Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 3752
Konge Får håper jeg ser litt mer av det når jeg kommer lengre. Jeg fant den strand buggyen en gang, dritstilig å kjøre. Så har jeg funnet den sweeperen (bitteliten kostebil), og så har jeg jo kjørt trucken (Fikk vite om den i et mission i begynnelsen av spillet nesten). Trucken er litt kos å leke med syntes jeg. Herje rundt, heise opp biler osv
Si i fra hvis dere vet om noe annet morsomt som er å finne!
Du får jo nå fly normalt nå, noe du ikke fikk på VC etter min mening. Sanchez`ene eller crosserne finner du mest på bondelandet, er usikker siden det er lenge siden jeg spilte det(Etter det jeg ser så tror jeg du vet det allerede). Hotknife,Bullet(Mix av Ford GT40 og Dodge Viper tror jeg.),Bulldozer,monster trucken og Sabre er bra biler etter min mening. Have a nice gaming.
Kjøpte SanAndreas i dag faktiskt, jeg klarte ikke å ta meg vekk fra skjermen før lillebroren min komm og raserte rommet.
Har kjøpt det orginalt på PS2, kjøpte PS2'en i dag også, når det kommer et spill som jeg vet er bra
må jeg kjøpe det.
Gammel tråd?!
bare for og skryte, så har jeg ca 85% progress i san andreas..og dette er etter siden jul.. spilte vel i 2 uker til jeg ble lei, så har jeg gjort litt etter litt. Har igjen unique stunts og noen andre småting. må vente til jeg får lyst til og spille igjen..
Sitat av Zoidberg
bare for og skryte, så har jeg ca 85% progress i san andreas..og dette er etter siden jul.. spilte vel i 2 uker til jeg ble lei, så har jeg gjort litt etter litt. Har igjen unique stunts og noen andre småting. må vente til jeg får lyst til og spille igjen..
Vis hele sitatet...
Nå skal jeg ikke dra frem en lang diskusjon her, men går det an å bli lei av Grand Theft
Auto spillene?

Jeg har spillt Vicecity i ca. 2 år nå, helt siden det komm, er enda ikke lei det, bare installer
noen mods, da blir det mer spennende!
Finnes det ikke en MC i San Andreas som heter 1100 eller no sånn?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Litt OT, men noen som har sett:
http://www.itavisen.no/showArticle.p...icleId=1306385 ??
-totto
Noen som har erfart dette? Virka litt suspekt.
hehe det er ganske latterli, men arti på tide det kom noe pr0n i gta..
huff, 40-45% , så la jeg inn xp må nytt, tok vare på save gamen, men xp var slem å sletta likesågodt partisjonen den lå på (jeg valgte en helt annen)

så blir cheats på meg
Her kan Hot coffee mod v2 lastes ned til PC
Sist endret av Vadder; 16. juni 2005 kl. 11:37.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Drar opp denne fordi jeg har et problem med å komme videre i spillet. Problemet kommer når det er riot i byen, og man må hjelpe Carlos eller hva han heter med å få kontroll over hans hood. Først er det meningen at man skal rekrutere noen av sine egne gjengmedlemmer, men det går ikke an. Kommer verken videre med mission eller i spillet uten at jeg får gjort dette. Noen som vet hva jeg må gjøre?

Dette gjelder PC versjonen, og jeg har orginalen...
Sikt på noen grønnkledde med en pistol som har sikte ved hjelp av høyreklikk. Mens du har de i siktet, trykk "g". Da følger de etter deg, og begynner å skyte de som du skyter på. De skyter også på alle fiendtlige gjengmedlemmer de ser.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Beklager å dra opp en gammel tråd igjen, men er det noen som har et savegame liggende der du netopp er blitt ferdig med kjøreskolen?
Beklager for å være teit men: Where'd you get your driver's license nigger?! *langemann opp*