Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  93 4456
Nå er _endelig_ demoen til Battlefield 2 klar.

Last ned her: http://www.gamespot.com/promos/bf2demo.html
vil den funke bra på en PC med 256MB RAM?
Kalakov: nei

edit; et annet mirror? må betale for å registrere, evt. hotlink?
Sist endret av Lundern; 10. juni 2005 kl. 22:15.
hanmannsann
Glede seg til release 23. juni...(har bestillt...), men eg får vel lasta ner demoen og check it out...

Kalakov: har høyrt at dersom du får til å kjøre BFV på maskina kan du kjøre BF2 (men sikkert ikkje med hundre prosent på alt)
Croyfer's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kalakov
vil den funke bra på en PC med 256MB RAM?
Vis hele sitatet...

Les specs her:
http://pc.ign.com/articles/623/623617p1.html

SKYhøye !

Mirrors:
http://largedownloads.ea.com/pub/demos/
http://159.153.197.74/pub/demos/
http://159.153.197.99/pub/demos/
http://www.download.com/3001-7452_4-10404526.html
Sist endret av Croyfer; 10. juni 2005 kl. 22:36.
Du må ikke betale men servern er full så de kommer opp med alternativet "Betal så slipper du ventetid"
Er et av de mirrorene til croyfer som fungerer nå. Jeg laster ned, iallefall. Takk!
Det funker men farten huff huff!

Edit: Skrivefeil
Sist endret av Luric; 10. juni 2005 kl. 22:57.
<offtopic>Croyfer, lat som om jeg ikke er her. </offtopic>

Får vel laste ned og se om den er like dårlig som de andre BF-spillene, eller om det, forhåpentligvis, er mye bedre...
hanmannsann
det er torrent på www.torrentspy.com

blei adda idag..så eg reknar med det er real...
Sist endret av One_ar; 10. juni 2005 kl. 23:01.
Ah denne har jeg gleda meg lenge til

Ser dere i felten!
Sitat av One_ar
det er torrent på www.torrentspy.com

blei adda idag..så eg reknar med det er real...
Vis hele sitatet...
Det er demoen du mener er ute?
Croyfer's Avatar
Trådstarter
Det er demoen som ligger der ja.

Spillet er _ikke_ ute...
Ja det veit jeg. Derfor jeg stussa over det han sa
sinnsykt høye spesifikasjoner man må ha da! Kan bare glemme å kjøre BF2 på min pc
Tror faktisk dette blir den første BF versjonen jeg prøver skikkelig.
Thx Croyfer =)
*Glede seg som bare det til lastingen er ferdig*
Fant denne på en side, vet ikke om det fungerer (har ikke testet selv), men er vel verdt et forsøk:

BF2 Time Limit Fix:

Open up the file gpm_cq.py with notepad, it's under \mods\bf2\python\game\gamemodes in your BF2 or BF2 Server Directory.

Locate the line

host.registerHandler('TimeLimitReached', onTimeLimitReached, 1)

Place a # in front of it so it appears like

#host.registerHandler('TimeLimitReached', onTimeLimitReached, 1)

This will make the 12 min timer still appear but once it hits 0:00 the clock will disappear and you will be able to play until the tickets expire.

Fully tested to work in SP and MP.

Note: This isn't my fix, found it over on the PlanetBattlefield Forums.
Vis hele sitatet...
Burde funke, har i allefall prøvd mange servere uten timelimit.
spillet herjer som faen, likte det mye bedre enn b1942 og bv

gamershell.com har foresten kjappe mirrors under download
Dette spillet må være et av de beste multiplayer spill jeg har vært borti til nå.. Satt oppe i hele natt med noen kompiser og spilte dette. Gleder meg til hele spillet kommet ut.
Vil bare si ifra at demoen ikke funker til win2k og gforce 4kort , fant jeg ut hvertfall
Sitat av Destroyy
Vil bare si ifra at demoen ikke funker til win2k og gforce 4kort , fant jeg ut hvertfall
Vis hele sitatet...

ikke så veldig rart det vel? http://battlefield2.filefront.com/info/bf2req
fant ut når jeg hadde lastet ned å leste readme fila jeg :P
Flott! Jeg har ikke nok minne! Nå må jeg stikke å kjøpe meg minnekort i morgen bare for å spille dette spillet jeg har gledet meg i en evighet til!
A dream come true! Det eneste som mangler er antydelse til ai i sp mode.
Croyfer's Avatar
Trådstarter
Jeg har bestilt meg ny PC bare for å kunne spille BF2 =)
Min XP2600+ og GeForce4 Ti4600 kunne nok ikke henge med i svingene :/
hanmannsann
Detta spelet er perfekt for teamplay, har no sotte i fleire tima med samme squad (nokon østlendingar) og Voice kommunikasjonen fungerer knirkefritt. Genialt oppsett for Squads, ein kan spawne ved squad leader, på den måten gjelder det å ha taktikken i orden så ikkje leaderen dør osv......

Rett og slett genialt....

edit: og som ein note....dette er bare demoen
Jeg kommer ikke inn på nette og får spillt jeg. Spiller dere via GameSpy?
Battlefield 2 only supports the following video cards:

Radeon X700 (PCI-E)
Radeon X600 (PCI-E)
GeForce 6600 (PCI-E)
GeForce PCX 5900 (PCI-Ee)
GeForce 5800 Series (AGP)
ATI Radeon X800 XT Platinum Edition
ATI Radeon X800 PRO
ATI Radeon 9800 Series
ATI Radeon 9600 Series
ATI Radeon 9550 (RV350LX)
ATI Radeon 9500 / 9700 Series
ATI Radeon 8500 Series
ATI Radeon X300 Series
nVidia GeForce 6800 Ultra
nVidia GeForce 6800 GT
nVidia GeForce 6800
nVidia GeForce FX 5950 Series
nVidia GeForce FX 5900 Series
nVidia GeForce FX 5700 Series


Er det bare meg som ikke ser GeForce 6600GT AGP, type den som jeg nettopp har kjøpt?
2 ord,

ATI Radeon.
Noen som har noen anbefaling til servere?
spiller en del på broadpark sin, men den fylles fort opp..
server browseren i BF2 er en fiasko, men det går greit når jeg går rett inn på IP..

