Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1393
Er det noen som kan anbefale et bra headset? Jeg skal bruke det til å høre på musikk fra mp3 spiller. Det er viktig at det er god lydkvalitet og det bør koste +/- 1000kr.
Etymõtic ER4S + Corda 2Move eller Darth Beyer v3 wooded + RSA Tomahawk.
de hvite øre-proppene som følger med ipod'er



nei, jeg veit ikke helt jeg... men angående "det bør koste +/- 1000kr." at det bør koste så mye er vell feil, hvis du finner et like bra sett med headsett til 900 blir du skuffa liksom?

sorry blei litt offtopic,
900kr er vel strengt talt +/- 1000 kr...

Personlig har jeg ganske god erfaring med lydisolerende ørepropper kontra headset. Er det noe du kunne tenkt deg? De blir naturligvis mye mindre, og lydkvaliteten er fortsatt veldig bra (etter min erfaring i hvert fall).
Jeg anbefaler deg Sennheiser HD 515, bruker disse nå til Ipoden, siden jeg har hoppet ett hakk oppover til
Pioneer PRO DJ SE-DJ5000 pga. DJ jobbingen.
men uansett dette er et supert Headset som gjør nytten sin for 900 kr,-

Sennheiser HD 515
Sitat av olli408
de hvite øre-proppene som følger med ipod'er
nei, jeg veit ikke helt jeg... men angående "det bør koste +/- 1000kr." at det bør koste så mye er vell feil, hvis du finner et like bra sett med headsett til 900 blir du skuffa liksom?

sorry blei litt offtopic,
Vis hele sitatet...
Hvis du gjennom hele din post prøver å unnskylde at du ikke har noe å bidra med, kan du ikke bare drite i å poste innlegget i stedet da? Hva hjelper "nei, jeg vet ikke helt jeg"..?
Ikke kjøp fra skullcandy...,
Sitat av jesk03
Ikke kjøp fra skullcandy...,
Vis hele sitatet...
Ja! Det er viktig å få med seg.

Samtlige headset jeg har prøvd fra skullcandy har levert middelmådig lyd, og er et helvette å ha på hodet noe særlig lenger enn en halvtime. Eneste positive er at om (rettelse: når) de ryker, får man bytta dem uten kvitering eller spørsmål. Og litt ettersom hvilken smak man har, så ser de jo ganske bra ut. Men skinnet bedrar!

En ting å tenke på:
Med ørepropper kan man fint sovne med musikken, det blir værre med et digert headset
Ørepropper er dessuten lettere å ta med seg.
Sist endret av dobbeltve; 25. mai 2008 kl. 13:42.
Spørs jo om du vil ha headset eller ørepropper da ^^
men har plukket ut mine to fav.

Ørepropper: Creative Headphone EP Zen Aurvana

Headset: Koss Headset PortaPro
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Sitat av kvnde
Spørs jo om du vil ha headset eller ørepropper da ^^
men har plukket ut mine to fav.

Ørepropper: Creative Headphone EP Zen Aurvana

Headset: Koss Headset PortaPro
Vis hele sitatet...
Aurvana er bare noe kvasigreier. PortaPro er godt i forhold til pris, men kan ikke måle seg med utstyret Goophy linker til.
Mannen i gata.
SkyMarshal's Avatar
Sennheiser HD 595. Eller lillebroren om prisen står i veien. Gode begge 2.
Trådstarter
21 7
Takker for gode svar.
Har sett litt på triport fra bose.
Noen som har erfaringer med disse?
Sist endret av pesk; 27. mai 2008 kl. 16:43.
1500,- for de er ran.
Du får Beyerdynamic DT770 for $200 i USA.

Med recabling og en middels god amp er de knall.
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Jeg bestillte meg nettopp disse. låter veldig bra, det jeg har hørt på dem, og du får dem for en tusenlapp på ebay
Sist endret av ChS; 27. mai 2008 kl. 19:15.
Sitat av Goophy
1500,- for de er ran.
Du får Beyerdynamic DT770 for $200 i USA.

Med recabling og en middels god amp er de knall.
Vis hele sitatet...
De selger Beyerdynamic DT770 Pro på salg til 89,99£ (887,7kr) på iheadphones i England... Lurer på å kjøpe selv har ganske lyst på...
Jeg kjøpte meg Beyerdynamic DT770 Pro 35ohms i dag på procom.no

De er helt sinnsyke. Utrolig gode å ha på oog spiller godt. Pluss at de er lukket så man hører ikke musikken på utsiden. (Med mindre man spiller på full guffe da.)

Kan absolutt anbefale disse! Beyerdynamic gir 5års garanti i Norge. Men da må du ha norsk kvittering. Grunn nok til å kjøpe i norge.
Sitat av zixipuz
Jeg anbefaler deg Sennheiser HD 515, bruker disse nå til Ipoden, siden jeg har hoppet ett hakk oppover til
Pioneer PRO DJ SE-DJ5000 pga. DJ jobbingen.
men uansett dette er et supert Headset som gjør nytten sin for 900 kr,-

Sennheiser HD 515
Vis hele sitatet...
Seinnheiser HD 215 er bedre og litt billigere