Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 3751
Er det fler enn bare meg som brukte hele dagen i går for å spille GTA: San Andreas?

Jeg må si at det var drit bra. Det er annerledes fra Vice City, men fortsatt så er det drit bra.

jeg misliker kamera vinkelen når man kjører bil da. man kan stille på kamera vinkelen ja, men enten så blir det dirtt vinkel, eller så går den tilbake til utgangspunktet hvis man skifter med analogsticken.

en annen feature er at man kan trene. man kan dra på gym'en for å trene vekter, løpe på tredemølle eller sykle.
man kan også sparre med en av de lokale bokserene.

man må kjøpe mat for å overleve. når man spiser mat så får man hp. og hvis du ikke er aktiv så blir du fet.
så GTA har blitt mer og mer relativt.

jeg har ikke kommet særlig langt enda. jeg har bare kommet 5.35%.
er det noen som har kommet noe lenger?

jeg tenkte vi kunne bruke denne tråden til å fortelle hverandre hva vi mener om spillet, hvor langt vi har kommet og kanskje hjelpe hverandre hvis det er noen som trenger hjelp.
Hele dagen i går?

Folk spilte vel gjennom det i forrige uke, ikke i går.
orginal versjon på PS2 snakker jeg om ja?
ærlige folk venter til release :P
marker spoilere hvis dere bare MÅ ut med noen..
HVa må jeg gjøre for og få det til på pc hvis det går..
Det er ikke mulig å få det til PC enda. Du må nok dessverre vente nesten et helt år.
Opprinnelig postet av Telemnar
Er det fler enn bare meg som brukte hele dagen i går for å spille GTA: San Andreas?

Jeg må si at det var drit bra. Det er annerledes fra Vice City, men fortsatt så er det drit bra.

jeg misliker kamera vinkelen når man kjører bil da. man kan stille på kamera vinkelen ja, men enten så blir det dirtt vinkel, eller så går den tilbake til utgangspunktet hvis man skifter med analogsticken.
Vis hele sitatet...
hva mener du med at kamravinkelen er anerledes når du kjører bil? er den ikke som før?

ps. resten av det du sa tror jeg alle vet ganske godt allerede
Gjelder dette også piratversjonen, eller er den i komminga?
Litt dumt at de ikke gir det ut på PC før om et år. Grafikken vil jo være utdatert når det kommer på PC.
Opprinnelig postet av mongeland
Litt dumt at de ikke gir det ut på PC før om et år. Grafikken vil jo være utdatert når det kommer på PC.
Vis hele sitatet...
Slik er spillindustrien.
Sony har en kontrakt med R*.
Hva tjener Sony på å tvinge R* til og ikke gi ut GTA:SA til andre plattformer før et år?
det blir nok enda mer populært og de tenker nok at da kommer fler til og kjøpe det. men det jeg mener er at de burde kommet samtidig men jaja det er ikke alle som tenker med hode
Opprinnelig postet av mongeland
Hva tjener Sony på å tvinge R* til og ikke gi ut GTA:SA til andre plattformer før et år?
Vis hele sitatet...
Cred. "å jeg bare må ha PS2 å, GTA spillene kommmer jo så tidlig på dem" Kan tenke meg det er endel her på nFF som har investert i en PS2 pga. et av GTA spillene.

BTW: Du har en skrivefeil
Folk som ikke kjøper det selv er bare noen små drittunger som ikke har penger nok til å kjøpe det originalt!

Det er min mening. Får selv spillet idag
San andreas har jo en god del grafiske oppdateringer og da. Som f.eks. Motion blur når du kjører/faller fort. noise og Fog når det regner, så det blir noe helt sykt vanskelig å se framover. Refleksjoner er også lagt inn. På bilenes lakk, mener jeg. Selv om den er fake, gir den et godt inntrykk.

