Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1769
The Aristocrats er en film jeg virkelig gleder med til å se. Rundt 100 (mer eller mindre kjente) komikere forteller sin egen versjon av den samme vitsen, og forsøker å overgå hverandre i vulgæritet. Flott konsept. Så er det bare å håpe at de setter den opp på norske kinoer. Her er en versjon fremført av Cartman fra South Park. Jeg tror kanskje dette vil bli litt bråk rundt denne filmen.
Har faktisk lest litt om denne filmen, virker litt morsomt. Gleder meg selv!
Den kommer ikke på norske kinoer som jeg vet..
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Hahaha, det der virker som er en must see film!
Om den klarer å lure seg inn på norske kinoer, så skal jeg iallfall bli imponert. Men gleder meg til å se filmen. Artig å se om noen klarer å toppe Cartmans versjon.
Ser ut som et kult konsept, for håpe at filmern blir bra gjennomført.
Med tanke på at den er klar for kino i utlandet og den ikke har kommet på kinolistene hos filmweb.no: den kommer ikke på kino i Norge..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ikke det at Dagbladet har fått det med seg, men det ser ut som om Turboneger har dratt en "Aristocrats"
Når kommer den da?
Jeg var i Wales i forrige uke, så den på kino der. Altså, i begynnelsen blir man skuffet, eneste som skjer er at det sitter forskjellige folk og forteller om en vits. Så begynner de å fortelle versjonene sine, blant annet Bob Saget sin er en klassiker. Must see film, er deler av den filmen her jeg bare knakk sammen...

Anbefaler forresten www.cartmanthearistocrat.com
Turboneger dro den vitsen på BI også, bare at da var det Handelshøyskolen i bergen som fikk gjennomgå.
det er en fæl vits :P
For de som ikke vet hvilken vits det er snakk om:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Aristocrats

Gleder meg til filmen. Ser George Carlin er i den ^_^
hihi ser frem til denne ja
tror dette er en film jeg skal se.
for de som ikke aner hva det er, les denne..

This joke has been used by comedians for years as a mental stretching exercise. They would tell the joke to each other as a warm up for their acts. While the setup and punchline remain the same throughout, the middle section, describing the actual family act, is always varied to get the juices going by throwing in the most they can and keeping it funny. There are stories of parties where performers will jam and keep it going for almost an hour.
Vis hele sitatet...
vitsen har altså ikke noe poeng, men det er det i midten som skal være morsomt?
Poenget med vitsen er at den skal være så sjokkerende som mulig.
Zoidberg: Det som gjør vitsen morsom er måten den fortelles på. Den kan enten bli veldig dårlig med en dårlig forteller, eller veldig morsom med en flink forteller. Tenk deg Eddie Murphy fortelle denne vitsen! Det hadde blitt morsomt! Jeg gleder meg helt sykt til denne filmen kommer til Norge!
Æsj... Den vitsen du linket til Erkesvetter var bare kvalm. Hele konseptet er egentlig ganske kvalmt...
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Turboneger dro vist en verson av denne på konsert i sverige. Men avslutta med "den Svenske kongefamilien" istede for aristocrats.
Noen som vet om det finnes noen rel av filmen?
Det gjør nok ikke det nei
Sitat av FlyingVeeVee
Æsj... Den vitsen du linket til Erkesvetter var bare kvalm. Hele konseptet er egentlig ganske kvalmt...
Vis hele sitatet...
hehe....er vel det som er meningen
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av apefaen
Noen som vet om det finnes noen rel av filmen?
Vis hele sitatet...
The.Aristocrats.2005.DVDSCR.XviD-FiCO er ute nå. Helt fantastisk!