Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1249
Heisann.

Hadde littegrann tid til overs fra ferien. Så jeg bestemte meg for å skifte ut avataren, men så kom jeg på en ting: Jeg fant ut at jeg kunne legge på nytt skjegg til fyrn. Jeg fyrte igang Photoshop og satte igang. Etter noen minutter kom jeg fram til dette (se vedlegg). Hadde tenkt på pilotbriller istedenfor, men det får jeg ta engang i framtiden.

Må nevne at dette prosjektet har ikke noe særlig hensikt. Gjorde dette for artig skyld .
Du er min venn
niigu's Avatar
Hehe, tøft dette Helskjegget så jo mindre realistisk ut, men likte det fordiom! Jeg ser gjerne at flere poster scenarioer som dette.
Hehe, stilig. Likte best den der Gilette hadde vore på ferde

Kven er fyren, forresten?
Men husk at han nettop har vært i midtøsten
Yaman's Avatar
Trådstarter
Det er Ozzy Osbourne . Det er et (husker ikke akkurat hva det heter på fagspråket, men) fengselsbilde da han ble tatt for drikking, tror jeg.
hehe..likte det du har gjort med brillene..
mugshot heter det vel på fagspråket.
Yaman's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zoidberg
mugshot heter det vel på fagspråket.
Vis hele sitatet...
Riktig .

Takker for all positiv kritikk .
Stilig! Hjemmelaga eller er det clipart/program?
Sitat av Sabbi
Stilig! Hjemmelaga eller er det clipart/program?
Vis hele sitatet...
Regner med det er hjemmelaget siden han bruker Photoshop
Yaman's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sabbi
Stilig! Hjemmelaga eller er det clipart/program?
Vis hele sitatet...
Hmm, er ikke sikker på hva jeg skal skrive. Det er vel en blanding av begge to. Måten den er laget på er vel hjemmelaget, men det er utført i et program. Med andre ord, jeg har ikke malt det, hvis du trodde det .
Synes Soulen var ganske stilig jeg.