Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 798
Er det noen her som har den nye v av msn?

vet ikke om jeg skal laste den ned...


er den bedre enn den forige?

si ifra:-)
Ja, det vil jeg si... Her kan du laste den ned.
Sist endret av Dimergon; 27. oktober 2009 kl. 03:16.
jaG
Produktutvikler
Den er helt grei. Er ikke store forandringene.

aMsn
skyttenx's Avatar
Trådstarter
37 1
Amsn syns jeg hva noe dritt:OO
jaG
Produktutvikler
Minimalistisk og ressursgjerrig er nøkkelord.

Ut i fra skrivemåten din så er kanskje Live Messenger greit for deg
Mener selv at det er alt for tungt og full av reklame og unyttige duppeditter.

Men det er smak og behag! Er du vandt med Live, så for all del!
Sist endret av jaG; 27. oktober 2009 kl. 03:57.
skyttenx's Avatar
Trådstarter
37 1
ja jeg er vist litt for vant med live:- )
å liker dessuten litt reklame^^,

så sant så sant smak å behag: -D
Det skal sies at du kan fjerne reklame og dritt fra Live Messenger med apatch. aMSN har jeg brukt litt mens jeg har kjørt ubuntu, og jeg kan ikke si jeg er så begeistret for den. Her har det stort sett vært litt treigt, og det liker jeg ikke :-) Er riktignok en god stund siden nå, da..
Likte ikkje aMSN, men Pidgin har eg gode erfaringer med.
Men bruker dog Windows Live Messenger på skulen.
Nå har jeg forsøkt så og si alle mulige erstatninger til messenger live, og når alt kommer til alt er det ikke noe som i mine øyne fungerer bedre. aMSN er jo søppel herfra til Moss.

Om man ikke klarer å bruke Messenger Live burde man i realiteten ikke begi seg ut på nettet tror jeg. Trådstarter, last ned å kos deg. Å forsøke noen av de andre er som å kjøre Lada med ferrari motor. Det er kult en uke, før du forstår at du faktisk sitter i en Lada. Dessverre...
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Windows Live Messenger 9 + a-patch

Fjerner ALT av reklame + andre finfine instillinger.
aMsn er forferdelig treg. Skyldes at den er skrevet i tcl skript språk.
Har brukt aMSN etter at jeg fikk en bug med Windows Live. Var veldig dårlig(buggy og småekkel å bruke).

Foretrekker heller å bruke en onlineklient som Meebo eller noe fremfor aMSN. Ser frem til å komme tilbake til Windows Live i dag etter at jeg får lagt inn den nye Windows 7 lisensen min.
Jeg har gått helt bort i fra Live Messenger (eller hva dem kaller det i dag), og over til Pidgin.
Kunne ikke falle meg inn å bytte til noe annet, da Pidgin har det jeg trenger. Det er rett og slett en nydelig klient.

Anbefaler Pidgin på det sterkeste, så til dere som evt. vil sjekke det ut:
- http://www.pidgin.im/