Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1113
Noen som vet hvordan jeg legger til en mediespiller på nettby som spiller av en liste med sanger jeg legger til?


Kansje litt dårli forklart men.. Hvis du forstod det, vær så snill og hjelp meg
Dette kan gjøres i flash og html. Google it
Trådstarter
17 0
ok, får prøve det, noen forslag til søk?
prøv ' Mp3 player flash free' elns..
Sist endret av boblesaft; 30. juli 2008 kl. 23:14.
Trådstarter
17 0
ok, Takker så mye =)

Fant på det første søket! Takker så meget!
Vil annbefale Playlist.com ..

tror man må registrere seg... men det er verdt det
Trådstarter
17 0
ok, Det så mye bedre ut en det jeg var utfor, takker!!

enda en ting jeg er litt tjukk i hodet hvordan integrerer jeg detta i html koden t nettbyn min?

glem de! jeg fikk det til :P
Du vet at det er lite som er like irriterende som å høre 10 sekunder av en eller anna låt hver gang du besøker en side på nettby?

http://imgs.xkcd.com/comics/myspace.png
Trådstarter
17 0
Sitat av Makk
Du vet at det er lite som er like irriterende som å høre 10 sekunder av en eller anna låt hver gang du besøker en side på nettby?

http://imgs.xkcd.com/comics/myspace.png
Vis hele sitatet...
Jepp, men hvis folk absolut vil innpå profilen min får de tåle at jeg har gjort det sånn
Sett den heller til å spille når du trykker på play. Det er mer behagelig for de fleste, og hvis de vil høre musikken din så kan de velge det selv?
Hvis du bruker www.playlist.com, vil du kunne velge om den skal starte å spille automatisk, eller om de som besøker profilen din må trykke play.
Er enig i at automatiske spillelister er ufordragelig
Trådstarter
17 0
jaja, det er vel kjekt... om jeg hadde kommet innpå en profil der de hadde spilt av hip hop/rap eller trance hadde pcen min gått i golvet

Btw! KOmmer du innpå en profil som spiller Celtic frost, Children of bodom Gorgoroth, Emperor, Slayer, Dimmu Borgir og cannibal corpse er det min :P
Skal ikke si noe på musikken din iallefall
Trådstarter
17 0
Kjekt, da var alt ferdi.. takker så mye for hjelpa
Null problem. Håper du besøker profilen min og setter på litt musikk, så blir du hindret fra å finne flere måter å fortpeste webcommunities på.
Sist endret av Makk; 31. juli 2008 kl. 02:11.