Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  106 7835
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Hijacka et lite fly med litt god hjelp fra mine venner i Al Qaida, for så å styrte det rett ned i Superbowl i USA. GOGO!
(Flyet er såklart også rigget med hjemmelagede eksplosiver)
1000 liter LSD i drikke vannet til oslo, det hadde hvert gøy det da ville jeg også hatt noen slurker vann
Sånn ellers, kunne man dyrket fram diverse bakterier som man slipper ut i drikke vannet, og håpe på at kloret ikke dreper dem.
Sist endret av phyton; 27. november 2008 kl. 15:18.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Fått tak i masse C4, plantet dem på nesten alle byggene i feks Oslo / Stavanger (whatever) og feks kl 12.00 så sprenger bombene på likt og byen er lagt i grus
Sitat av Hardcore Vis innlegg
Jeg tror jeg ville gått for anthrax eller noe i den duren,
Vis hele sitatet...
Hvis du først skal komme med noe, så bør du gå for et stoff/gass som IKKE er så lett at den bare fyker opp. Anthrax I gass form kan drepe mange, men kun i et LUKKET område. f.eks en idrettshall med tak over (det skal jo utrolig store mengder, men det er vel your best bet med Anthrax.)

Skulle jeg derimot faktisk ha gjort noe, hadde jeg ringt selvmordslinja, og spurt om jeg kunne bli selvmordsbomber rekrutt for Al-Gayda eller liknende. Gjerne med en kjernefysisk koffert som har vært gjemt i Afghanistan siden den kalde krigen var over, og Sovjet ble oppløst.

Feel tha commie powa.
Sist endret av Xasma; 27. november 2008 kl. 16:10.
Sitat av Max-Mekka Vis innlegg
Fortell meg hvorfor vi "vertfall" ville drept hopevis hvis vi hadde hatt kommunisme.
Vis hele sitatet...
Fordi det er den medisinske bivirkningen av kommunisme.
gift/gass er jo helt klart det mest effektive men er også det som er minst funny

er jo snart salg av fyrverkeri, gogo butikken og kjøpe batterier til 15k, plokke fra værandre og fylle opp 0,5l flasker med flash powdah/svartkrutt og jern kuler.
sette de fast oppi taket på en buss/garderobe og skolen
Hehe, stilig tråd. Hadde vært bedre om alle klarte å lese trådstarters innlegg før de begynte å rable ned ting.

Jeg hadde begynt med å speide ut en stor bygning, tatt brannalarmen og sett hvor alle plasserte seg utenfor mens de ventet på klarsignal til å gå inn igjen. Satt ut bomber m/ spiker rundt på disse stedene og tatt brannalarmen på nytt og fyrt av. Jeg vet ikke om jeg klarer å lage sterke nok bomber til å ta liv, men da ville jeg hvertfall funnet det ut :P Fordelen med denne taktikken er jo at det er stor sannsynlighet for at du slipper unna og, ville jeg tro.
Den nye generasjonen barnehager har jo masse unger på veldig liten plass.

Å få seg vikarjobb er heller ikke vanskelige greia. Så er det bare å hive seg løs, med kniv, gift eller hva man skulle ønske.
Jeg ville blitt med i tobakk og alkohol industrien.
Tja.. Stor bygning full av mennesker + noen kjipe kjemikalier + lufteanlegg = win?

Eller helle på med giftstoffer i drikkevannet, som en eller annen sa...
Hva med å bruke noen år på å lære psykologi / det å lære seg å manipulere ?

Er vel mye man kan bruke det til, bare se på religion >: o
Joda, det kunne jeg ha gjort.. problemet er at det å manipulere en person til å ta livet av seg, er en langsommelig prossess..
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Joda, det kunne jeg ha gjort.. problemet er at det å manipulere en person til å ta livet av seg, er en langsommelig prossess..
Vis hele sitatet...
Hvem sa de skulle drepe seg selv? Lurer du 1-2 mennesker til å sprenge seg selv + bil + en del sprengstoff, så gjør nok det god skade det og.
Drikkevann er vel smart, men når det dør 20-30 skjønner de tegninga og stopper vannet + en massiv advarsel.
Det jeg kan tenke meg er smartest, er å kjøre en varebil i en liten bygd med 2-10k personer, hvor man tar seg en kveld med å banke på dører å skyter de som åpner + plaffe ned resten av de som er i huset, med "silencer" såklart. Om man er kjapp før de for ringt om hjelp, trur jeg man kan knerte mange folk.
Sist endret av esl; 27. november 2008 kl. 17:43.
Sitat av djemb Vis innlegg
Den nye generasjonen barnehager har jo masse unger på veldig liten plass.

