Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2192
Hey!

Har tatt et bilde av ei i klassen min og manipulert det. Hun ser ikke så jævlig ut til vanlig, snarere tvert imot Lurte på om noen hadde noe konstruktivt å si om:

- Farger
- Fokus
- Utsnitt
- Ide

Det er inspirert av coveret til den kjente filmen Hannibal

Det skal ikke være en ren kopi av coveret, men poenget var å få det til å se ut som et dyr med menneskelige trekk.

Bildet: https://imma.gr/l/6970 (1680*1050, om noen ønsker større versjon skal jeg laste opp)

- Kim
Sist endret av Pheromone; 25. september 2008 kl. 22:06.
oj... bra gjort!
Mulig å få se originalbildet?
Jepp, må ha med orginalbilde og for å se hva du har gjort da.
Sitat av s1gh
Mulig å få se originalbildet?
Vis hele sitatet...
Tja.. det kan du vel

https://imma.gr/l/6971
Jeg trodde du hadde lagt inn alle de håra hun har i trye, men det hadde du vist ikke;P

Det var uansett et tøft bilde ;>
Haha, jeg trodde det var en mann! Men on topic. Du bør jobbe enda litt mer med rødfargen på øyet. Du kan skimte at fargen glir ut i den hvite delen av øyet.
Det var smud! Kan du fortelle meg hva redigeringsprinsippet heter eller hvordan jeg finner tutorials?
Synes du har gjort en god jobb.
"Skremmende" effekt, og overall god kvalitet.

Men kanskje du kunne prøvd og gjort bilde litt "mørkere"? Føler at huden blir litt for lys i forhold til andre deler av bildet.
Sist endret av s1gh; 25. september 2008 kl. 22:33.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg synes det var meget bra, og vil derfor ha en haug av dine fotomanipuleringsferdigheter. I håp om å få dem har jeg trykt på en grønn knapp. Bra gjennomført. Tror jeg kan si meg litt uenig i at rødfargen glir over, det merkes ihvertfall ikke. Det som forstyrret litt var det mørke/hårete området over nesen.

Framgangsmåte?
Sitat av dynamite
Det var smud! Kan du fortelle meg hva redigeringsprinsippet heter eller hvordan jeg finner tutorials?
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe spesielt redigeringsprinsipp akkurat og har heller ikke brukt tutorials da jeg kke trenger dem lenger. Vil si det er kreativ bruk av enkle verktøy og effekter (svart hvitt, color balance, pusse hull i layers o.l)
Jeg syntes det var drit fett. Har sansen for sånne mørke ting, og dette traff utrolig bra. Jonta er ikke alene om å ville ha dine skills. Godt arbeid.
Vet ikke om det bare er meg, men ser ikke det hvite i øyet litt for flatt ut? Synes kanskje ikke skyggeleggingen på øyeeplet er helt godt nok, ellers er det kjempestilig. Mulig det med øyet bare er meg, da jeg ikke så det ved første øyekast, men når jeg sitter å ser på det nå ser øyet ganske falskt og flatt ut.
Takk for alle tips Skal se om jeg får gjort noe med det.
Dette var kult! Men syntes du kunne gitt henne litt hud-tusj før du fremhevet det urene i huden hennes, samt alle hår og lignende. Det syntes jeg forstyrrer litt, og gjør det lite feminint. Jeg vet ikke om femininitet var noe du ville ha frem, men det er jo et bilde av en jente, og dyriske jenter er litt mer cat-like og jeg syntes dette assosierer mer med lurvete slue dyr. Men det er et definisjonsspørsål.

Når det kommer til utsnittet syntes jeg det er helt greit, ser litt sånn "on the go" aktig ut, akkurat som når man passerer noen som kan se ut som onde trollmenn(beklager dramatikken), og man i et splittsekund ser dem for seg rive ut øynene til kattunger med glødende peisverktøy.
Syntes du skulle enten beholdt nesa og det andre øyet eller kuttet det helt ut, men igjen, så gir dette den snap-følelsen som gjorde ditt bilde til noe annet enn coveret til hannibal-filmen.

Liker godt at du har så lite dybdeskarphet, for dette gjør det litt mer dreamy og fremhever øyet mer.
Ai, det ser bra ut! Over snittet til en vanlig freaker! KP
Det var flott gjennomført og det liknet veldig! Dritbra!
Veldig bra!

Måtte jo prøve jeg og
Kommer nok til å gjøre det her med flere bilder i fremtiden.. KP!