Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 2373
Noen som vet om et spill det tar litt tid å bli ferdig med, gjerne til Ps2 eller pc.
Alt annet en Gran Turismo og MMORPG spill..
Diablo 2, World of Warcraft. vet ikke om så mange som ikke er MMORPG spill. CS går man ikke lei med det første, Elma.
FFX og FFXII tar litt tid å fullføre, spesielt hvis du skal ha alt gjennomført før du runder spillet.
FrankFjurt's Avatar
Trådstarter
35 0
Spiller CounterStrike, men det er et problem med internettet.

Er ikke spesielt fan av final fantasy, men kan godt prøve,..
Morrowind og Oblivion til pc tar en god stund å bli ferdig med.
FrankFjurt's Avatar
Trådstarter
35 0
Takk for alle svar!..
er du fotball inntresert finnes det ett spill du ALDRI blir ferdig med..

FM, gjerne FM 2007
Transport tycoon deluxe! Og Sim City 2000! snakker vi evighetsspill eller?
FrankFjurt's Avatar
Trådstarter
35 0
Jaja kommet inn mange svar nå, ja
Hva med Diablo 2, Baldurs Gate II, Neverwinter Nights eller Dungeon Siege?
Call of duty har jeg falt for Har spilt mest på Call of Duty II.
Warcraft III: The frozen throne... Custom mapen DotA er ikke til å gå lei av =)
Hva med Tomb Raider ?
Sitat av Meeger
Diablo 2, World of Warcraft. vet ikke om så mange som ikke er MMORPG spill. CS går man ikke lei med det første, Elma.
Vis hele sitatet...
Alt annet enn MMORPG, WoW er definitivt et MMORPG.

Ellers å nevne har man jo GTA serien som man kan bruke litt tid på.
Diablo, GTA, Condison Zero (?), Call Of Duty, WOW (evig),
minus med diablo:

Når du begynner å komme til nightmare er det kjedelig..

Hakkle spillt de andre så mye..
▼ ... noen uker senere ... ▼
ICO til Playstation 2
Battlefield 2 varer ganske lenge..
Hvis du har interesse for skytespill..
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Fear + Expansionpack
Postal 2 + Expansionpack
Anbefaler Oblivion på det varmeste. Det er er sykt bra spill og man kan spille det i over 100 timer uten å bli lei.
Neverwinter Nights 2.. ALTFOR lang for meg *gjesp*.
Oblivion er seff veldig lang, spesielt med xpansions OG massevis av mods (anbefalt). Uten mods så er uenig med zipp om at en kan spille det i 100 timer uten å bli lei. Det ER langt mer enn 100 timer spilletid i spillet, men blir etterhvert ganske så ensformig.

Jeg husker Deus Ex som langt, men tror det er veldig hvordan en spiller det. Sett deg personlige mål, som f.eks ikke drepe med mindre du må (er mulig å komme seg gjennom spillet uten å personlig drepe noensomhelst, men enkelte bosser så krever det at du har kommet over noen av de riktige "passordene" først. Spiller du i Rambo-stil blir spillet antageligvis drastisk kortere.
Medmindre du allerede spiller det, burde du virkelig prøve deg på wow hvis du vil ha noe å bryne deg på over lang tid. Såppas mange forskjellige aspekter av spillet som gjør at du ikke kan kjede deg :P
The Sims er langvarig. Men det blir kjedelig i lengden, det synes iallefall jeg.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av Gjerven
FFX
Vis hele sitatet...
er best

EOD.
De fleste RPG-, RTS- og Adventure-spill tar en stund å spille igjennom.

