Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 379
Gamlingen sliter med pcen, så jeg og brutteren tenkte vi skulle innstallere xp for han på nytt, altså formatere. Broren min startet, men kom til steget hvor du skal skrive inn cd-key'en, og den virket ikke. Nå har jeg funnet en ny cd som jeg vil prøve, men hver gang jeg skrur på pcen kommer den inn på vinduet hvor jeg skal skrive inn cd-key for den gamle cden... Den nye cden min står i cd-rommen, men det vil ikke gå. Kan jeg restarta innstallasjonen, om dere fatter?
Dere må få den til å starte på cdrom og ikke harddisk. Cd-nøkkeldelen er fra harddisk.
Trådstarter
45 0
Må jeg inn i bios for å gjøre dette? Takk for kjapt svar
Bios ville være det naturlige valget å starte fra.
Nei, du MÅ ikke inn i BIOSn, men det er en mulighet. hvis du går inn der er det bare å skifte på boot menu slik at CD-rom er boot nr1 og ikke harddisken som står det til vanlig.

Eller så kan du gå direkte inn i bootmenu, ved oppstart av dataen F12 , F2, elns