Å få seg vikarjobb er heller ikke vanskelige greia. Så er det bare å hive seg løs, med kniv, gift eller hva man skulle ønske.
Vis hele sitatet...
Slemt sagt, til og med til en slik tråd å være!:@
Ville sabotert innseilings systemene for Oslo Havn slik at visse båter ble geleidet inn på feil grunn spesielt i tykk tåke. Evt bare gi de beskjed over radioen selv om og kjøre i samme løp, gi disp til så høy fart de tør, i tett tåke. Color Magic vs Festival anyone?


Rent fiktivt selfølgelig :-)
Sist endret av MagicalTrevor; 27. november 2008 kl. 18:06.
Hvis jeg kunne brukt hva som helst VXgass bilbombe midt i en by, det vil med 10kg flytende gass vil gi samme effekt(Drept like mange, ville ikke ødelagtbyen) som bombene droppet over Nagaski, siden dette i real life vill blitt litt vanskelig så hadde jeg skaffet en helvetes mengde gud vet hva slags gift og gått rundt i frisør sjapper og helt denne giften i kaffen gjestene der skal drikke.
flytende gass faktisk...

som sagt; ricin i uunngåelige plasseringer, drikkevann, ol.
Sist endret av VivaLatrina; 27. november 2008 kl. 18:41.
Saltpetersyre og et sprinkelanlegg på et kjøpesenter, vet ikke om det vil være effektivt, men veldig smertefullt :P
Hm, min tankegang? Maxi Storsenter en lørdags ettermiddag, proppet med folk! sperre dørene, skaffe noe heftig autovåpen, Fet musikk, masse hat (allerede nevnt)
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
flytende gass faktisk...
.
Vis hele sitatet...
De fleste gass typer er flytende inntil de kommer i kontakt med oksygen.
Kvikksølv + drikkevann er vel en god kombinasjon.
Eller ta med seg litt kvikksølv inn på et kjøpesenter, forsegla i et glass med vann og tømme det ut så den fordamper og sprer seg i lufta. Skal ikke mye til, og du kan ta fra gamle termometere.

Hvis ikke kan du jo alltids ta den klassiske automatvåpen og skyte vilt rundt seg, som ikke funker så veldig bra.

Hvis du vil drepe mange er vel kanskje å kapre et fly det mest effektive, da starter det på 100-200 personer som sitter i flyet, og resten kommer an på hvor du "lander".
King of Spooning
Acidous's Avatar
Sitat av holy_toy Vis innlegg
De fleste gass typer er flytende inntil de kommer i kontakt med oksygen.
Vis hele sitatet...
Eller ett stoff er i flytende form så lenge trykket er høyt nok og temperaturen lav nok.
Sitat av holy_toy Vis innlegg
De fleste gass typer er flytende inntil de kommer i kontakt med oksygen.
Vis hele sitatet...
Har du funnet opp en ny type kjemi eller noe, dette er helt på trynet feil. Gass er noe som flyver rundt i luften, har varierende form og volum. En væske er noe som har fast volum, men varierende form, f.eks. vann. Oksygen er et grunnstoff som inngår i bland annet O2 (det vi puster), O3 (ozon), men også vann (H2O). Stoff har et bestemt kokepunkt osv. som sier ved hvilken temperatur et stoff går fra væske til gass. Beste eksempelet er igjen vann.

Vanndamp - Gass
Vann (som renner) - Væske
Is - Fast stoff

Gass betyr hvilken form stoffet er i, og sier ingenting om oksygeninnhold.
akkurat det jeg mente, gass er en aggregatstilstand, derav; flytende gass faktisk.

vi har 3 (4 aggregatstilstander; fast, flytende, gass og den fjerde; plasma (litt usikker på denne, hørte det på brainiac .

http://en.wikipedia.org/wiki/State_of_matter


i det øyeblikket en 'gass' blir flytende, er det ikke lenger en gass, men en veske.
Sist endret av VivaLatrina; 27. november 2008 kl. 19:43.
Hva definerer dere som mange? Det er som sagt ganske relativt.

Min destruktive tankegang føler ihvertfall at Norge er et land med for lav populasjon til at det skal bli noe morro.
Vært mer gøyalt å koblet seg opp til alle skjermene i Times Square (veit at dette er meget vanskelig om ikke umulig, uten å kunne ha noe å referere til), for så å fortelle at jorden går under om 24 timer og vedlegge bevis osvosv. Morro og sett om dette kunne startet en tilstand av "survival of the fittest" der totalt anarki hersker, og alle dreper alle. Billig hadde det sikkert vært også.
Sist endret av Skambank; 27. november 2008 kl. 20:10.
Jeg ville plukka masse hvit fluesopp en høst, og stikki rundt til alle butikker og blanda det oppi kassene de har med champignon.

