Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 909
Hei godt folk. Jeg har ett lite spørsmål til dere andre som har erfaringer med psykedelika. Jeg har brukt syre kanskje sånn 10 ganger før. Jeg har holdt meg på 150 UG utifra at jeg har VELDIG stor respekt for akkurat disse stoffene. Men jeg har lyst til å øke til 200-250 UG.
Blir dette får mye?
Bør jeg vente?
Når jeg har tatt 150 har det seffølgelig vært ganske intenst. Men jeg har aldri bad trippa før, men seffølgelig vært litt overhvelmende noen ganger, men det har aldri vært noe alt for ille. Men jeg er jo seffølgelig nervøs får å øke dosen, fordi jeg liker å være på den sikre siden. Har noen noe tips?
morkakespisende
Jeg har brukt mye syre og psykedelika generelt. På den dosen får du det du har opplevd før, bare mer markant/heavy. Jeg vil ikke si det blir for mye, ut ifra hvor mange ganger du har prøvd stoffet før. Det viktigste er å kunne komme til fred med eventuelle bekymringer du har før trippen, helst før trippen settes i gang. Dvs: om du bestemmer deg for å ta 250μg, ta det bestemt, selvsikkert, vitende. Ikke ta det om du er usikker. Ikke kast i deg de ekstra 100μg med en tanke om "gjør jeg det riktige nå?" Se på det som å stupe fra 7m høyde når du allerede har stupt fra 5m en del ganger. Hvis du virkelig tviler, kanskje hold deg på 5m litt til?
Min vanligste dose har vært 100ug, men jeg har holdt på med alt fra 80 til 180ug på nærmest ukentlig basis en god periode for mange år tilbake. Jeg har også vært oppe i en dose på 700ug(!!)

Hvis du tåler 150ug så er det stor kjangse for at 200ug går fint, men siden du er usikker så ville jeg ventet. Enhver form for usikkerhet kan trigge uheldige episoder, men det vet du allerede.
Dette må du nesten føle på selv, jeg elsker syre men etter hvertfall 800 ug så har jeg finni ut at større doser gjør ikke så mye mer enn bare å forsterke de samme virkningene fra nybegynner dosene 150-200 ug


Aldri pratet med onkel skrue eller lignende noengang men fikk heller ikke noe ut av det, satt igjen med flere spørsmål ut av trippen enn inn
New generation
colakork's Avatar
250uq er ekstremt annerledes fra 150uq spør du meg.

Hvis du har klart deg fint til nå og nyter opplevelsene og tankene du har fått fra trippene til nå, kan du trygt øke dosen.

Startet selv på 100uq og maxen min nå er 250uq-300uq. På max doser må jeg ofte minne "guder" på at jeg ikke er klar for den infoen jeg får - ganske gøy hah.
Er man ikke alltid litt nervøs før man inntar syre eller sopp?
Har utallige tripper bak meg, men er fortsatt litt nervøs HVER gang.

Fra 150-250 kan bli ganske heavy og forskjellig fra hva du er vant til, men jeg tror det er noe du takler fint med tanke på at du har utelukkende gode erfaringer fra før.
Prøv 200 først du, så kan du se hvordan du liker det Så kan du heller øke ved en senere andledning.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Er man ikke alltid litt nervøs før man inntar syre eller sopp?
Har utallige tripper bak meg, men er fortsatt litt nervøs HVER gang.

Fra 150-250 kan bli ganske heavy og forskjellig fra hva du er vant til, men jeg tror det er noe du takler fint med tanke på at du har utelukkende gode erfaringer fra før.
Prøv 200 først du, så kan du se hvordan du liker det Så kan du heller øke ved en senere andledning.
Vis hele sitatet...
Har ALLTID sommerfugler i magen, før en reise :P
Min erfaring er at frem til rundt 300ug er partydop og er som regel ikke for krevende. Etter 300ug starter de mer krevende eksistensielle trippene. Videre må jeg si at jeg kjenner omtrent ingenting av 100ug, typisk vil jeg ha minimum 200ug.
Sitat av Greater_Apeness Vis innlegg
Min erfaring er at frem til rundt 300ug er partydop og er som regel ikke for krevende. Etter 300ug starter de mer krevende eksistensielle trippene. Videre må jeg si at jeg kjenner omtrent ingenting av 100ug, typisk vil jeg ha minimum 200ug.
Vis hele sitatet...
Her er vi nok svært forskjellige.
Jeg kunne aldri dratt på noe party på 150mg.
Hjemme i senga eller stua, eller kanskje på båttur er kos.

100üg var fint til å rusle rundt i Markens gate, stirre rart på folk, og kose meg, men jeg hadde nok blitt oppfattet som rimelig rar om jeg måtte holde en samtale med noen.
Hvordan vet der egentlig hvor stor dose dere tar?
Vet ikke 100%, men var der da han dryppa alle blotterne med det han mente var 100üg.
Formen ble rimelig lik hver gang.
Og det samme med det han mente var 150.
Merket en betydelig forskjelll på turen, men jeg kan såklart ikke vite sikkert om det var 100/150.
morkakespisende
Sitat av Gloss Vis innlegg
Hvordan vet der egentlig hvor stor dose dere tar?
Vis hele sitatet...
Enten så er man der når de dryppes slik som har blitt beskrevet i tråden, det brukes da HELST pipette som gir ut X mengde løsning per drypp, hvor vesken HELST skal inneholde Y mengde virkestoff per X.

Alternativt så stoler man på ordet til personen man får brukerdosen fra, det fine med dette er at man gjerne kan overdrive litt og så skryte på seg heavy turer. Neida. Joda. Det observeres.
Hopper på her. Kjøpte 1500 mcg med "white fluff" LSD. Det ankom i en nesesprayflaske, utblandet i en 45% sprit. Det ligger en papirremse i spriten, noe jeg antar er tabs med white fluff. Vet ikke mengden på den alkoholholdige drikken. Hvordan doserer jeg dette?
morkakespisende
Hvis du har fått 1500μg LSD som bestilt, vil 1/15 av væsken være 100μg LSD. Kjøp deg en standard 5ml pumpe fra apoteket, så kan du måle nøyaktig nok. Du kan tilsette væske (f.eks. destillert vann) uten å endre mengden LSD.
Sist endret av supranaut; 16. mars 2023 kl. 11:27.