Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 5738
Han passer ikke i den rollen. Ikke det at jeg synes at han er noen flink skuespiller heller

EDIT: Jeg tror Jason Statham (The Italian Job, The Transporter, Snatch) ville passet bedre.
Sist endret av Miyamoto; 16. juni 2005 kl. 14:10.
Nei uff..Greit at Hitman er en bra spill serie men med Vin Diesel som skuespiller er det dømt til flopp..XxX var den helt klart dårligste filmen EVER synes jeg
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Helvete for et dårlig valg av skuespiller! Vel, vel, jeg tviler på at Hitman blir en like stor sucess som spillene, men Vin Diesel trekker alltid mye damer uten at jeg helt kan skjønne hvorfor - så nei, ingen fiasko.

Forresten, det er ikke helt populært å starte tråder med utgangspunkt i VG.
o shit waddup
"I told him that cig was gonna kill him someday"'

verdens teiteste actionreplikk
reagol's Avatar
Trådstarter
Han gjorde bra i Pitch Black, men xXx og Riddick-filmen var veldig dårlig laget (både filmen og han).

Også tenkte jeg at Hitman har jo en annen stil enn "macho" Vin Diesel. Hitman-filmen kan bli bra så lenge de ikke gjør det om til en actionfilm.
Sitat av Joshiwo
Han passer ikke i den rollen. Ikke det at jeg synes at han er noen flink skuespiller heller

EDIT: Jeg tror Jason Statham (The Italian Job, The Transporter, Snatch) ville passet bedre.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Man får liksom ikke inntrykk av at "47" er så muskuløs som Vin Diesel. Jason Statham hadde vært perfekt om han fikk snauet seg ja.
Sitat av reagol
Også tenkte jeg at Hitman har jo en annen stil enn "macho" Vin Diesel. Hitman-filmen kan bli bra så lenge de ikke gjør det om til en actionfilm.
Vis hele sitatet...
Men en actionfilm blir det nok 99%
Fiasko! Vin Diesel kan ikke spille, og film av et spill eller spill av en film funker sjeldent.
Spørs bare om Jason Statham hadde greid å spille en så seriøs rolle. Må jo holde maska en del om man skal spille Hitman
ånei!
dette er dømt til og bli en machofilm med masse skyting og "morsomme" kommentarer.. 47 har jo stil og er elegant, noe Vin Dielsel ikke er.. dessuten tror jeg ikke han tar seg ut i dress..
Sitat av Joshiwo
Spørs bare om Jason Statham hadde greid å spille en så seriøs rolle. Må jo holde maska en del om man skal spille Hitman
Vis hele sitatet...
Hvis du hadde sett The Transporter ville du ikke kommet med den kommentaren. Men som sagt her, Vin Diesel er ikke et bra valg.
Han er jo fin å se på ihvertfall
Kan dere se for dere denne klovnen med sinnsykt mørk stemme springe rundt i en svart smoking og være Codename 47!? nowayhosei

http://blog.vg.no/resserver.php?blogId=3&resource=hitman-film.jpg


edit: akkurat det jeg mente zoidberg! hele filmen blir ødelagt!
Faen... jeg hater seriøst Vin Diesel. Han ødelegger alle filmene han har vært med it. *sukk* Det kunne blitt en veldig bra film, Hitman tar av, men nå tror jeg ikke at jeg gidder å se filmen en gang.

Yuna: du som sikkert er jente ja... men vi som ikke stiller i feil klasse, eller kombinert, har få grunner til å se Vin Diesel filmer
Sist endret av Redstorm; 16. juni 2005 kl. 14:43.
blir litt kvalm av tanken jeg.

Digital Hybrid: enig med deg, han spiller jo ganske seriøst i snatch å må jeg si, hvis ikke jeg er helt på jordet nå
Sitat av Redstorm
Faen... jeg hater seriøst Vin Diesel. Han ødelegger alle filmene han har vært med it. *sukk* Det kunne blitt en veldig bra film, Hitman tar av, men nå tror jeg ikke at jeg gidder å se filmen en gang.
Vis hele sitatet...
Ikke alle filmene, det var ikke han som ødela Saving Private Ryan.... Men nå litt mer on-topic: Nei, jeg tror ikke det blir en bra film, men så sa jeg det samme om Pitch Black og der tok jeg jo skammelig feil. Ikke det at filmen er så bra, men den er jo langt over gjennomsnittet av dritten som spyr ut fra Hollywood.
Vet ingenting
Sitat av Redstorm
Faen... jeg hater seriøst Vin Diesel. Han ødelegger alle filmene han har vært med it. *sukk* Det kunne blitt en veldig bra film, Hitman tar av, men nå tror jeg ikke at jeg gidder å se filmen en gang.
Vis hele sitatet...
Kan du begrunne litt hvorfor han ødelegger alle filmer han spiller i?
Takk.
Tror det kan bli en grei film jeg. Men når dere nevner Jason Statham (som også blir nevnt i vg-bloggen) må jeg nesten si meg enig der. Tror han hadde passet hakke bedre i den rollen. Venter spent på filmen.
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Til dere som sier at Vin Diesel ikke klarer å spille en "seriøs" rolle har tydeligvis ikke sett A Man Apart. Han imponerer virkelig i filmen, og klarer å fjerne seg fra "Arnold/Stallone"-imaget han har i de fleste andre filmer han spiller i.
<3 Vin <3