Ellers kanskje satt opp en falsk jobb annonse i avisa, med masse lovnader så jeg fikk mange svar. Sjekka inn på ett hotell, og invitert alle som svarte på "intervju".
Dette skulle ****** ha lest, da hadde det blitt liv i leiligheten din.
stjele en trailer lastet med klor gass kjøre den inn i en by, åpne kranen og springe som faen.(mot vind retning)
Sist endret av phyton; 27. november 2008 kl. 23:34.
Sitat av Semjuel Vis innlegg
stjele en stor bil + Carl Johans gate på en lørdag
Vis hele sitatet...
fikk meg til å tenke på søskenbarnet mitt sin ide.
Oppover karl johan en 17.mai med en sånn lastebil med stor snefreser forran.
En sånn de rydder fjeldoverganger med.
Og så stoppe forran slottet, hoppe opp på lastebil taket naken forran kongen og sunget "ja vi elsker..."

Lurer på om gardistene hadde skutt da ?
Hvis ikke hadde man fått gratis hus, mat og dop resten av livet.
Vel, kanskje jeg kunne begynt å lese litt på "hvordan bli en god taler" og litt mer på overtalelses teknikk?

Fått med meg USA, Kina, Japan og Russland. Forså å slaktet ned alle andre?

Jeg så en som ville brukt minigun på en full U2 konsert. Fikk et litt sykt bilde inni hodet mitt, når jeg ser for meg hvodan folk ville falt. Man kunne laget en stor ring rundt seg? Man så rett å slett bare mer og mer. Ganske bissart, men dog litt fasinerendes.
Bare det å være på en U2 konsert anser jeg som ganske bissart, så jeg klandrer ham ikke.
Jeg ville solgt masse metanol som billig hjemmebrent, og fått kvitta meg med så mye som mulig, og bare håpa på at det gikk som det skulle. Etter at dette hadde vært gjennomført hadde jeg kjøpt så mye pot som jeg hadde hatt råd til ved hjelp av penga jeg tjente inn ved å selge metanol, og blandet det hele med masse knust glass-støv. Jeg vet ikke hvor skadelig pot med glass-støv i seg selv er, men jeg hadde i alle fall fått opp vekta endel og tjent opp utgiftene mine igjen, med profit.

Penga jeg hadde tjent her hadde blitt brukt for å skaffe fler kontakter og mer stoff som jeg hadde dealet ut. For å forhindre konkuranse hadde jeg skaffet noen våpen på det illegale markedet, som hadde blitt brukt for å fjerne andre dealere. Slik hadde jeg fortsatt til jeg hadde styrt hele narkomarkedet i Norge. På dette punktet er jeg rik og lever ett fett liv med luksus og pene damer. Siden jeg vil sette meg selv i så lite risiko som mulig, har jeg folk under meg som blir godt betalt for å ha kontakten med de utenlandske narkokildene.

Etter en stund har jeg skaffet meg en liten hær med tidligere toppsoldater, bevæpnet med det beste av våpen som selvfølgelig er illegalt importert fra Russland. Sammen med denne gjengen drar vi til Marokko, og raider de største plantasjene skikkelig, og tar over så mye som mulig, og dreper så mange vi kan i samme slengen. Etter en stund med krig, der min side selvfølgelig vinner (soldatene mine har pr0 aim) styrer vi stort sett all betydelig eksport av cannabis derifra. Dette håver vi selvfølgelig inn masse penger på. Disse pengene blir brukt på atomvåpen, som vi skyter ut mot USA og Russland, som selvfølgelig da må angripe tilbake. Dette medfører verdens undergang, og jævlig mange døde.
Jeg ville ha trent med til fallskjermjeger i det Norske forsvaret og gått ut i topp form. Hadde deretter drat enten Afghanistan eller Kongo og startet et skytekalas. I Kongo ville jeg vært under FN og derfor drept haugevis av folk og det hadde alikevel ikke blitt sett på som kriminelt. (Dreper bare gerilja soldater).
Det er vanskelig å si for øyeblikket..
Men jeg hadde nok kastet en granat inn i en gågate. ingen som skjønner det før den lander, og det trenger den strengt talt ikke å gjøre, hehe
Starte en kiosk der jeg bare selger tobakksvarer og så vente på at kreften kommer og tar de etter en liten dødperiode på 30-40år så kommer killsn til å renne inn, 10000 i året ivertfall.
Stelle meg i byen på handlens-dag, sette opp min egen bod hvor jeg reklamerer for nye matvare produkter. Fks. Superpølser (som egentelig bare er gilde pølser, med en stor forskjell). All maten er forgiftet!

