Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1723
Jeg tenker på dimmetriks i den forstand at du gjorde noe faenskap før du dimma.

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg er i en avdeling hvor samtlige av de som er her dimmiterer førstkommende mandag, og jeg er en av de få som har en halvt år igjen. Jeg har fått indikasjoner på at flere i avdelingen skal la sine dimmetriks gå utover meg

Av dimmetriksene som har blitt gjort på avdelingen mens jeg har vært her, er det blandt annet at folk har limt fast alt av løse gjenstander på rommet med superlim, lagt noe illeluktene (f.eks. gammel proteinshake) gjemt inni skapet ditt, gjemt personlige gjenstander rundt omkring, lagt personlige gjenstander i sengen og tapet hele sengen med 2 cm. tykt lag med tape, lagt kløpulver i sengene. Osv osv...


Tingen er at jeg gjerne skulle ha gjort dette vanskeligere for de som dimmiterer, og eventuelt at jeg kunne ha gjort et motangrep (f.eks. tatt bilde med tannbørsten deres i røva) og sendt bildet til de som gjorde noe kødd mot meg
Sistnevnte synes jeg dog blir litt i drøyeste laget.


Har dere noen tips? Hva var deres dimmetriks?
Sist endret av Jh_; 21. juni 2007 kl. 21:49.
Heh, jeg var på fartøy (Kystvakt nord) i beredskap, noe som medførte omtrent konstant seiling og mye sjø. Før jeg dimmet la jeg derfor stålkuler fra et kulelager under sengen og inne under skap til både menige og NK. Så kan du tenke deg hvordan det var om natten når det var litt bevegelse ombord...

Andre triks er å fylle hansker eller sko med fuktighetskrem og å smøre grease i på hjelm, briller og øreklokker.
Sist endret av froskenfredrik; 21. juni 2007 kl. 21:52.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
jeg ringte de å sa nei 6 år på rad så sendte de meg et brev og sa jeg slapp dersom jeg ikke ble prest\veterinær.
Du kan hvertfall ta litt zalo på tannbørsten deres:P Det er utrolig morsomt
Kødding med medsoldater er så jævlig ut.

Uansett, gode dimmetriks er morsomme men samtidig ganske uskylde: Som f.eks pimpe en MB/Sisu/whatever med å male gullfelger og kromlister på den. Male over deler av korset til Sanitetsfolket så de kjører rundt med en svær L

evt det jeg syns er tidenes dimmetriks: å vekke idrettstroppen med ferske gardister om å stille i felt og gru om 5min når du kommer hjem smådritings midt på natta. (de ble stående en god halvtime og vente før vakt&sikring oppdaget de på runden sin)
Ministry of Love
sptz's Avatar
Jeg fikk aldri utført dimmetrikset mitt grunnet logistikk problemer. Men kan jo fortelle hva jeg planla, så evt andre kan gjøre det

Jeg hadde det siste halvåret hatt en NK som var en forbanna tosk og som rett og slett ingen likte. Det som likevell irriterte meg mest var at han grep aktivt inn og hindret at jeg ble ULM, etter å ha kjent meg i en meget knapp uke. Da hadde jeg iallefall fått et cola tillegg for strevet som KK. (kanonkommandør)

Bakgrunnen var at jeg, uten å være klar over at NK og skvadronsjefen sto rett bak meg, forklarte for en ny menig at det skvadronsjefen akkurat hadde sagt var grunnlovsstridig. Han påsto nemmelig at alle offiserene ombord pliktet å delta i utenlandstjeneste pga stortinget har vedtatt en lov som sier at alle offiserer må godta utenlandstjeneste. Jeg på min side hevdet at grunnloven § 97 krever at ingen lov gis tilbakevirkende kraft. Og avtaler inngått før den nye loven fortsatt var gyldige. Og først kunne endres ved fornyelse av avtalen/ansettelsesvilkårene (Forøvrig er alle offiser/befal forbundene enig med meg...)

På en mtb hauk-kasse så er det veldig enkelt å komme til bak kontrollpanelet på bro. Man går ganske enkelt inn fra storris som ligger rett under. Inn der blant alle ledningene, rett under radarskjermen tenkte jeg å innstallere "Hjerne ødelegger" et produkt fra spyshop. For tre år siden kostet dette nydelige produktet ca 150kr. Nå ligger prisen på 488 . Dette produktet funker slik at det sender ut et meget høyt veldig kort pip hvert 5minutt. Joda virker kanskje ikke så ille det. Likevell blir det 72pip på en vakt. (6t) Når man da seiler døgnet runt vil nok denne innretningen gjøre deg gal. Produktet er mindre en en fyrstikkeske og er derfor meget lett å gjemme. På et standard 9v "røykvarslerbatteri" skal det etter sigende vare i flere år.

Collateral damage ville ha omfattet: Sjefen, navoff, samtlige av artilleristene og nav-ass'ene. Siden alle artilleristene skulle dimme og sjefen bytte båt så var det med andre ord ikke noen man trengte å bekymre seg for igjen.

Men desverre kom pakken frem for sent da jeg dimmet to dager tidligere en planlagt. Jeg fikk faktisk pakken ettersent fra HOS.

Forøvrig ble vel mannen bak spyshop dømt for NOKAS ranet, gjorde han ikke?