Av gameplayet mener jeg GTA:SA var ganske bra, men de begynner å dra det litt for mye mot sims, om dere skjønner...

mine små ord om gta.
Jeg likte ikke motionbluret. Skulle gått an å slå det av på en måte. Men ellers er dette det feteste jeg har prøvd på lenge!
Kan tenke meg det er endel her på nFF som har investert i en PS2 pga. et av GTA spillene.
[/b]
Vis hele sitatet...
Jepp, der har du meg
gleder meg til san andreas kommer til linux...
da blir det gaming *himle med øynene*
Hihi, du burde bli en av de som investerer i en PLaystation gæærn..
Synes det er noe urettferdig at R* holder tilbake et så godt spill i et år fra PC. Den kontrakten var unødvendig, og slemt gjort, da GTA-serien hovedsaklig kom til PC. Burde vært omvendt. Men det ville ikke latt seg gjøre
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
I morgen satser jeg også på San Andreas. Spillet har fått mange gode omtaler.. Litt off topic, men er det noen tøffe kjøretøy der nå. Synes jeg så en gressklipper og en skutresker. Mulig å kjøre det?
Har sett bilder.. Du kan kjøre fly, helikopter, plenklipper, båter, biler, skurtresker, luftputebåt, San Fransisco Gate Trikk, Brøyte bil, ATV, sykler.. Tror det var alt..
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
stilig stilig.. Får stikke ned til Spiderman og skaffe meg det i morgen. Dem skulle visstnok ha en leveranse med san andreas i morgen. Takker for info Siegfreud
Du kan kjøre fly, helikopter, plenklipper, båter, biler, skurtresker, luftputebåt, San Fransisco Gate Trikk, Brøyte bil, ATV, sykler.. Tror det var alt..
Vis hele sitatet...
Du har glemt noe F-16 fly
Edit: Så rått å fly med...
Jeg og min bror har kommet rundt 26 %, og har kommet til San Fransisco. Dette er det beste GTA spillet i serien som jeg har spilt =)

Gleder meg til jeg er ferdig og kan sitte nye mål med livet
når du trener deg selv på gymmen, blir du noe større og sterkere? ble litt for sims aktig etter det jeg har lest, men har ikke kjøpt spillet enda.
Sist endret av esr; 1. november 2004 kl. 22:38.
Opprinnelig postet av mongeland
Litt dumt at de ikke gir det ut på PC før om et år. Grafikken vil jo være utdatert når det kommer på PC.
Vis hele sitatet...
Så sant så enig.

Men de får nok lukrativt med spenn for å ikke gi ut spellet på pc tenker jeg.. Et par mnd. etter release (ps2) kunne da ikke gjort så mye? Altså at det hadde kommet på pc etter 2 mnd etter det releaset ps2.

Ble rar setning

Jeg liker ikke helt å spille foran tven. Er så dårlig oppløsning osv. Ser jo ikke kartet så godt, også er det vanskelig å sikte med gamepad.

Så jeg gidder ikke begynne å spille det før det kommer på pc.
Opprinnelig postet av esr
når du trener deg selv på gymmen, blir du noe større og sterkere? ble litt for sims aktig etter det jeg har lest, men har ikke kjøpt spillet enda.
Vis hele sitatet...
Du blir både større og sterkere, han blir skikkelig bolegutt . Det tar ikke lang tid å få muscle-statsen på fullt. Stamina derimot, tar litt lenger tid. Det tar ikke opp mye tid å trene, trenger bare å gjøre det omtrent hver tredje (kanskje mindre) dag når du er helt bola.
Opprinnelig postet av Loeve
Det er ikke mulig å få det til PC enda. Du må nok dessverre vente nesten et helt år.
Vis hele sitatet...
Det er jo mulig da, ved hjelp av en emulator....

MEN fps'en er vel ikke noe å skryte av ved bruk av ps2 emulatorer...
Synes det er litt småplagsomt at det ikke går ann å styre med directional-knappene, men bare med analog-sticken...
Directional-knappene er jo reservert for prating,- men hvor ofte må man gjøre det? Ellers er spillet STORT! Må si at jeg synes at kartene har for små ikoner, så det er vanskelig å se hvor ting er.

Sikkert bare en tilvennings-sak...
Du har glemt noe F-16 fly
Edit: Så rått å fly med...

Hehe ja.. Ikke hlet greit å få med alt.. Glemte jo å nevne motorsykleer til og med
Opprinnelig postet av Cybergasm
Det er jo mulig da, ved hjelp av en emulator....

