Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 638
hara tenkt til å kjøpe denne tlf, noen som vet noe nyttig å vite om den, del dine erfaringer/inntrykk om denne telefonen. Positive og negative komentarer takk

her er en link forresten

http://www.mobilen.no/wip4/test/test...versjon/d9553/
lite minneplass, 128mb tror jeg, og ikke mulighet for å kjøpe noe mer, og DYR... "bare" 1.3 megapixel kamera.. ellers jævli stilig telefon
må sitere deg, 2,0 mega p kamera med autofokus, i tilegg er det mulig for støtte av minnekort
Den mobilen virka egentlig bare utrolig upraktisk! Når ekspertene selv skriver at inntrykket deres er at mobilen virker som; "en snøscooter på sommerdekk" Ta et hint'a!
Ok, det kan så være din mening. Jeg går først og fremst etter design
Er klar over at den ikke er topp funksjonmessig
Jeg har denne mobilen og er langt fra fornøyd. Batterikapasiteten er horribel.. Må lade den omtrent hver dag. Ellers er det jo ikke noe å si på designet. Men som sagt, snakker du mye i mobilen er det ikke noe vits å kjøpe denne. Jeg skal ihvertfall få meg en ny, er batteriet like crappy på den så kysser jeg LG goodbye
Sist endret av dirtyp0p; 21. februar 2007 kl. 14:29.
displayet blir oppstripet fort!