Spillet er utrolig bra!
Det er demo da, det betyr at ikke alt fungerer som det skal. *gledesegtilfullversjon*

Jeg kjører alt på middels og 1024x768x32 Det er bra grafikk det!
Sitat av cokeloop
[i]Battlefield 2 only supports the following video cards:

*masse skjermkort*

Er det bare meg som ikke ser GeForce 6600GT AGP, type den som jeg nettopp har kjøpt?
Vis hele sitatet...

Bare tull og tøys. Skjønner ikke hvorfor de lister opp kortene sånn, alle kort som støtter DX9 skal fungere i spillet.
Kjøpte meg GF6600 idag, har store problem med å kjøre spillet, hakker som faen, har ingen ide på hva som kan vere galt.
Kan vere at kjølingen er litt dårlig kanskje ?
Spill som GTA:SA ol burde vel gå som smurt med GF6600 (?) men det gjør det jo ikke
Croyfer's Avatar
Trådstarter
dansn: du må oppgradere driverene dine. Hvis ikke nyeste verson fungerer bør du teste andre drivere - litt eldre versoner.

Det er andre som har opplevd dårlig ytelse med fin-fine kort. Løsningen for mange har vært å stille ned grafiske detaljer fra 'High' til 'Medium' - da fikk de i tilleg til bedre ytelse, bedre grafikk... Du må bare trikse og mikse helt til du får det til =)


@ vidder: de lister sikkert bare opp de kortene som de _vet_ fungerer 100% med BF2. Seff kan man kjøre spillet med hvilken som helst DX9-kort, men kanskje de har hatt kortene i lista i bakhodet når de koda spillet elns...
så på listen over hva man trengte at maskin... eneste som kanskje streiker er skjermkortet.. har nVidia GeForce 4 TI 4800... dette står ikke under listen under godkjente skjermkort... Men har 128MB... noen som har erfaringer med om det virker eller ikke?
Jeg har TI 4600 128MB.
Virket ikke her, men det er ikke sikkert det er det som er grunnen.
Du kan ikke spille BF2 med gf4-kort, sorry
Er ikke støttet pga. pixelshader-versonen .
Croyfer: takk for svar, men ser ikke ut som noe hjelper noe serlig.

Spillet går greit på laveste grafikk, men er litt kjedli når man egentlig burde kunne ha mye bedre.
Er ikke snakk om lite hakking heller, er sån 0.5fps greier på det verste
Ellers har jeg 1gb ram og en amd 64 3000+
Sitat av Croyfer
@ vidder: de lister sikkert bare opp de kortene som de _vet_ fungerer 100% med BF2. Seff kan man kjøre spillet med hvilken som helst DX9-kort, men kanskje de har hatt kortene i lista i bakhodet når de koda spillet elns...
Vis hele sitatet...
Det står jo ganske tydelig:

Battlefield 2 only supports the following video cards
Vis hele sitatet...
Likeså står det også at det kun støtter windows XP, men dette tror jeg også at bare er tull. Selv har jeg ikke windows 2000 inne for øyeblikket, men jeg har til dags dato ikke prøvd ett eneste program som kun støtter XP og ikke 2k.

(kilde: http://pc.ign.com/articles/623/623617p1.html )
Sist endret av vidder; 14. juni 2005 kl. 17:31.
Croyfer's Avatar
Trådstarter
Jeg har snakket med folk som har 2k og som ikke klarer å kjøre spillet. Så det stemmer nok det...

Lala *vente på nypc i posten*
Jeg bruker windows 2000, og spiller bf2
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Mao det har ingen hensikt å laste ned dette, for oss som har GF4 TI?
hanmannsann
Bruker win2k her også, fekk ein beskjed når instalasjonen var ferdig om at det ikkje var testet på win2k bare på XP elns....

Men ellers har eg ikkje opplevd nokon problem. Kjører smooth på medium (to nederste, shadow/lightning elns, på low...). Har AMD 2500+, Radeon 9500pro og 768mb ram.
Croyfer's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ond^Sofa
Mao det har ingen hensikt å laste ned dette, for oss som har GF4 TI?
Vis hele sitatet...

Nei.

Vil ikke fungere whatsoever.
Gleder meg sjukt til hele spillet kommer ut, er svoren BF-fan, litt skuffa over BFV, men det overser vi...

har forhåndsbestillt via komplett.no, 475 kroner inklusivt "ekslusivt bf2 headset(logitech)

Men..demoen...kjøretøya eksploderte på en litt dum måte synes jeg..vraka sku heller blitt litt lenger, og ikke sprengt i små biter.. Syns de siktene var litt upresise...eller mye morsomt nytt, artelleri osv

La dere merke til de svenske navna?
Sitat av Croyfer
Nei.

Vil ikke fungere whatsoever.
Vis hele sitatet...
joda, du må bare tvinge den til å emulere pixelshadere hvis du vil at den skal funke. F.eks. rivatuner kan gjøre dette.
Nøyaktig hvor bra pc trenger man for å kunne kjøre best grafikk, uten lagg?