Baldur's Gate, Baldur's Gate 2, Icewind Dale, Icewind Dale 2, Neverwinter Night 1 & 2, Den Lengste Reisen, Drømmefall, Deus Ex 1 & 2, Championship Manager, Football Manager, Warcraft 1, 2 & 3, C&C-serien.. You name it.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
OBLIVION! Du rekker ikke å bli lei før du MÅ gi deg på grunn av et sittesår.
Rayman 1 til Playstation. Utrolig bra spill med sinnsykt mange brett og underholdende gameplay. Har selv spilt gjennom det 2 ganger, og jeg tør ikke tenke på hvor mange timer med spilletid det har vært.
jeg gjentar lundern; han ba om et IKKE MMORPG spill. WoW (World of warcraft) er et MMORPG og ikke noe han er ute etter. Men tilbake til topic. Hitman: Blood money er et spill jeg ikke går lei av. Det er alltid gøy å gjøre brettene fort igjennom; på forskjellige vanskelighetsgrader. Det er og gøy å gjøre samme brettene flere ganger siden man kan finne forskjellige morsomme løsninger for å fullføre oppdraget. F.eks. den ene gangen velger du å bare slakte alle; men etterpå gjør du det mer stille og sniker deg rundt, skaffer deg forkledning og ordner gift i maten til den personen du skal drepe. Morsomt spill som utfordrer kreativiteten.
Stepmania? Det er ikke mulig å runne og du bare spiller det helt til du blir lei, er vel meninga å bli bedre og bedre bare...
One of the good guys
2rs1's Avatar
Star Wars: Knights of the Old Republic... kom i 2003 finnes til xbox og pc.

som anmelderen på ign så pent skrev det:
Lightsabers. Check
Wookiees. Check.
Millennium Falcon-like spaceship. Check.
Compelling story. Check.
review
Vis hele sitatet...
Handlingen finner sted 4000 år før Star Wars-filmene. Du våkner opp med et hukommelsestap, treffer etterhvert en pilot med navn Carth Onasi og dere starter å samarbeide for å redde Jediridderen Bastila. Du spiller deg igjennom en utrolig historie og får etterhvert kontroll over flere karakterer samtidig som du hele tiden tar valg som fører deg i retning av dark/light side.

fikk flere game of the year awards, scoret 9,0 hos IGN og 9,1 hos GameSpot. selv synes jeg spillet er helt konge og har vært igjennom flere ganger som både ond og god Langvarig.. tja? mener å huske at det var konstant spilling i et par uker iallefall. Dessuten kan du cruise deg igjennom 2'ern etterpå også.

Wikipedia (akta spoilers!)
Sist endret av 2rs1; 12. juni 2007 kl. 18:44.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av Maddy
Star Wars: Knights of the Old Republic... kom i 2003 finnes til xbox og pc.
Vis hele sitatet...

Dritfett, men utrolig klønete. Men man bruker tid på å komme inn i det. Så kanskje det er perfekt.
Sist endret av CosmoKramer; 12. juni 2007 kl. 19:19.
Sitat av Maddy
treffer etterhvert en pilot med navn Carth Onasi og dere starter
Vis hele sitatet...
Hater den fyrn...

Ontopic: Kotor1 kan definitivt anbefales. Beste RPGspillet (av den typen) jeg har spilt til PC noensinne. Eneste jeg har klart å fullføre før jeg gikk lei også! Ellers så kan jo div FF spill anbefales, last ned FF6 (FFIII) og en snes emulator så er du der.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Hvis du har en eller annen form for handheld så kan du kjøpe tetris. Egentlig kan du jo laste det ned til pc som emulator for den slags skyld. Men en blir ikke lei av Tetris.
Final fantasy til ps2
Jeg prøvde en gang å åpne resturanter i alle mulige lokaler i Pizza Tycoon. Det tok tid.
Max Payne 1 og 2. Det er vel ikke akkurat lange spill men jeg mener de er gode.
Jade Empire XBOX
metal gear spillene, da sitter du nok en stund pluss at det er sykt bra historie i spillene.
GTA, BIA? kommer sikkert på flere senere.
Freelancer..! Gammelt, men sinnsykt bra!
Sitat av D-Loc
metal gear spillene, da sitter du nok en stund pluss at det er sykt bra historie i spillene.
Vis hele sitatet...
Jeg ville selv anbefalt de to eneste Metal Gear spillene som kan fåes på PC; Metal Gear Solid og Metal Gear Solid - Sons of liberty. Men de er lette å spille gjennom på 9 timer, selv hvis du ser ingame cinemas... Ikke akkurat lange (relativt sett). Og veldig rett fram/lineært.

Sa noen Fallout? Veldig variert lengde på spillet. En kamerat spilte det over på 10 minutter eller no, og jeg satt med haka på gulvet. Men hvis du ikke satser på flaks og forhåndsgainet knowledge, er spillet langt.

*gleder meg som en unge til Fallout 3, andre forsøk, som visstnok kommer til høsten*
Warcraft III tft...
Evig