Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 726
Installerte Windows Vista Ultimate black edition, versjonen som fins på flere torrent-sider, på min Acer-pc. Alt gikk fint, helt til ett punkt hvor jeg trudde jeg var ferdig.... PCen restarta, og fikk og bare en svart skjerm, hvor det står "Acpi Vista Loader 2.1.2", så henger pcen seg der Hva kan jeg gjøre!?

Reiser på hytta nå, til i morgen, så får ikke lest svar, men er takknemlig for alt som dere kommer med....
Installer på nytt.. men for å si det slik, der er store feil med Win Vista Ultimate Black edition...

Disse feilene kan man ikke rette på for disse skjer under installasjon... bare og prøve og installere flere ganger til du en skikkelig install..

Du kan vente deg en lag dag med formatering og installering
Eller det var noe med den verjonen du lastet ned ?
Trådstarter
45 0
Bør jeg da finne en annen versjon? Hvordan får jeg pcen til å "finne" cden? Sette cdrom til firstboot i bios?
jepp, når du brenner den burde du huke av på verifiser data elns
Trådstarter
45 0
Har satt cden til first boot,pg
får opp "press any key to boot from cd or dvd", men reagerrr ikke når jeg trykker... Den går ikke videre, men stopper opp på dette steget. Hva kan jeg gjøre?