Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2484
Hei, topicen sier det meste:P Er det noen som gidder å lage en c++ kode eller hva du må bruke til å lage det jeg er ute etter:P?

http://i5.tinypic.com/353du37.png <-Der kan dere se hvordan det skal se ut, ettersom det jeg tenkte Denne siden skal også dekke hele skjermen.. Du ser også hvordan bakgrunnen er Så skal passord og brukernavn lagres i ei skjult mappe i f.eks. min datamaskin -> windows -> nye mappa skal hete: themeswq (Skjul mappa) Så i den mappa skal loggen være

Er det noen greie folk som gidder å fikse dette jeg har desverre ikke nok kapasitet til å fikse dette verket selv... Nei, jeg har ikke tenkt å bruke dette på skolen, siden vi ikke har tilgang til å laste ned noen filer. Det jeg har tenkt å bruke det til er å bruke det her hjemme:P Bare for å tulle litt med noen kompiser:P
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Og hvor mye er du villig å betale for en slik jobb?
Visual basic; enkelt og greit. Du lærer det fort og er bra til slike ikke avanserte programmer. Tror nok ingen her gjør det gratis så er nok bedre å lære seg det selv.
RampLest's Avatar
Trådstarter
Gratis helst, siden jeg ikke har noe penger, for dette er ikke nødt til å gjøres:P Bare noe som hadde vært morro å fått til Så kan jeg også lære litt av det, for hvis ingen er villige til å gjøre det, så skal jeg finne noen kompiser av meg men jeg synes det ikke trenger å stresse noe av dette, så derfor lurte jeg på om noen av dere her inne var villige? Jeg tror jeg at det bare er å ta et gammalt script jeg da men jeg kan jo ikke å komplimere eller hva det nå het jeg da:P
Hvis det er noen som er villige trenger de heller ikke å stresse Men jeg bare håpet på at det var noen her som ville...

Så dette hadde jo vært veldig fint for alle her inne dette vil jeg tro? For de som går på skole såfall.. (For de som er villige til å teste det på selve skolenettet da.)

etse: Har du vel ingen sider der jeg kan lære hvordan jeg fikser design osv til et progg jeg lager da? Og hvordan jeg logger ting de skriver i ei tekst fil..?
Sist endret av RampLest; 21. mars 2007 kl. 23:02.
visual basic 6.0 er så enkelt at en 12 åring kunne lært det =) men kvaliteten på porgrammene faller jo drastisk og da. men til dette bruket er det mer enn nok. Et enkelt søk på google med stikkord som:
Visual basic 6.0 tutorial vil gi deg masse gode tips tror jeg
RampLest's Avatar
Trådstarter
Hehe oki Skal prøve å lære meg litt..
RampLest's Avatar
Trådstarter
Neon andre forslag? Eller noen som kan hjelpe meg?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Du prövde ikke så veldig lenge ser jeg?
Skolenett er vel webbasert, så hvis du vil lage noe som ligner så mye på den at noen med skarpere syn enn en muldvarp kan gå på limpinnen, er ikke VB tingen. Bruk HTML og CSS, + script for å lagre opplysningene.
Sist endret av robhol; 22. mars 2007 kl. 21:27.
RampLest's Avatar
Trådstarter
Sitat av robhol
Du prövde ikke så veldig lenge ser jeg?
Skolenett er vel webbasert, så hvis du vil lage noe som ligner så mye på den at noen med skarpere syn enn en muldvarp kan gå på limpinnen, er ikke VB tingen. Bruk HTML og CSS, + script for å lagre opplysningene.
Vis hele sitatet...
Webbasert? LoL? Det er en snarvei på skrivebordet, så trykker man på den, så kommer det opp et nytt program! LoL? Neppe du vet hva vi har på skolen her, vi har "Skolelinux". Altså at vi blir koblet opp på en server..
Unnskyld. Vi kunne ikke lukte det.
Skal ikke se bort i fra at det er webbasert.

