Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1978
Har prøvd alt av droger untatt Pyskadeliske droger. Er spesielt interessert i Meskalin kaktus. vil ha en rolig rus og derfor ta en veldig lav dose. Hva Kjennes en mini dose med psykadelika, fortell..

Lignende Cannabis?

Grunnen til at jeg vil starte lavt er pga min diagnose schizofrenia.
Sist endret av Infire0101; 27. juni 2011 kl. 02:40.
Cannabis kan gjerne fungere sterkere. En lav dose sopp (0.2-0.5g) øker oppmerksomheten og man blir ekstra våken til sinns, en lav dose syre gjør deg energisk, men også potensielt kjip og rastløs. Meskalin kan jeg ikke si stort om, men jeg ønsker deg lykke til med å finne det her i Noreg.

Ville satset på å ta ca. en tredjedels (1/3) gram med sopp om du skal teste ut vannet. 1-1.5g om du skal ha en mild tur (unntak: flein/hawaiian, her trenger du ca. et halvt for å smake på tripp)
Det kommer helt ann på ditt sinn og setting. Umulig å beskrive. Men når jeg tar en liten dose psykedelia skjer det ofte at jeg føler at sansene blir litt skjerpet. Farger virker klarere og ting litt mer detaljert, samtidig som jeg blir enda mer oppmerksom på kroppspråk og små subtile detaljer. Det er veldig lett å feiltolke, eller overanalysere dette, så gjør det isåfall sammen folk du er helt trygg på og kjenner godt. Ellers så begynner jeg ofte å gruble over livet mitt og folk jeg kjenner. Virker litt som jeg ser ting fra en litt annen vinkel, noe som kan være både givende, og kanskje litt skremmende hvis man ikke er fornøyd med livet sitt.

Jeg vet at dette ikke er plassen for å moralisere, men med dette sagt, så vil jeg på det sterkeste anbefale deg å holde deg langt, langt unna psykedelia hvis du er diagnosert med schizofreni. Det er en diagnose du burde ta veldig alvorlig, og psykedelia kan gjøre det mye værre og vanskeligere å behandle i ettertid.
Min personlige erfaring er at små doser sopp, så små at man bare sitter å smaker på trippen, ikke er en god opplevelse. Jeg følte meg rastløs og faktisk litt smått sinnssyk. Jeg lå liksom å vippa. Jeg hadde tankegangen til en viss grad, men rastløsheten gjorde alt negativt. Det var en slags indre uro. Det er litt vanskelig å forklare, men det påvirka stemningsleie såpass at jeg fikk en depressiv vri på trippen.
I vinter hadde jeg en nydelig kveld på tre øl og ca. 12 spissflein. Bra humør, deilig følelse i kroppen, lattermuskler som løp løpsk og en fantastisk indre ro som varte hele kvelden. Litt småproblematisk å prate med ei bekjent jeg møtte i bussen på vei hjem, men ellers følte jeg at jeg var i en perfekt tilstand til å være på en fest eller lignende. Når jeg lukket øynene for å sove seinere på kvelden så jeg også halvtydelige bilder av noen slags "guddommelige" vikinglignende skikkelser i konstant forandring. Var aldri på det nivået at jeg trippet ordentlig, men var en veldig behagelig kveld med en mild bevissthetsendring.

Andre gang jeg tok en mild dose fikk jeg etterhvert de samme effektene som endel andre har beskrevet, dette ubehagelige tankekjøret. Ikke de typiske dype sopptankene, men mer ett irreterende og ubehagelig tankekjør som gjorde at det var umulig å sovne. Akuratt som appel nevner følte jeg meg også litt "sinnsyk". Etter denne gangen fikk jeg egentlig litt nok av små doser.
Sist endret av KreaDep; 27. juni 2011 kl. 20:34.
Lave doser pleier å gjøre at jeg grubler over ting på en annen måte enn når jeg er edru. Jeg føler meg skarpere og klarere. Jeg holder på tanker mye lenger, og kommer meg mye dypere i en "train of thought".

Kan egentlig ikke sammenlignes med cannabis.
Beklager at jeg går off-topic, men har sett så mange som skriver "psykadelisk" nå de siste dagene, og det plager språknazien i meg. Det heter psykedelisk, helt uten a.
Personlig opplever jeg mindre doser Salvia Divinorum som svært behagelig og beroligene. Rusen minner litt om hasjrus. Gjerne les triprapporten min om det for mer detaljer

Uansett, hvis du er schizofren anbefaler jeg deg å ta total avstand fra alt av psykoaktive stoffer.
Sitat av Infire0101 Vis innlegg
Er spesielt interessert i Meskalin kaktus. vil ha en rolig rus
Vis hele sitatet...
Er veldig lenge siden jeg prøvde LSD og meskalin. Førstnevnte tok jeg kanskje 20 ganger før jeg prøvde meskalin. Det var og siste gang jeg tok psykedeliske stoffer

På LSD hadde jeg som regel full kontroll(hvis man kan kalle det for det). Hadde noen badtrips, men taklet det rimelig greit. Hadde det veldig gøy og "lærerikt" når jeg ekprementerte med dette.

Men meskalin var i en annen klasse. Kanskje tilfeldig, eller utallige andre grunner som gjorde det, men etter en kjempe bra åpning gikk jeg på en smell. Når meskalin varer noe lenger, og gav meg mye sterkere halusinasjoner, så ble jeg for første gang litt skremt da jeg ikke var forberedt på så sterke halusinasjoner.

Vil du ha en rolig trip, ville jeg valgt sopp. Har aldri prøvd det selv, men alle jeg kjenner som er inne i den verden, sier ihvertfall det er det mildeste, og letteste og dosere riktig i små mengder.
Er det noen som har en litt utdypende erfaring med små mengder salvia divinorum?
Ikke til full tripping, men til avslapping, smertedempende?, og til meditasjon.
Sopp er likevel mer mindfuck enn feks 2c-x'ene, eller lsd. Jeg har hatt flere ubehagelig opplevelser paa sopp, men aldri paa 2c-something eller paa syre eller andre psykedeliske.
Fikk mitt første gram med 10x salvia i dag. Har ikke fått vekt enda, så får ikke testet skikkelig.
Prøvde først noe som jeg selv anser til å være 0,01g, forventet absolutt ingenting av dette, men overaskende nok så kom en veldig uventet mild rush gjennom kroppen. Kan beskrives som en liten vinrus i kroppen etter 1-2 glass.
Lurte på om dette kunne være placebo effekt, men ettersom jeg røyker cannabis daglig, så mener jeg selv ihvertfall at jeg kjenner forskjell på ekte rus og innbilning.
Etter 30 min gjentok jeg samme prosess. Kjente ingenting i kroppen denne gangen, men etter 5-10 min så innså jeg at jeg hadde en mild eutopisk følelse. Kanskje jeg bare var glad for at salivaen endelig var kommet, vanskelig å si enda, med tanke på hvor små doser jeg tok. Men vil vente til jeg har 100-dels gram vekt før jeg øker dosen noe veldig mer.
Tar en ny mini test i kveld eller natt.

Kom gjerne med kommentarer dersom du er en erfaring salvia bruker som ikke er ute etter ville tripper, men avslapning og meditasjon.

Må bruke noe tid å teste ut hva som er perfekt dose til meditasjon, da jeg ikke har klart å finne det svaret noen plass, og regner med det er litt individuelt.

PS! fikk noe vondt i hodet i etterkant(veldig mildt), er det normalt?
Sist endret av Ammit; 4. juli 2011 kl. 18:06.