Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1059
Hei, jeg har en sort MacBook som jeg kjører OS X Tiger på. Ellers så har den en prosessor på 2,2 GHz Intel Core 2 Duo / Minne på tilsammen 1 GB RAM / Hardisk på 160 GB (selvom den originalt kom med 120 GB).

Jeg la plutselig merke til at når jeg tar musen i mine konfigurerte aktive hjørner så skjer det ingenting.. Jeg hadde nylig en oppdatering like før jeg begynte å merke problemet.. og har nå 10.4.11.

En av mine valg til et hjørne er "Alle vinduer" som jeg også har puttet på F9. Og når jeg presser den knappen så fungerer det helt fint. Samme for de andre også.

Er det noen som vet hva som er feil og kan hjelpe meg å rette det?

PS. Har søkt etter oppdatering av programvare en gang til, men jeg har visst det nyeste.
Ser ut til at det har ordnet seg.
Aner dessverre ikke hvordan, men ved et uhell tok jeg musen i et hjørne.. og den reagert som den skulle.

Men uansett så hadde det vært fint om noen som har erfaring med noe lignende kan dele det. Og evt. fortelle hvordan de fikset det! (det kan jo ofte skje igjen)..
Det der pleier å være litt frem og tilbake for meg også, kjører leopard, men bruker heller ctrl 1 osv.
Har skjedd mye i det siste hos meg. har en powerbook g4. Har merket at det skjer etter at den kanskje har hengt litt. det pleier å løse seg etter restart eller bare å la den stå litt.
Ja da så.. litt kjipt da jeg bruker den funksjonen mye. Men den har ikke hengt seg opp siden den begynte å virke igjen!