Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2657
yo alle freaker!

I går ettermiddag fikk jeg og noen kompiser fatt i noen trøfler. De var vakuumpakka i små poser, og 1 pose var det ca 2 posjoner. Vi satt oss ned, røyka litt osv. Så pakka vi i oss trøflene. Jeg ventet i spenning i omtrendt en halvtime, så fikk jeg en syk varm følelse i hele kroppen. Ettervert ble liksom alt slowed down.. klarte liksom ikke å tenke kjapt. Men var helt tilstede. Merka fort at tankemønstret mitt ble helt forandret. Fant også ut at dette minnet sykt mye om xtc, uten den "speed" effekten. STORE pupiller, gledesfølelse osv. Sulten ble vi og, da var jo ikke Joker langt unna. Etter ca 4 timer begynte effekten og dabbe av.

Dette er noe jeg virkelig vil anbefale til folk som aldri har prøvd xtc eller sopp, men vil prøve det!

Betalte 200 spenn pr pose. Værdt alle penga!

Beklager evt. skriveleif.
Du sier jo ingenting om de karakteristiske tankeendringene, hvilken steming du havnet i eller basically noe som helst i denne "tripprapporten", noe som gjør det vanskelig for leserne å sette seg inn i opplevelsen du prøver å formidle. Har selv hatt en erfaring med psilocybe mexicana-trøfler for omtrent tre uker siden nå, og det ligger så utrolig mye mer i opplevelsen enn det lille du beskriver her nå. Ikke for å hakke, men en tripprapport bør inneholde mer enn det her.
Joa, skjønner det. Men syns det er helt umulig å sette fingern på hva som egentlig skjedde med tankene mine. Husker jeg tenkte mye på hvordan jeg skulle fixe mer røyk. Det tok SYKT lang tid å finne det ut, for å si det slik : P
Dette er en drivende kjedelig "trip-rapport". Utdyp litt mer; hvordan utartet det endrede tankemønsteret seg? Hva gjorde dere? Hva snakket dere om? Hvordan gikk det å gå til butikken i den tilstanden? Hvordan smakte maten? Osv ...
Når jeg tenker over det. Vi spilla mye Tekken 6. Butikkturen gikk relativt greit, kjørte bortver faktisk! Gikk inn, tok det jeg skulle ha, gikk i kassa for å betale. Kjærringa i kassa så ikke så overrasket ut, selv om jeg hadde pupiller som var 2cm i diameter. Stekte en grandis når vi kom tilbake. Smakte rett og slett aluminium!
Hva i huleste er trøfler? Går vell an å si litt mer en noen få setninger.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Hva i huleste er trøfler? Går vell an å si litt mer en noen få setninger.
Vis hele sitatet...
Trøfler + Psilocybin = Fun! Trøfler gir (ut ifra egen erfaring) en fantastisk tripp som på mange måter kan sammenlignes med vanlig psilocybesopp, men som gjerne gir en mer "avslappende organisk form".. Litt vanskelig å forklare egentlig, noen andre med bedre ordforråd kan sikkert skrive litt mer.

Eventuelt.. les her f.eks.
Sist endret av serpentine; 8. mars 2010 kl. 20:17.
Sitat av serpentine Vis innlegg
Trøfler + Psilocybin = Fun! Trøfler gir (ut ifra egen erfaring) en fantastisk tripp som på mange måter kan sammenlignes med vanlig psilocybesopp, men som gjerne gir en mer "avslappende organisk form".. Litt vanskelig å forklare egentlig, noen andre med bedre ordforråd kan sikkert skrive litt mer.
Vis hele sitatet...
Så det er en sopp? Å hva heter det egentlig?
Sist endret av twisted shroom; 8. mars 2010 kl. 20:17.
Psilocybe Tampanensis, også kalt Philosopher's Stone er vel den vanligste formen for psykoaktive trøfler såvidt jeg vet. Personlig så synes jeg disse er helt fantastske, da de gir meg en heftig visuell tripp uten tankekjør osv. alt er bare positivt og hele verden gløder.

Trøfler er vel generelt litt mildere enn vanlig psykedelisk sopp, men igjen, så kommer det helt ann på doseringen.

Kan vel quote mentalmelt fra en annen tråd her:

Philosophers stone er egentlig ikke ordentlige trøfler, men sclerotium, som er mycel som har pakket seg sammen til å danne små, nøttelignede klumper under bakkenivå. Sclerotium kan lages ved å tvinge en soppart til å frukte under bakken. Ekte Philosophers stone skal være sclerotium fra arten Psilocybe tampanensis, men lages også ofte fra arten Psilocybe mexicana.

Effekten er i utgangspunktet som fra andre psilocyber. Psykedeliske tankemønstere, fargeforsterkninger, visuelle illusjoner, osv. Forskjellen er at Philosophers stone ofte føles hakket mer euforisk, nesten litt ecstasyaktig, og har en litt annen glød over seg enn vanlige psilocyber, både følelsesmessig og visuelt. Det er en mild sopp, som passer godt for nybegynnere.

Varighet varerer jo litt, men hovedeffekten begynner gjerne å dabbe ut etter ca 4 timer, og med ettereffekter så varer det gjerne fra 6 til 8 timer.
Vis hele sitatet...
Sist endret av serpentine; 8. mars 2010 kl. 20:22.
Slik som alle andre vil jeg også si at dette var en veldig kortfattet og kjedelig rapport. Du har bare oppsummert hvordan trippen var. Du bør utdype ting langt mer.

Men det var i hvert fall bra at du hadde det gøy, da.