Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2379
Sjekk http://www.lenses4net.com for billige linser..
Har bestillt og mottat linser fra dem..
takktakk.. er det dette som stod i avisen for litt siden? sikker på at dette er det billigste?
http://www.lensway.com var de som var ommtalt i avisen for litt siden tror jeg.
Opprinnelig postet av zliN
Sjekk http://www.lenses4net.com for billige linser..
Har bestillt og mottat linser fra dem..
Vis hele sitatet...
mottat linser fler enn en gang fra dem?
Trådstarter
50 2
Jepps, har fått 3 pakker fra dem, fargelinser og dagslinser..
Opprinnelig postet av ScoopeX
http://www.lensway.com var de som var ommtalt i avisen for litt siden tror jeg.
Vis hele sitatet...
noen som har erfaringer fra dem?

*lyst å begynne med linser igjen.. briller er noe herk når det begynner å regne mye*
Er det farlig å bruke linser selv om du ikke trenger briller/linser, og ikke har dårlig syn?
Better than thou.
Nei, ikke hvis de er helt plaine, men hva er poenget? Linser med motiver og lignende ser jo HELT jævlig ut.
Opprinnelig postet av Carlo
Nei, ikke hvis de er helt plaine, men hva er poenget? Linser med motiver og lignende ser jo HELT jævlig ut.
Vis hele sitatet...
Forandring fryder, gjør det ikke?

Men hvist jeg har 100% god syn så kan jeg alltså ikke få? Kjipt..
Jeg har brukt lensway og mottat linser fra dem.

Tok 3 dager!
Better than thou.
Opprinnelig postet av DrMatrix
Forandring fryder, gjør det ikke?

Men hvist jeg har 100% god syn så kan jeg alltså ikke få? Kjipt..
Vis hele sitatet...
Jo, du kan bruke, det jeg sa. Men det er ingenting mer lættis enn djeveløyne eller katter istedenfor vanlige øyne.
Jaja.. greit nok det! Enig med deg at det kan bli litt for mye med
flammer og annen grafitti i øyene, men sånn grønne, brune,
speiselle linser er da kult!

Men på de sidene dere postet fant jeg ingen forklaring på hvilke
farger linsene var også.. de er vel helt plain eller..? har'ke så god
peil på linser, så jeg bare spør i vei jeg..!
DrMatrix : de som er på lensway er beskrevet nøye både styrker og farger med bilder
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Og disse fungerer like bra som hvilken som helst annen linse?
Skulle de ikke det?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Veit ikke jeg? Derfor jeg spør? Kunne jo være no bogus. Ting som er billig er skummelt
Kontaktlinser med ferdig påsmurt maursyre ?
Jeg vil ha linser med 11x trinnløs optisk zoom, nattsyn og en 32" TV med VGA-inngang -noen som vet hvor jeg får tak i det?
Ja eternity på jeg.lyktes.aa.vaere.morsom.shoppen.net kan du få kjøpt det :P
Jeg ville vært litt forsiktig med det. Men la gå. Det er sikkert bra. Selv bruker jeg disse: http://www.lenses4net.com/no/product...d=LCVG&lang=no


Det man alltid bør passe på er å finne ut om man er allergisk mot noe. Min far bruker linser han også, og han skulle inn å ta en slik obligatorisk test hos optikeren. Det var sommer og den optikeren han vanligvis går til hadde ferie, altså havnet han hos en av de andre optikerne i firmaet. Som regel skal jo ikke dette være noe problem. Denne optikeren var like bra utdannet ol. men det som skjedde var at han brukte en annen linseveske som pappa var allergisk mot. Han mistet nesten synet, kunne bare se så vidt og måtte på sykehus for å renske øynene. Det var så ille at det ene øyet nesten ble blindt..

Så vær litt forsiktige. Det er vel strengt tatt skjelden noe slikt skjer, men det er vel ikke noe poeng i å bruke linser om man ikke har en grunn (slippe briller)..
slippe briller er nesten en dårlig grunn syntes jeg.. kan være ett alternativ. jeg bruker hovedsaklig briller mest, da det rett og slett er mest komfortabelt.. men linser når jeg f.eks spiller sport (fotball,vollyball osv) er ute på byen(slik at jeg ikke risikerer å knuse brillene i en slosskamp(been there done that)) og når jeg sitter forran datamaskinen, for øyet trenger mest mulig hvile.

så vis du ikke _egentlig_ har behov for linser, så er det ikke noe å undre på syntes nå jeg!
de på de linse butikkene på nettet (begge) har akkurat samme merker som en vanlig brillebutikk, bare billigere!
huff.dere som ikke har behov for linser.som har normalt syn,å vill skaffe derre linser..det er ikke vert det.har brukt linser vær jævla dag i to år nå.å fy faen man blir lei.stappe de inn på øye om mårran,å røske dem ut om kvelden.kan ikke få vann eller noe sånt på øye,for da vrenger linsa seg.er helt jævli å ha på når man blir trøtt.da glir ikke linsene noe godt.hæsli.blir sliten på øynene av å bruke det.blir opprasjon på meg når jeg blir litt eldre trur jeg.
linser er kjekt,men åsså noe dritt
Darris : Hva med å få deg månedslinser ?
er jo samme om du har måneds eller dags linser.. må jo tas ut og inn hver dag...
finnes 14-dags-linser som man skal ha på 14 dager i strekk... (har ikke prøvd dem altså)
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Ser reklame for månedslinse greie på dansk Tv3 hele tiden, slike man ikke trenger og ta av. Det hadde vært smooth, dog en måned kanskje blir litt lenge. En uke hadde vært akkurat passe. Etter 14 uker og lengre, må de vel bli pes, uten og bade de i linsevæske innimellom?

Jeg hadde på endagslinser gjennom hele forrige øvelse her, dvs 5 dager i skauen, ble litt blurry på siste dag
Det finnes både 14 og 30 dagers linser som du slipper å ta ut :] supert for de som er lei av å ta av og på
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Noen som har en personlig review av 7,14,30,whatever dagerslinser da? I forhold til dagslinser that is.
▼ ... flere år senere ... ▼
Noen erfaringer med disse? linser