Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3735
Noen her som har tatt det? Hvilken teknikk ble brukt, og hva kosta det?
Og selvfølgelig, ble resultatet som forventa?
Koste vel 10-15 tusen per øye... du må gå noen dager med lapp på øye der du ikke ser noe særlig.
Etter alt er gjordt, så ser du 100% på øynene.. aldri mere briller/linser.

Det er jo også den % som feiler da.. men den er liten.
Better than thou.
Jeg hørte rykter om at det var gått ned helt sykt i pris? 3000 per øye eller lignende? Da blir det jævlig mye mer interessant for mitt vedkommende ihvertfall.
har sjekka priser en del, og man må opp i rundt 30 lapper til sammen for den beste operasjonen.. Man kan vel få det ned i 20 000..
Får den av foreldrene mine når jeg er 20 ;D
Klarer meg med månedslinser enn å risikere å ikke se noe som helst.
Vet at sjansen er marginal, men den er der, og det holder meg unna.
Pappa tok i allefall en til 30 høvdinger. Han så nesten perfekt dagen etterpå, og hadde strålende syn 2 dager etter operasjonen. Men "såret" på hinnen kan ta opp til 2 år før det er grodd - så om du dykker mye/er under trykk, skal man være litt forsiktig - men da snakker vi mer enn dagelige gjøremål, for å si det sånn. Go for it
Nå blir vel operasjonen hovedsaklig betalt av staten hvis du har dårlig nok syn? Hvor går den grensa egentlig? -6?
Jeg har selv tatt laseroperasjon hos norsk synskirurgi i oslo i 2004. Det kosta 30 000kr for begge øya. Du finner mer info om dem på www.synskirurgi.no. Er ikke no vondt, men føles ubehagelig når de driver med øya dine. Jeg er veldig fornøyd, har brukt briller siden jeg var 3 år.

Jeg tror man får det for ned til 3000kr i Tyrkia eller. En jeg kjenner dro ned like før jul og reise, opphold og operasjon er billigere enn bare operasjonen i Norge. Er litt tvilende til å gjøre det i Tyrkia, har vært på ferie der 2 ganger, men det skulle visst være veldig bra sted å operere på hvor dem ivaretok hygiene, sikkerhet og sånt.