Jeg gleder meg og tror filmen blir superduper ! :P
Sitat av Marken
Til dere som sier at Vin Diesel ikke klarer å spille en "seriøs" rolle har tydeligvis ikke sett A Man Apart. Han imponerer virkelig i filmen, og klarer å fjerne seg fra "Arnold/Stallone"-imaget han har i de fleste andre filmer han spiller i.
Vis hele sitatet...
det var vel Jason Statham som noen sa ikke kunne spille seriøst
liker ikke Vin Diesel, han er ikke noe spesielt god skuespiller. hen passer heller ikke til rollen
OKey kanskje litt oftopic, men shit au: Noen som vet hvor jeg kan lese om treningsmetodene han har brukt? Han har helt syk kroppsbygning.
Forøvrig syns jeg Vin Diesel er en kul kar , men Hitman rollen er kanskje en smule for rolig til å være ham.
kan dere ikke bare la Vin Diesel spille i filmen. Han er ikke klin elendig som Action helt og det kreves heller ikke en dyktig skuespiller i en Action film. Vin Diesel skal jo bare holde kjeft og skyte folk
Han kommer nok ikke til å passe helt i rollen, men en fiasko blir det nok ikke. Vin Diesel er en av de skuespillerne jeg faktisk synes gjør det ganske bra på lærete
Sitat av Tordenskjold
kan dere ikke bare la Vin Diesel spille i filmen. Han er ikke klin elendig som Action helt og det kreves heller ikke en dyktig skuespiller i en Action film. Vin Diesel skal jo bare holde kjeft og skyte folk
Vis hele sitatet...
men hitman er ikke en "actionfilm" i samma grad some f.eks rambo og defor passer ikke Vin.
fordi hitman duden skal ikke bare gå rundt å plaffe folk, han skal snike.
Haha. Slik jeg, og en god del andre spilte Hitman spillene (på alle vanskelighetsgrader) kommer du ofte til et sted i spillet der du sitter litt fast, eller stresser litt og ender opp med å springe rundt å plaffe ned alle du ser (dette er forsåvidt kjempegøy iogmed at hitman spillene har morsom fysikk). Vin Diesel er kanskje ikke perfekt, men sånn er det bare og det står jo på siden at de bare vurderer å putte Diesel i rollen i en planlagt film. Så er jo langt ifra sikkert at det blir han.

Btw:
Diesel er perfekt i rollen som Riddick i både Chronicles og pitch black. Den iskalde leiemorder greia klarer han kjempebra. I de få dialogscenene og faktisk.

Men for all del. Sikkert en hel del andre som kunnet passet bra. John Travolta kanskje? Se for dere det.
hvorfor ikke finne en ny personen som ikke er kjent, og som ligner på hitman? en person som ser ut til å drepe hvem som helst når som helst? det er det vi egentlig skulle hatt i denne filmen, når jeg tenker meg om passer han(Vin Diesel) ikke i det hele tatt i denne filmen.
Her trenger vi en som kan være mer som en slangemann..
Sitat av Marken
Til dere som sier at Vin Diesel ikke klarer å spille en "seriøs" rolle har tydeligvis ikke sett A Man Apart. Han imponerer virkelig i filmen, og klarer å fjerne seg fra "Arnold/Stallone"-imaget han har i de fleste andre filmer han spiller i.
Vis hele sitatet...
Søren at du rakk å nevne denne filmen da... har sett den selv, og ble positivt overrasket over det Vin Diesel presterte i den.
Uten tvil, hitman er skalla, diesel passer til å være skalla.
Hadde han derimot ikke vært skalla, har jeg en som kunne passa, Depp, han passer til syke roller, selv om han ikke alltid får dem.
Nr. 47 er en spinkel mann i dress, som sniker seg omkring.. I tillegg har han engelsk aksent. De eneste som er likhetstrekk mellom Vin Diesel og rollen, er jo at begger er skallet (I det minste unten hår på hodet).