MEN fps'en er vel ikke noe å skryte av ved bruk av ps2 emulatorer...
Vis hele sitatet...
Til nå, så er det ikke mulig...
Er det bare sommer på spillet? Eller er det mulighet for snø også, med tanke på at man kan kjøre brøytebil!
Vil bare si ifra at den offisielle Gta San Andreas Guiden er å finne på torrent:
Her
Edit: Må vist ha Adobe Reader
Det spillet er jo ikke mulig å få tak i noen plass, er jo utsolgt overalt jo..
Norge fikk bare 20.000 kopier mener jeg og ha lest Kanskje derfor?
progress made 50.27%
Progress made 58.29%
Hmm, jeg må speede opp snart.
progress made: 33%:S
Jeg er bare på 27% :s **fLAUT** Men jeg har nettop trent kisen min, fullt på muscle Ser ud som ein skikkelig go og kraftig kar
Haha, jeg fyllte dama mi med bly
Hu prøvde å springe
Noen som klarer og ta Screen Shot av kisen sin? Med mobilen eller noe. Hadde vært morro og sett hvordan dere kler dere
▼ ... noen måneder senere ... ▼
hvet at denne posten begynner å dra litt på månedene, men jeg gadd bare ikke lage en ny post.

jeg runna storyen i san andreas og etter det tok jeg en pause, men nå har jeg begynt å spille det igjen for å ta alle småoppdraga. jeg blei nettop ferdig med kjøreskolen som jeg ikke hadde giddi å gjøre tidligere og fikk da en telefon fra verkstedetom ett eller annet som jeg ikke helt fikk med meg, men jeg merket at det store bilhuset (like bortenfor verkstedet man eier) nå kunne kjøpes.
jeg stakk bort og kjøpte det lagra progressen uten å få med meg noe særlig av opplysningene som kom (grunnen til manglende oppfatning av beskjeder skyldtes at jeg samtidig spiste) . så merka jeg at verkstedet mitt hadde fått nye oppdrag og jeg stakk for å ta det og plutselig skal jeg bøffe en bil i fra en dame helt uten grunn.
jeg prøvde å gå å sjekke brife-greia for å se om det stod noe der, men den var tom etter at jeg hadde sava.

er det noen som vet hva som stod etter at man kjøpte den bilbygningen og hvorfor jeg skal stjele den bilen fra hu dama??

venter i spenning...
Er det ikke den du skal følge signalene fra en bil? Så skal du ta en P.E.I.T manøver på bilen? Er litt usikker litt lenge siden jeg tok den greia er nå på 97.83%
Edit: Grunnen til at du stjeler bilen er vist at Du og Cesar ikke har penger nok til å kjøpe biler selv og at det er bare hu som har den bilen i San Fierro.
Sist endret av Pantoliano; 13. januar 2005 kl. 23:00.
ok. takker
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg tar opp denne "gamle" tråden for å stille noen spørsmål som jeg håper jeg kan få svar på. Har nettop begynt å spille, i og med at jeg bare har xbox som er moddet, så ventet jeg til det kom ut (i går).

1. Hvordan får man det dere "Sex appeal" eller hva det heter?
2. Er det noen andre motorsykler enn den politisykkelen, 400cc, 600cc og Crosseren?
evt, hvor er det mulig og finne Crosseren? Jeg har bare fått den i et mission, men kansje det er fordi jeg ikke har vært i hele mappet?
3. Er det noen andre nye ting som ikke var på vice city? Slik som bil, båt , fly osv. Jeg syntes jeg leste noe om et F-16 fly i denne posten? Er det noen andre slike ting?

Kommer ikke på noe mer nå, men det kommer vel etter hvert. En annen ting er at er det mange "butikker" som finnes i byen, som ikke vises på kartet? Og så var det en kompis av meg som sa at man kunne få kontakt med horer i byen? Hvis det går, hvordan gjør man det?
Kan være jeg får besvart en del av spørsmålene senere i spillet, når jeg har kommet litt lenger.
Er bare på Progress Made: 8,56%
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
1. Du får det stort sett av hvilke klær og accessories du har på deg, jeg antar at din fysiske form også har noe å si.

2. Ja, du har vel også en enda større sykkel uten at jeg husker akkurat hvor stor den er. Den går i allefall rimelig kjapt. Dessuten har du noe harley lignende, og en cruiser sak. Det er også en type buggy og en firehjuling du kan få fatt på.

3. Tja, båter er med. Helikoptre, fly osv..
Tatoveringar gir sex-appeal.
1. Hvilken bil du kjørte sist har myeå si!
2. Ja! Du har BF-400, Faggio, FCR-900, Freeway, NRG-500, PCJ-600, Pizzaboy, Sanchez og Wayfarer!
3. Jepp! blandt annet 9 fly, 9 hellikoptere, 2 tankser Quad, Gokar og Bandito
Last ned GTA San andreas official guide(ligger på tbp)