Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1226
halla, en kamerat av meg har blitt hacka på msn, ikke bare finne det passord greiene som mange kaller å "hacke" en msn account, men noen har gjort det skikkelig. Han vet f.. ikke hvem personen er, men hackeren vet hvem han er.. hvordan finne ut hvem den dritten er?mulig å finne ip til hackeren? takker for alle svar..
dette høres mer ut som noen som vet passordet eller svaret på passordhintet som har endra pass spør du meg da..
la meg gjette han har enten sett han skrive passordet eller lagt inn en keylogger på maskinen siden han vet hvem det er... slik ville jeg gort det i hvertfall om jeg kjente personen...
jeg husker min store hobby før, altså gjette meg frem til svara på 'Glemt passord' hos folk.. Ganske morro faktisk
Hvordan vet han at han har blirr 'hacka' som du sier ?
eneste måten å komme inn?.. kameraten min hadde ganske vanskelige passord..

Sitat av Croyfer
Hvordan vet han at han har blirr 'hacka' som du sier ?
Vis hele sitatet...
noen har sittet å kødda fra emailen hans, skrevet masse dritt til folk, endret msn profilen etc
formater pcen, reinstall windows, forandre passord.
ingen vits i å gjøre allt det der da Gubbe
Hmm.. jaja.. det funekr veldig bra? For hotmail er en del av Windows? Neppe!

Det du burde gjøre er å skrive passordet 5 ganger (feil altså), så blir kontoen blokka. Så kan han ikke kødde lenger.
Sitat av Gubbe
formater pcen, reinstall windows, forandre passord.
Vis hele sitatet...
vil gjerne finne ut hvem som gjorde dt..
Send en mail til msn/hotmail og forklar hva som har skjedd og når det skjedde. Kanskje de kan hjelpe hvis du bare forklarer situasjonen skikkelig?
tviler på at msn/hotmail gidder bry seg, de får jo bøttevis med slike mail hver dag, derfor de har så masse gode supportsider på hjemmesidene sine
Sitat av NoRemorse
Send en mail til msn/hotmail og forklar hva som har skjedd og når det skjedde. Kanskje de kan hjelpe hvis du bare forklarer situasjonen skikkelig?
Vis hele sitatet...
yess da, kan jeg få gjort..
hjelper ikke noenting...det beste er å ha en backup av msn kontakt listen din
se om du f.eks finner kontaktene i registeret, så legger du dem inn på nytt i din nye konto.