Vin Diesel: No thanks
Det er jo ikke vin diesel som bestemmer om han skal si de idiotiske kommentarene.
Blir filmen en flopp vil jeg ikke skylde på han.

Jeg har faktisk litt troen på filmen
Sorry.. Det med engelsk aksent stemmer ikke.. Tenke liksom bare Diana, og aha!
Sitat av Joshiwo
Han passer ikke i den rollen. Ikke det at jeg synes at han er noen flink skuespiller heller

EDIT: Jeg tror Jason Statham (The Italian Job, The Transporter, Snatch) ville passet bedre.
Vis hele sitatet...
Helt enig med deg Joshiwo. Vin Diesel er altfor stor for den rollen, passer ikke inn i karaktereren
han har vell ikke en typisk engelskaksent
Jason Statham eller en skinna Sawyer som løper rundt hadde vært fett!
tenkte på en annen åsså men husker ikke navnet på'n.

vin diesel er i værtfall for brei over skuldra til den rollen, etter som agent 47 er en relativt normalt bygd person

(vin diesel snikende rundt!!?... nei du, da blir jeg litt lattermild. ÅSSEN I HÆLVETE KAN EN KAR PÅ OVER HUNDRE KILO SNIKE SEG RUNDT??)
Sist endret av Bean; 17. juni 2005 kl. 00:22.
Sitat av |fatman|
Ikke alle filmene, det var ikke han som ødela Saving Private Ryan.... Men nå litt mer on-topic: Nei, jeg tror ikke det blir en bra film, men så sa jeg det samme om Pitch Black og der tok jeg jo skammelig feil. Ikke det at filmen er så bra, men den er jo langt over gjennomsnittet av dritten som spyr ut fra Hollywood.
Vis hele sitatet...
mener du at noen ødela Saving Private Ryan. Den er jo bare genial, og ja, vin spiller en kjempe bra birolle i den filmen. Skjønte nesten ikke det var han jeg.

Er jo ikke en spesielt krevene rolle vin får i hitman da, men er kanskje litt for stor. ellers passer han nok greit inn...
Han døde rimelig raskt i Saving Private Ryan, og hadde ganske få replikker. Han bare gikk sammen med dem, og ble skutt. Ikke den største rollen akkurat. Uansett hva dere sier: Pitch Black var en drittfilm, og jeg ville ikke vært stolt over å ha vært med i den. Selv om det eneste andre jeg hadde spillt i var Hotel Cæsar. Ingen av skuespillerene dro filmen opp noe særlig heller. Gadd ikke se "Chronicles of Riddick" bare pga. Pitch Black.

xXx sier også litt om skuespillerprestasjonene til denne fyren. Dessuten, fyren er jo svær? Hitman er egentlig høy og tynn, vil jeg tro. Dessuten har han mer åpne, kalde øyne, og ikke slike bamseøyne. Egentlig ligner de ganske lite, som et par andre her har påpekt før meg.

Vin Diesel har jeg ikke sett dra fram noen gode filmer, noensinne. Jeg har desverre ikke sett "A man apart", men en bra film kan umulig dra opp det snittet han har lagt seg. Eller for å si det på en annen måte: Jeg kan kun bli positivt overrasket over prestasjonene hans i "A man apart", om du skjønner....



PS: Det som kansje trakk ned "Saving Private Ryan" var det blafrende amerikanske flagget som spiller helt i slutten. Tullepatrioti, det var ikke bare amerikanere som døde i den krigen (uansett unødvendig, hvordan du enn ser det). Det virker som om manusforfatterene prøver å få det til å virke som om det kun var amerikanere i den krigen, selv om det var ganske mange nasjonaliteter med på D-Dagen, og andre angrep.

Og, kansje han treige jævelen som bare driver og drar seg i en trapp hele dagen. Slappe faen, og ingen tyskere gidder å skyte ham, noe jeg ville gjort med en gang jeg så en som lå og makket seg i trappen med et gevær.
Sist endret av pinnsvinet; 18. juni 2005 kl. 07:53.
Uten hensyn til topic så vil jeg bare pointere at det er ikke skuespillerne som alltid står for prestasjoner i filmer. Tenk dere om: det er ikke skuespiller som skriver manus, eller regisserer eller instruerer innspillingen. Mange priser osv for beste skuespillere osv osv, tenk hvor mye av de prestasjonene som kan skyldes en god story, bra regissør, manus... Hva har liksom Diesel å ta i i xXx. Kan dere skylde på ham når filmen generelt suger?
Dette er noe jeg mener, ikke som jeg greier å ta hensyn til selv, som dere ser under.