Og når du reagerer slikt tror jeg du kan bare drite i at noen gidder og hjelper deg..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hadde tenkt å hjelpe, men når folk som deg tar den tonen til andre folk, som faktisk bare pröver å hjelpe, da gir jeg faktisk heller bare BLANKE faen.
Det er ikke webbasert, det kalles innloggingsskjermen på linux
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Aha.. vel, jeg er 73h übern00b på linux, det er jeg ikke redd for å innrömme, men men.. Vi brukte skolenett i 6- eller 7.kl, og det var no nettbasert piss..

Oh, btw: VB funker seff ikke under linux, det er Windows only
Sist endret av robhol; 23. mars 2007 kl. 16:43.
RampLest's Avatar
Trådstarter
Hør her, du er fortsatt ikke med:P PC-ene på skolen har XP. På skrivebordet har de en snarvei som kalles: Skolenett. Når vi trykker på den, blir skjermen helt full (Samme som når vi spiller et spill) Der må vi skrive inn Brukernavn og passord, dermed kan vi logge inn... Så da tipper jeg vi blir koblet opp til en linux... Nei, det er ikke linux vi bruker når vi er på skolenettet, det er w98...
Men vi blir koblet opp til en linux database elns.. Ikke vet jeg:P Men sånn fungerer det hele, og det jeg vil er som følger;
-Det skal være en snarvei på skrivebordet som heter: Skolenett
-Når man trykker på den skal hele skjermen vise et logg inn panel... (Som vist på bildet lengre oppe)
-Når de har skrevet PW og alt, og trykket på OK, så skal det komme en feilmelding der det står: "Vennligst koble til internett" Eller noe i den duren Så når han trykker ok på den feilmeldingen blir PW og ALT logget i ei skjult mappe som kun JEG vet om (Om jeg ikke har sagt det til noen seff:P)
Deretter så blir det helt normalt igjen

EDIT:
Jeg har også kommet litt i vei med læring av VB:P
Sist endret av RampLest; 23. mars 2007 kl. 23:48.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Nå ble det litt klarere ^^
Men fortsett å studere du, det du trenger å lese på her er File IO, beskjedbokser er så lett at jeg kan ta det her:

msgbox [beskjed],[stil],[tittel]

beskjed sier seg selv, stil er ikonet som vises; her er du ute etter vbCritical eller vbExclamation, hhv. (X) tegnet og / ! \ tegnet, og tittel er det som står i tittelbaren.
Happy "hacking!"
RampLest's Avatar
Trådstarter
Hmm, finnes det ikke en gratis form av vb?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Jo, det gjør det. Sjekk ut Microsoft sine sider for nedlasting av rammeverk og IDE.
Hvis noen vet om hvor eller fikk fryktelig lyst til og forklare meg/ lage en login til ITS learning må de skrike ut. Tenkte da på en side som sendte informasjonen til meg på mail. Er dette vanskelig?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Var det virkelig så vanskelig å finne?

Tok meg 3 sekund med google...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
RampLest's Avatar
Trådstarter
Nå har jeg lært en hel del siden sist jeg spurte...
Jeg lasta ned Microsoft Visual Basic 2005 Express, laga ferdig noen ting idag, men så kommer det store/lille spørsmålet: HVOR finner jeg kompileringen? Slik at den kompileres til .exe ;S Finner det ingen steder, c++ var det jo bare å trykke på en knapp:S Men her vet jeg rett og slett ikke, noen forslag?
Kan du ikke bare ha en keylogger?
Sitat av gillebo
Kan du ikke bare ha en keylogger?
Vis hele sitatet...
enig er jo mye enklere
RampLest's Avatar
Trådstarter
Nei, men jeg vil jo lære. Det er det som er hele poenget. Og den er jo forsåvitt ferdig, mangler bare å kompilere den. (Men hvordan... Les tre innlegg lengre opp)