Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2143
Hei, jeg trenger å ta hevn på en kompis av meg som tok meg ganske grundig for noen uker siden. Han kjøpte den sterkeste sausen han kunne finne og helte det oppi en Kims DIGG-boks. Regelen var at alle skulle ta en liten dip med potetgull før vi skulle drikke på et vors. Alle gikk på i tur og orden etter folk kom. Så jeg trenger innspill til practical joke jeg kan ta tilbake på han.

(Dere kan forøvrig ta det på deres venner)

Jeg vil være meg frabedt ekstreme, perverse og tullete forslag. Hadde vært morsomt hvis man kunne gjort det i en sosial setting slik at flere fikk se joken og.
Kjøp en annoy-a-tron, sett den på jævligst setting og installer den ved pc'en / på rommet hans. Lar han seg lett irritere, bør han begynne å bli forbannet etter en time. Film det hele med et skjult kamera, lag en video senere hvor du klipper bort dødtid mellom de første pipene, så har dere et fint minne også.