Forresten så gjorde the Transporter inntrykket mitt av Jason Statham rævva. Den er en mye dårligere film enn både Pitch Black og xXx. Dette er da noe jeg bare sier fordi Transporter søg så sinnsykt.

Til topic: Hvis Vin Diesel klarer å holde maska, og det ikke blir en standard hollywood ass-regissør, som putter elendige kommentarer i munnen på ham, så går Hitman fint. Jason Statham spilte fint seriøs og stille i Transporter, selv om han fikk noen ass-kommentarer han også. Kan da ikke huske at 47 var sååå tynn.. En mellomting mellom Vin og Jason ville kanskje vært noe.
Du er min venn
niigu's Avatar
Sitat av MartinB
det var vel Jason Statham som noen sa ikke kunne spille seriøst
Vis hele sitatet...
Altså, hvor mye har du fått med deg? Alle her sitter jo og flamberer Vin fordi han er en Hollywood-mal.

Tror at Vin kan imponere, selv om han ikke minner meg om hovedpersonen i det hele tatt!
Synes Vin er en ganske god skuespiller jeg, og som tidligere nevnt, får han ikke en bunch med dårlige replikker og klisjèer, så kan han faktisk overraske positivt. Gleder meg jeg
Sist endret av Hedges; 18. juni 2005 kl. 14:00. Grunn: leif
lex fra smallville skulle hatt den rollen kliss lik
Har dere sett Vin Diesels selvregisserte kortfilm "Multi-Facial"?
Den anbefales hvis dere tviler på hans evner til å skuespille.

http://www.imdb.com/title/tt0226168/
Sitat av Phun Q
Har dere sett Vin Diesels selvregisserte kortfilm "Multi-Facial"?
Den anbefales hvis dere tviler på hans evner til å skuespille.

http://www.imdb.com/title/tt0226168/
Vis hele sitatet...

tror _ikke_ at det er noen som tviler på hans evner til å spille, det er vell mer troverdigheten som "Hitman" at han ikke har.

Han er a) for stor og bredskuldret. b) stemmen er for dyp og mørk c) han er ikke lang nok d) Han er for mørk i huden.
Om han passer til rollen er en ting, dette er jo en slik dramatisk retning han ellers spiller i, men syntes ikke han er akkurat den beste skuespilleren da. Men langt i fra like fæl som Jean-Claude Van Damme. Off.....
Sitat av Joshiwo
Han passer ikke i den rollen. Ikke det at jeg synes at han er noen flink skuespiller heller

EDIT: Jeg tror Jason Statham (The Italian Job, The Transporter, Snatch) ville passet bedre.
Vis hele sitatet...
Word! Han er genial i The Transporter i hvertfall. Også i Cellular!

Vin Diesel passer ingenting som skal vises på et lerret. Han er ikke noen skuespiller i det hele tatt. Æsj...
Sitat av Kauder
Uten hensyn til topic så vil jeg bare pointere at det er ikke skuespillerne som alltid står for prestasjoner i filmer. Tenk dere om: det er ikke skuespiller som skriver manus, eller regisserer eller instruerer innspillingen. Mange priser osv for beste skuespillere osv osv, tenk hvor mye av de prestasjonene som kan skyldes en god story, bra regissør, manus... Hva har liksom Diesel å ta i i xXx. Kan dere skylde på ham når filmen generelt suger?
.......

Vis hele sitatet...
Ja, men når du er såpass kjent som Vin Diesel, eller en annen kjent skuespiller, så kan du si nei takk til å ta tilbudet om film. Tror ikke det er pengene det går på.

Derimot, hvis jeg finner (kort)filmen Phun_Q linket til, så skal jeg heller se den, og kansje revurdere hans artistiske talenter.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Nå skal det jo sies at Vin Diesel filmene har vært relativt kjente og populære da, så han har vel valgt filmer ut ifra hva har har trodd skal slå an. Filmene er nok ikke typiske "gode" filmer, men underholdning tror jeg de fleste finner i de.
hitman skal ikke først og fremst "snike" - det er i splinter cell det foregår, han skal blande seg med omgivelsene, skli inn i forskjellige roller osv. uansett, så kommer han neppe til å bli en troverdig hitman, men det som garantert kommer til å ødelegge hele filmen er at (vel, jeg finner ikke noe om det på imdb) jeg har hørt det er uwe boll som skal være regissør.

lex luthor er alt for ung forresten.

edit: har også litt vansker for å se for meg vin diesel som iskald morder, han ser rett og slett litt for sløv ut, kronisk skev eller noe.
Sist endret av banan2; 19. juni 2005 kl. 01:11.