Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3575
Er det noen som vet hvordan man kan dyrke fram sopp på klær? Sånn at de råtner raskere? Da mener jeg bortsett fra å gjøre dem våte.
LolWut?! Hvorfor ville noen lage kompost av klærne sine?

OT: Jeg ville vel lagt de i et fuktig, rått, mørkt miljø for å få de til å råtne raskere.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Ta de i en bærepose, fukte dem og rulle dem til en ball, tilsette en pose gjær elns, lukke posen, la det ligge lang tid =profitt?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Mugg (er jo sopp) vokser ganske bra på klær, fuktige dog, uten stor tilgang for luft/sirkulasjon. Bedervet/råtne ting hjelper sikkert.
sukkerlake + vann på et mørkt sted, husk og fukte gjevnlig og ikke dekk det til. Det er det beste
Kan jeg spørre hvorfor du ønsker dette? Om du vil bli kvitt klærne er det vel enklere å brenne dem?
Jeg bor i et kollektiv med seks personer og én vaskemaskin. Nå er det en dame i huset som har latt klærne ligge i vaskemaskinen siden tirsdag uten å henge dem opp. I dag er det fredag. Hun dro hjem til familien sin for to timer siden. Klærne lukter litt muggent allerede, men jeg vil få dem til å råtne ekstra mye over helgen slik at hun aldri gjør samme tabbe igjen

Jeg skal også reise vekk i helgen, så jeg kan ikke drive noen tett oppfølging med soppdyrkingen min...
Skaff deg en hobby og slutt med å være en drittsekk.
En pose gjær, og litt sukkerlake skal gjøre susen.
Ring dama å si at klærene ligger utenfor døra hennes, eller hun kan fortelle deg hvor hun vil ha dem, vaskemaskinen er det flere som trenger. Kansje får du heller litt godvilje tilbake, neste gang du driter deg ut. Har du noen gang prøvd å tenke den veien?
Sitat av moret Vis innlegg
En pose gjær, og litt sukkerlake skal gjøre susen.
Vis hele sitatet...
Det blir bare litt pinlig hvis hun kommer hjem før meg på søndagskvelden, og oppdager gjær og sukkerlake over klærne sine xD
Du trenger ikke bekymre deg. Klærne er allerede så og si ødelagt. Jeg gjorde det samme en stund tilbake, og klærne luktet fortsatt mugg etter 10 vask med tøymykner og parfyme, så med mindre kollektivkaninen deres er en skitten dritt trenger du ikke gjøre noe som helst.
Sitat av nilsern Vis innlegg
Du trenger ikke bekymre deg. Klærne er allerede så og si ødelagt. Jeg gjorde det samme en stund tilbake, og klærne luktet fortsatt mugg etter 10 vask med tøymykner og parfyme, så med mindre kollektivkaninen deres er en skitten dritt trenger du ikke gjøre noe som helst.
Vis hele sitatet...
Hvor lenge lå de der?
Hjelp meg heller med å få klærne til å råtne...

Det er morsomt hvor populær tråden min er xD 28 personer samtidig som leser! Kanskje overskriften lurer personer til å tro at jeg har funnet en ny, genial måte å dyrke psilocybinsopp på hahah
Sist endret av ManUnited4Ever; 19. november 2010 kl. 17:54.
Sitat av ManUnited4Ever Vis innlegg
Hjelp meg heller med å få klærne til å råtne...
Vis hele sitatet...
Hva er vits med å være så jæveli slem mot dama, ta heller ut klærne og pass på at dem ikke råtner!
Sitat av zevz Vis innlegg
Hva er vits med å være så jæveli slem mot dama, ta heller ut klærne og pass på at dem ikke råtner!
Vis hele sitatet...
Ja, da lærer hun garantert av sine feil og vil aldri gjøre det igjen.
trenger ikke ødelegge en haug av klær for å lære henne det, greit nok at hun kanskje lærer at man ikke skal la dem ligge i vaskemaskinen, men hun taper sikkert 1000kr på dette og hadde blitt evig takknemlig om trådstarter hadde tatt dem ut i steden, er ikke det bedre vet ikke jeg.
Hvis trådstarter ringer hun og sier at det har begynt å lukte litt av klærne og sier at han tar dem ut så lærer hun nok for det.
Trenger ikke å lære det med den mest shitti metoden.

Skulle nesten tro trådstarter har noe i mot dama!
Sitat av Hoksalon Vis innlegg
Ja, da lærer hun garantert av sine feil og vil aldri gjøre det igjen.
Vis hele sitatet...
Men kan jo være han tjener noen points da Kanskje hun kan bli hans fremtidige kone
Sitat av ManUnited4Ever Vis innlegg
Hvor lenge lå de der?
Vis hele sitatet...
Opp imot en uke..
Joda, ødelegge klærne og sannsynligvis vaskemaskinen i samme slengen høres ut som et genialt trekk å gjøre. Det er ofte klin umulig å få muggsopp ut av en vaskemaskin.
Skal soppen livnære seg på stål og plast, samtidig som den gjennomgår regelmessige angrep av basiske, antiseptiske vaskemidler blandet ut i 90° C vann?

Det blir uansett hun som betaler for ny vaskemaskin dersom det skulle bli et problem xD
Sist endret av ManUnited4Ever; 19. november 2010 kl. 19:30.
Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Men kan jo være han tjener noen points da Kanskje hun kan bli hans fremtidige kone
Vis hele sitatet...
Vil du ha en kone som ikke kan ta ut av vaskemaskinen en gang?
Dette liker jeg! Få soppen til å gro på klærne hennes, sikkert mange gode tips her hvordan du gjør det..

