Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 995
noen som vet om en måte å skaffe seg et nytt eksemplar av dette utrolig fete gameboy-spillet? pratet med en uerfaren kis som jobbet i en spillbutikk, og han mente at det var gått ut av produksjon.. men hvis noen av dere vet noe, please..
Jeg har et, og du kan få kjøpe det hvis du er snill.
Har et pokemon yellow spiller hos meg, som jeg ikke bruker. Vet ikke hvor det er, men hvis jeg finner så kan du sikkert kjøpe det?
hmm.. jeg tenkte hovedsaklig på et nytt spill, så hvis noen vet noe, så si i fra.. grunnen er at jeg har rotet bort mitt gamle, og jeg fikk lyst til å spille det igjen.. men i tilfelle, i hva slags stand er spillene deres og tilbehøret?
Fikk mitt spill til jul for mange herrens år, har ikke brukt det siden.
Jeg vil si at det er i en veldig god stand.
mitt har aldri blitt tatt ut av gameboyen :] du kan få handle gameboyen og, er i pocket size.
Går an å laste det ned på piratebay. Dessuten har jeg et eksemplar hjemme som jeg ikke finner. Hvis jeg finner det, er det uaktuelt å selge.
Nostalgisk! Uansett, det finnes jo GameBoy-emulatorer på internett? Jeg har iallefall "PC-versjonen" av Pokémon Yellow liggende. Var under Gameboy-syken jeg brukte det, though
Gameboy emulator og Pokémon yellow spillet. Funker fet som bare det.
det er ikke så veldig gøy å sitte og nerde med gameboyspill foran pc'en.. særlig ikke på denne typen spill.. litt av greia er å spille det på en gameboy, som man kan ta med seg osv.. men hvis noen vet om et sted man kan kjøpe/en side man kan bestille.. si ifra!
Kjøp deg en laptop å installer emulatoren, og drass den med deg overalt
seriøse svar, vær så snill
Her er det en fra england, såkalt pre-played
(samme som at noen andre har hatt det før deg å brukt det(brukt vare))
http://www.ebgames.com/ebx/product/163913.asp

Her er fra Danmark:
http://www.eurotoys.dk/main/index.as...&from=KelkooNO

Den ifra england er under den magiske tollgrensen på 200,- den fra danmark er ikke...
Hehe kjøp deg en Sonyericsson P900 og skaff deg GoBoy. Altså emulatoren. Deretter kan jeg sende deg spille GRATIS om du vil
Råder deg til å kjøpe en PSP.
En av grunnene mine til å kjøpe en PSP var nettop å spille gamle, gode spill på en håndholdt konsoll. Med en gang jeg fikk det satt jeg i flere timer å spilte Pokemon Red :P