Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 5996
[COLOR=RoyalBlue]HEI![/COLOR]
Trenger sårt å få hacka passord og brukernavn på en nettside.
Forslag til programmer eller lignende som funker???
Det er server basert så jeg veit ikke hva jeg skal gjøre
Hvis noen kommer med noe er jeg evig taknemmelig
Sist endret av Pondus87; 21. november 2005 kl. 15:37.
hva slags web side er det snakk om?
Er den høyt sikret er det vanskeligere enn når det er lite sikkert osv!
wow! bra førstepost! \o/


prøv: Admin og blankt brukernavn! eller skriv /admin.php etter adressa! da bør du kunne komme rett inn i adminsia! :P
Trådstarter
5 0
sjekk ut selv, kan ikke så mye om det.
http://rstnett.cappelen.no/larer/
.htaccess = veldig vanskelig å gjøre noe med.
Sitat av Pondus87
sjekk ut selv, kan ikke så mye om det.
http://rstnett.cappelen.no/larer/
Vis hele sitatet...
Det er apache sitt authe program, det finnes programmer som prøver med forskjellige brukernavn og passord helt til dem kommer inn. Kan huske at jeg har lest om det en plass, skal gi deg link hvis jeg finner det igjen. MEN! Jeg vet ikke hvordan det er med logging og slikt, kan være at de har et loggesystem, og jeg vet ikke hvordan det virker hvis du blir tatt.
Sist endret av CryptoN; 21. november 2005 kl. 15:50.
Trådstarter
5 0
Tusen Tusen takk for all hjelp
skal du testa alle password til en bruker navne så er wwwwhack tingen, den tester alle sammen selv om det tar veldig lang tid.
eller brutus
Trådstarter
5 0
Sitat av ranvik
skal du testa alle password til en bruker navne så er wwwwhack tingen, den tester alle sammen selv om det tar veldig lang tid.
eller brutus
Vis hele sitatet...


Mener du en nettside eller er det et program??
AccessDiver kombinert med TOR er kanskje en liten begynnelse.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Vil tru Social Engineering er enklere. Ring læreren (på skulen), sei at du ringer frå Cappelen, og mistenker at noken uten tilgang har brukt hans passord og brukernavn, og at du må ha dette for å sjekke at det ikkje har skjedd et sikkerhetsbrudd.

Vanlegvis mykje enklare enn å brute-force passord...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Bruteforce tar jo en evighet. Skal du bruke alle tenkelige komboer i tillegg, blir du jo aldri ferdig.

Kan det ikke fort hende at man blir banned hvis man sitter og hamrer såppas lenge?
hvordan bruker du hacke programmet tor,som er henvist til ovenfor. Tar jo evigheter med acces driver, bruker dere noen flere passord og brukernavn? hjelp en hacker nuub
tor er ikke et hackeprogram.
Sitat av meitemark
tor er ikke et hackeprogram.
Vis hele sitatet...
ok, misforsto dt bare litt. Men noen som har en bra tutorial for å bruke brute force?
Sitat av krembanan
ok, misforsto dt bare litt. Men noen som har en bra tutorial for å bruke brute force?
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg husker fra access diver så er alt du egentlig trenger er store, fete wordlists (dvs ordbøker) de finner du fint med litt googling (bare hold deg unna tyske hackenettsteder)
Sitat av meitemark
tor er ikke et hackeprogram.
Vis hele sitatet...

Jeg bruker TOR s jeg kan f brukt Proxy.
Er ikke VELDIG flink til detta, men jeg kan litt
ikke bruteforce, lett å bli tatt. Folk merker når noen bomber med login forsøk.
+ at burteforcing tar forferdelig lang tid! Prøv Access Diver eller noe! Finn en haug med proxys og test dem! (PS. Vanskelig finne veldig BRA proxys!!)
▼ ... over en måned senere ... ▼
"Tor" er et program for å bruke "tjenester" mellom deg og ditt mål uten at målet kan spore "tjenestene" tilbake til deg. OT......

Edit: Jesus C-O, slutt å rot i gammle poster med tull å vas så man blir helt forvirret.
Sist endret av Vangen; 8. januar 2006 kl. 20:22.