Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1494
tok et printscreen fra hitman contracts spillet, la på svart bakgrunn, edita det litt i PS så det ble et litt skarpere bildet og la på pistol røyk.
er kanskje ikke så veldig mye å "skryte" av men syns det ble et kult bilde^^

hva syns dere?
Sist endret av redruM; 11. oktober 2008 kl. 13:19.
Veldig skarpt lys fra pistolen, er litt forstyrrende, ellers MEGET kult!
For få trollmenn, men eller ganske snasen.
Sist endret av CaptainP; 11. oktober 2008 kl. 14:07.
Er det ikke slik at røyken stiger sånn generelt? Ellers kult bilde
Scrotum: ikke hvis pistolen blir dratt oppover.. if you know whattamsayin?
Må si det var ganske tøfft, men hadde det vært mulig å se det originale printscreenet ?
Trådstarter
8 1
satt å lekte litt med ps på skolen, så den ligger lagra på serveren der. men skal laste det opp på mandag

takker for tilbakemelding
Sitat av Scr0tum
Er det ikke slik at røyken stiger sånn generelt? Ellers kult bilde
Vis hele sitatet...
Det var også min første tanke kombinert med at røyken stiger da opp fra pistolen etter rekylen har kommet hvis man ikke holder pistolen bom fast for å se ta den litt opp etter røyken er kommet. Men det er bare pirk, utrolig kult bilde, har også lyst til å se orginalen!
Er ikke helt sikker på om jeg liker det, brude ikke røyken gå oppover når den blir avfyrt? Første gang jeg har sett røyk fra en pistol droppe rett ned i bakken. Ellers et relativt greit bilde.

Dog ble litt skuffet når jeg kom inn her, forventet jo en tråd om NES klassikeren Gun Smoke
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av voktern
Er ikke helt sikker på om jeg liker det, brude ikke røyken gå oppover når den blir avfyrt? Første gang jeg har sett røyk fra en pistol droppe rett ned i bakken. Ellers et relativt greit bilde.
Vis hele sitatet...
Ærlig talt. Pistolen er jo ikke avfyrt i den vinkelen den ble avbildet. Enten er det ekstrem rekyl eller han løfter våpenet i ekte Bond-style for å blåse røyken fra løpet. Synes røyken var passende.
Sist endret av ticks; 11. oktober 2008 kl. 16:23.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Kult. Selv om røyken ikke var så realistisk, ser det bra ut når den går sånn.
Trådstarter
8 1
har ikke så mye peil på våpen og sånn, men for dere våpenentusiaster så bruker hitman/agent 47 en customized versjon av colt1911 45.caliber.
og hvis jeg ikke tar feil lager vel en 45 caliber en del rekyl?

fant klippet fra spillet på youtube, printscreen er tatt mellom 0.18 og 0.22

http://www.youtube.com/watch?v=c5EtteQMbLg
Trådstarter
8 1
her er orginalbildet
▼ ... over en uke senere ... ▼
kult, ser ganske ekte ut
Sånn som jeg ser det, så har pistolen vært avfyrt der du ser den store røykskyen, også har pistolen vært løftet oppover med røyk rennende ut av løpet. Syns det så veldig realistisk ut faktisk.
Kult bilde
Veldig bra bilde det der!