Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2266
Heisann, har en konkurranse på facebooksiden min hvor man kan vinne 1000,- kroner. Eneste kriteriet er at man må være fan. Nå er konkurransen avsluttet og jeg skal trekke en tilfeldig vinner. Er det noen som vet om en add-on, fb-app eller et script av noe slag som kan gjøre det for meg? Jeg har ikke veldig lyst til å sitte å scrolle mellom 1000 venner mens en sier "Stop!"

Håper noen kloke hoder kan hjelpe meg!
http://www.random.org/

Ta antall påmeldte i tall, generer. Og velg det nummeret på lista som vinner =)

Edit:

min:1
max:3452 (antall påmeldte,hypotetisk tall)
Trykk generate.
Åpne vennelista på face, tell til det genererte nummeret, der har du vinneren!
Sist endret av ZELDUR; 16. mai 2011 kl. 18:54.
Ludvig's Avatar
Trådstarter
Takk for hjelpa, men har sett det. Men det virka relativt tungvindt Om den kommer på si 700 må jeg sitte å scrolle ned 700 fans, noe som tar en god stund.
Sitat av Ludvig Vis innlegg
Takk for hjelpa, men har sett det. Men det virka relativt tungvindt Om den kommer på si 700 må jeg sitte å scrolle ned 700 fans, noe som tar en god stund.
Vis hele sitatet...
Åpne vennelista-->ctrl+f-->skriv "700" i boksen-->profit
Hvis ikke du gidder å scrolle ned til 700 er det ikke mye du gidder!
Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Hvis ikke du gidder å scrolle ned til 700 er det ikke mye du gidder!
Vis hele sitatet...
Noen har faktisk et liv utenfor Facebook.
Ludvig's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Åpne vennelista-->ctrl+f-->skriv "700" i boksen-->profit
Vis hele sitatet...
Regner med at det var en spøk? men uansett, mente at det er mye jobb å skulle telle: deltager 1, deltager 2, deltager 3 osv nedover hele til 700.
Gi tusenlappen til en som vil dele med deg 50-50. Eller bare lag en fake profil å gi tusenlappen til deg selv.
Er det ikke bare å velge en..? Eller er det noe jeg overser? Dra musa nedover, stopp, velg, ferdig med saken?
Hvorfor gir du vekk 1000,-? Gir ingen mening.
Sitat av Madxoc Vis innlegg
Hvorfor gir du vekk 1000,-? Gir ingen mening.
Vis hele sitatet...
kanskje fordi han har en konkuranse på facebook siden sin? les tråden
Sitat av Ludvig Vis innlegg
Regner med at det var en spøk? men uansett, mente at det er mye jobb å skulle telle: deltager 1, deltager 2, deltager 3 osv nedover hele til 700.
Vis hele sitatet...
Jo, det fungerer? ctrl+f=find, dvs at nettleseren scroller ned hele sia og finner ordet/bokstavene du søker på. Bare prøv Vet ikke om det fungerer med FB-lister tho
Sist endret av Eplegutten; 16. mai 2011 kl. 19:57.
Bruk denne siden til å generere et tilfeldig tall som skal vinne tusenlappen.