Om du ikke får til at soppen gror, så kan du ta å pisse på klærne hennes mens de ligger i vaskemaskinen! Da får du jo sånn "haha, hun er går i mitt piss" hver gang du ser henne..
Sitat av UngarEffect Vis innlegg
Dette liker jeg! Få soppen til å gro på klærne hennes, sikkert mange gode tips her hvordan du gjør det..

Om du ikke får til at soppen gror, så kan du ta å pisse på klærne hennes mens de ligger i vaskemaskinen! Da får du jo sånn "haha, hun er går i mitt piss" hver gang du ser henne..
Vis hele sitatet...
Urinlukt er litt for distinkt. Operasjonen må dessverre avsluttes, for nå drar jeg vekk for helgen... Men de lukter ganske jævli likevel <3 Og det blir sikkert ikke bedre på mandag.
Sitat av ManUnited4Ever Vis innlegg
Skal soppen livnære seg på stål og plast, samtidig som den gjennomgår regelmessige angrep av basiske, antiseptiske vaskemidler blandet ut i 90° C vann?

Det blir uansett hun som betaler for ny vaskemaskin dersom det skulle bli et problem xD
Vis hele sitatet...
Koker du alle klærne dine hver gang du vasker? Her går maskinen for det meste på 40 grader bortsett fra når vi vasker håndklær. Men helt seriøst, gro et par baller og finn på noe annet å bedrive helgen med.
drit i alle formaningene fra superborgerne her, jeg sier kjør på!

ta bilder og post dem her :P
tørk klærne hennes å sats på at du får deg litt mus som takk piiis en låv
Må ærlig talt innrømme at jeg ikke skjønner meg på de av dere som mener ditt om datt om trådstarter som ønsker å lære henne en lekse. Gjør ditt, gjør datt, slutt å være så drittsekk. Hva om denne damen til stadig gjør dette, opptar den eneste vaskemaskinen for de 6 andre. Hva mer er det denne damen da kanskje gjør?

Ei heller handler tråden om deres synspunkter til om han skal gjøre dette eller ikke.

Slik det virker for min del, er ikke dette første gangen hun opptar vaskemaskinen unødvendig lenge (Bekreftelse/avkreftelse), og det beste for hun da er å lære konsekvensene av det man gjør.
Sist endret av Dibsent; 19. november 2010 kl. 20:57.
Tja, et litt kompromissmessig tips, hverken ta ut eller legg noe inn i vaskemaskinen. Bare la de ligge der til hun kommer tilbake, da skal de nok lukte jord og råte uansett. Og selv om klærne kanskje bare trenger å vaskes en gang til, så blir det brydderi for hennes del, uten at du, direkte er medskyldig i å ha destruert klærne hennes Funker for begge parter vil jeg tro. Du kan sikkert slenge på noen slibrige kommentarer om at det er sånt som skjer når hun ikke tar ut klærne, etc
Sitat av Dibsent Vis innlegg
Må ærlig talt innrømme at jeg ikke skjønner meg på de av dere som mener ditt om datt om trådstarter som ønsker å lære henne en lekse. Gjør ditt, gjør datt, slutt å være så drittsekk. Hva om denne damen til stadig gjør dette, opptar den eneste vaskemaskinen for de 6 andre. Hva mer er det denne damen da kanskje gjør?

Ei heller handler tråden om deres synspunkter til om han skal gjøre dette eller ikke.

Slik det virker for min del, er ikke dette første gangen hun opptar vaskemaskinen unødvendig lenge (Bekreftelse/avkreftelse), og det beste for hun da er å lære konsekvensene av det man gjør.
Vis hele sitatet...
det som er poenget her er at alt trådstarter og de andre trenger å gjøre for å vaske klærne sine er å ta dem ut og legge dem feks ved siden av vaskemaskinen.

Har selv bodd sammen med flere personer under samme tak som delte en vaskemaskin og hvis det lå noe klær i vaskemaskinen så tok jeg dem bare ut å la dem ved siden av, så enkelt er det...
1: ta ut klærne
2: vær gentleman
3: ligg med denne frøkenen
Tror vi kan med enighet si at du bør enten la klærne ligge i vaskemaskinen, eller ta de ut.
Uansett må du ha sex med henne.
Hva i svarte skjer med at alle skal være drittsekker mot hverandre for tiden? Og hvor jævla vanskelig er det å bare FLYTTE klærne selv hvis du har et så voldsomt hastværk med å få vasket dine egne klær?

1: Åpne døren, hvis den ikke allerede er åpen.
2: Ta tak i klærne - Løft dem ut.
3: Legg klærne på tilfeldig sted.

Nei, så helvetes vanskelig da gitt! Dette tar deg TI helvetes SEKUNDER!

Blir kvalm av folk som absolutt MÅ gjøre faen mot andre, bare fordi muligheten byr seg. Sånne som det er et av de største problemene her i verden. Vennligst brenn.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Kan legge til noe jeg prøvde igår(egne klær) blandet 2 poser gjær i en kopp, tok vann, samt litt sukker oppi, blandet dette godt, helte det over klærene, og idag tidlig er det allerede 1 cm tykk grønn "bomull" i klærene, yay!
Huh. Her jeg bor, er det flere leiligheter som deler et vaskeri. Hvis klærne dine ikke er ute av maskinen når den er ferdig, så tar folk klærne ut og legger dem enten oppå maskinen eller i posen din. Det er faktisk ikke verre enn det, er vel det som er vanlig å gjøre i kollektiv rundt om i landet?