Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 406
Hei,
Jeg har en acer travelmate 4520. Det som skjer er at jeg har latt pc'en stå på slik at den går i "hibernation", og når jeg skrur den på etterpå da er det bare helt svart. Det høres ut som alt funker som det skal, men skjermen fortsetter å være svart. Har hatt samme problem før, og da har jeg bare latt pc'en være i en uke eller to, og da funker den igjen. Har sjekket mye på andre forumer, men det ser ikke ut som noe hjelper. Men jeg tror ikke at det kan være at det er bakgrunnslyset som har gått, siden hvis jeg har latt den stå en stund avslått og skrur den på, så funker den helt plutselig! Jævli irriterende.

Takker for alle svar!
Har akkuratt samme problemet, sykt irriterende ja! Jeg fikk høre av noen folk at dette var fordi skjermen rett og slett bare hadde dårlig kontakt med resten av maskinen. Men dette løser jo ikke problemet, men så vet du i hvertfall grunnen!
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Dersom det bare skjer når den er på vei ut av hibernation er sjansen stor for at det er driverissues.

Skjer det alltid er det hardwarefeil.
Isåfall, kontakt din leverandør for service før garanti utløper.
Vanlig problem med pcer fra acer.
Knoxville's Avatar
Trådstarter
32 1
Okei, ja jeg sender den inn på service imorgen. Takk for alle svar
Om du tidligere har hatt Windows Xp på den og du kjører Vista nå, anbefaler jeg deg å bytte tilbake. Det er fryktlig mange drivere som ikke er kompatible enda, spessielt er dette ett problem hos eldre modeller.