Eller eventuelt kjøpe masse daglivarer, forgifte dem, og så "omvendt naske" dem tilbake til butikken slik at mange folk dør av og spise forskjellige ting fra frukt til cola.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Ordna bensin inn i sprinklersystemet under årets Sensation White/Black. Fawoop!
Kapra et noen fly og kræsja inn i et par høyhus.
Sist endret av drittunge; 30. november 2008 kl. 14:41.
Hva er det med folk og matforgifting her da?
det blir jo stoppa med en gang et par personer blir forgifta, bare sjekk all mat som blir kasta med en gang det var oppdaga et lite hint av salmonella.

Noe med gift som sprer seg selv, eller et par atombomber på strategiske plasser er nok det beste :P

eller som folk sier her... starte atomkrig mellom USA og Russland?
jeg ville bygd en sånn switch-blade som de har på Assassin's creed, og gått rundt på en folksom gate, og tatt dem en etter en. Det tar noen sekunder før de faller på bakken, og det er nok tid til at jeg kan komme meg unna. De ville aldri funnet meg.
Sitat av Hoppetussa Vis innlegg
jeg ville bygd en sånn switch-blade som de har på Assassin's creed, og gått rundt på en folksom gate, og tatt dem en etter en. Det tar noen sekunder før de faller på bakken, og det er nok tid til at jeg kan komme meg unna. De ville aldri funnet meg.
Vis hele sitatet...
Av alle forslag her i posten, så håper jeg VIRKELIG du var den mest sarkastiske her. For din egen del.
Jeg håper de fleste ser på denne tråden som en slags utfordrende teoretisk tankelek, og ikke mer. Det er jo temmelig syke fantasier som blir lagt ut her.
Synes det er litt merkelig å bruke tiden sin på dette - å fremstille tanker om hvordan drepe flest mulig mennesker, uten noen grunn. Det er jo helt meningsløst.

Det må vel være bedre å bruke tiden på noe annet?
Det svaret er vel ganske åpenbart.
Hvorfor bruker du tiden på nFF, det er vel noe bedre du kan gjøre?
Sitat av Botansja Manikk Vis innlegg
Jeg håper de fleste ser på denne tråden som en slags utfordrende teoretisk tankelek, og ikke mer. Det er jo temmelig syke fantasier som blir lagt ut her.
Synes det er litt merkelig å bruke tiden sin på dette - å fremstille tanker om hvordan drepe flest mulig mennesker, uten noen grunn. Det er jo helt meningsløst.

Det må vel være bedre å bruke tiden på noe annet?
Vis hele sitatet...
Hvorfor prøver vi å finne meningen med livet? Like meningsløst! Dette er ihvertfall morsomt å tenke på!
Sitat av Skambank Vis innlegg
Det svaret er vel ganske åpenbart.
Hvorfor bruker du tiden på nFF, det er vel noe bedre du kan gjøre?
Vis hele sitatet...
Jeg kan bruke tiden jeg er inne på nFF til mer fornuftige ting enn å diskutere hvordan man skal drepe uskyldige mennesker i alle fall. Jeg synes temaet er helt usannsynlig.

Sitat av Xasma Vis innlegg
Hvorfor prøver vi å finne meningen med livet? Like meningsløst! Dette er ihvertfall morsomt å tenke på!
Vis hele sitatet...
Den oppfattninga deler vi ikke.

Jeg synes det er helt forferdelig å tenke på små barnekropper som blir sprengt i fillebiter, for eksempel. Scenen er helt grusom. Stakkars den tåpe som ville gjort noe slikt mot barn, og stakkars de som ville blitt berørt av skadeomfanget. Etter min mening, den som fantaserer om døde barn og tilfeldige mennesker i ulike aldersgrupper, bør oppsøke hjelp.
Sist endret av Botansja Manikk; 30. november 2008 kl. 19:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dør til dør med kniv?
Sitat av duxo Vis innlegg
Slippe løs ekstreme mengder flatulens som dermed hjelper på global oppvarming.
Bønder er det 21. århundrets terrorister!
Vis hele sitatet...
Ja, for det er bøndene som står for hele den globale oppvarmingen....

><
En kasse ammo, New York, en M24 og et godt gjemmested.
Eller tatt noe ala Rainbox Six, kreftfremkallende virus i sprinkleranlegget under OL
Sist endret av Astron; 30. november 2008 kl. 22:45.
Jeg hadde sprengt Al-Aqsa moskeen til fillebiter. Starta tredje verdenskrig