Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 548
Hei!
Jeg har en side i html har laga så det er et "loggin system" men det er bare der det virker ikke. Men åssen kan jeg få til dette? Er det veldig vanskelig? Kan jeg laste det ned eller laste ned et template som er med logg in system? Eller er det noen her som kan gjøre det for meg hvis jeg sender hele siden min?...
Sok litt rundt. Kanskje paa google? Sikreste er vel PHP system? Men skal du ha login system paa html tror jeg du maa bruke java.
Trådstarter
13 0
Samma om det er PHP eller java. Tar det som er enklest
Hvordan loginn system er det du skal ha? Du vil ha login til en bestemt mappe/fil?
Da vil vel htaccess på en hel mappe være det enkleste alternativet
Hvis vi skal klare å hjelpe deg med noe som helst må vi se kodene dine som styrer logginnsystemet, vi trenger ikke hele siden. For det andre så kan du ikke skrive logginnsystemer i bare HTML. Det du kan bruke(og kanskje burde) er PHP, for å lese mer om PHP kan du gå inn på www.php.net

Hvis du ikke klarer/vil lage et system selv så kan du finne ferdige script på feks hotscripts.com, eller søke på google.com

edit: htaccess er også et alternativ ja. En fin artikkel om det finner du her http://cavey.no/les.php?skribl=45
Sist endret av Bekks; 24. januar 2007 kl. 14:30.