Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1186
Heisann!


Jeg har et problem. Jeg får denne feilmeldingen, hver gang jeg starter Kazzaa/KazaaLite.

"Kazaa/Kazzalite.exe her generert en feil og vil bli lukket av Windows. Du må starte programmet på nytt.

Det oprettes feillogg."

Jeg får det ikke til å funke og jeg trenger hjelp!
sjekket for spyware i det siste?
Uansett; installer på nytt.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Avinstaller, legg inn på nytt
Trådstarter
19 0
Kjære søte snille alle dere hjelpsomme mennesker...
Jeg har jo gjort det!!! Jeg har avinstallert, både kazaa, og kazaa lite. Og jeg har lasta ned begge produktene på nytt flere ganger, installert det på nytt flere ganger, men jeg får samme feilmelding hver gang...!!! Noen andre litt BEDRE forslag???

Hilsen lille søte meg...
Avinstaller, søk etter kazaa-relaterte filer på harddisken og/eller i registry og slett dem.. for så å installere på nytt - eventuellt et annet sted enn tidligere.

Bruk et annet program, installer Windows på nytt eller noe :-)
Last ned Ad-aware fra Lavasoft og ta en skikkelig scan
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Veit ikke hvor mye man kan stole på den Ad-Aware saken lengre, er år og dag siden jeg lasta ned noe oppdatering, men den sier fremdeles at jeg har den nyeste patternfila.
Ad-Aware fjernet viktige dll filer!
hvorfor skal du ha både kazaa og kazaa lite?? avinstaller begge, samt spywaren fra vanlig kazaa, og legg inn nyeste kazaa lite. Funker det ikke etter det, ta en grab, reinstaller windows og aldri legg inn spyware/bloatware igjen.
Tror ikke han prøvde å legge inn begge deler. Har snakka med han(Juletre) i "real life".
På den annen side, han påstår at han ikke har noen vifte i maskinen i det hele tatt.
hehe, ikke sikkert han har vifter? kanskje det er en VELDIG gammel pc?
Jeg skjønner ikke at han får startet Windows en gang isåfall
Du trenger ikke å ha kazaa og kazza light, ha bare en av de! Foreslår at du bare her kazaa light...
Lite, ikke light.
kazaa light har mindre kalorier, ergo mindre feite filer
ingen vifte, ren vannkjøling?
kazaa genererer en feil.. hva sier loggen?
poste loggen? Hva sier Details (husker ikke hvordan du fikk den fram i xp)
Jeg vet ikke hva slags maskin du har, men hva med litt mer RAM f.eks ?
som en sa; vi bruker ikke adaware lenger, denne har nemlig ikke blitt oppdatert på måneder. Spybot er det som gjelder nå