter
Sitat av Metamorphose
De fleste har vel spydd etter et litt for brasiøst trekk ?
Vis hele sitatet...

spydde ikke...
haade 3 trekk på pipa(mayse som passer på alt)
1. "diablo" som er ganske så heftig!
2. på gurgle/vannis som er halvlitersflaske med vann i...(you know what i mean)
3. på bøtta
så ,in konklusjon er "overdose" eller sjokk røyking(masse thc på altfor kort tid)

men er det ingen som kan fortelle meg om det er for mye "gift" i blodet mitt eller hva er det som gjjør det??

å vær så snill!
ikkeno mer gulsott!=P
tror det er tobakken som fikk deg til å skifte litt farge jeg, men har ingen anelse.

offtopic:
Fortell meg mer om Diablo pipen..
evt bilde? hørres heftig ut "diablo"
Trådstarter
ja det blir litt off topic men skitt au.

det er et pleksiglassrør som vi har tettet bunnen på å brendt et hull som vi har en hageslange igjennom(det er tett rundt hageslangen) så er det et lite kick hull helt nede.
denne er i underkant av 1 meter høy så når du slipper kick hullet så må du suge til det du har å får fyllt lungene noe sykt opp...
den blir du VELDIG stein på=P
noe som er bare fint så sant det ikke blir sånn som skjedde med meg at jeg ble gul i ansiktet=P
anbefaler enkli alle å få laget en sånnen for å få prøve det(ikke å anbefale for førstegangsrøykere!!!!)

så lykke til viss du vil prøve
http://everyonedoesit.com/online_hea...ProductID=4008
noe som den du mener? har en nesten en lik en på 1meter. er ganske heftig ja!
men blir ikke gul i ansiktet. førstegangs brukere feiger allti ut når de tar trekk fra den, hehe. viss de ikke er ganske fulle da. da tar de et skikkelig godt trekk å går faktisk rett i dass! (mesteparten)

var kansje litt sterk tobakk? tipper på at du fikk litt noia for folk legger litt bedre merke til farger når de er rusa på thc.
Det er ingen som har en "nesten lik" Roor. Enten er det Roor, ellers er det noe annet
En flott stykke tysk glassblåserkunst.
Trådstarter
Sitat av Blunty
http://everyonedoesit.com/online_hea...ProductID=4008
noe som den du mener? har en nesten en lik en på 1meter. er ganske heftig ja!
men blir ikke gul i ansiktet. førstegangs brukere feiger allti ut når de tar trekk fra den, hehe. viss de ikke er ganske fulle da. da tar de et skikkelig godt trekk å går faktisk rett i dass! (mesteparten)

var kansje litt sterk tobakk? tipper på at du fikk litt noia for folk legger litt bedre merke til farger når de er rusa på thc.
Vis hele sitatet...

fant ut at det bare var jeg som så det...heheh=P
men den ligner ganske mye ja
Gud veit,, men jeg var med en fyr engang som etter dette blir kalt spøkelset, da fyrte han for andre gang i sitt liv og det på bøtte. Han ble KRITT-hvit i trynet og ropte på elgen en goood stund.. lattis ble det hvertfall
Sitat av amhx
fant ut at det bare var jeg som så det...heheh=P
Vis hele sitatet...
Ikke barre gud som veit ser du dutchDragon!

gg
Sitat av Slaktern
Jeg skjønte det da #€%#, jeg skulle bare understreke at jeg ser på betongfarget avføring som et morsomt fenomen... Håper ingen som leser dette har gulsott da.

Og neste gang foreslår jeg at du heller angriper noen av de som faktisk trodde du hadde gulsott.
Vis hele sitatet...
jeg har hatt gulsott
Sitat av amhx
heisann!
så kjente jeg at jeg ble veldig dårlig å var sinnsykt stein så jeg gikk i senga til kameraten min å la meg der.
hadde ikke sjangs til å sove å når jeg lukket igjen øyenene å så masse rare farger å det var sinnsykt fett men varjo ganske dårlig samtidig så var en blandet følelse lissom

så kjente jeg:
"faen nå må jeg spy" så kom meg inn på dassen(noe som tok sin tid naturligvis)

mvh amhx
Vis hele sitatet...

Dette hørers ut som "tobakkicker", spør du meg..
Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg har hatt noen sånne før i tiden..

Kansje en blandings både skikkelig "skakk" og en med litt mye tobakk i som siste trekk?!
badekar trekk ftw